ראשי | הכל על... | בחילות והקאות בתקופת ההריון

בחילות והקאות בתקופת ההריון

מחקרים מראים כי נשים בהריון מצפות להקאות ולכן לפעמים באמת מקבלות אותן רק מסיבה זו. בחילות והקאות בתקופת ההריון

כל אחת מאיתנו חושבת שאם היא בהריון חייבות להיות לה בחילות והקאות, בעיקר בבוקר. אבל מה שרובנו לא יודעות הוא שרק 50% מהנשים אשר בהריון יסבלו מבחילות והקאות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

כנשים החיות בחברה מודרנית כל אחת מאיתנו חושבת שאם היא בהריון חייבות להיות לה בחילות והקאות, בעיקר בבוקר. אבל מה שרובנו לא יודעות הוא שרק  50% מהנשים אשר בהריון יסבלו מבחילות והקאות. מחקרים מראים כי נשים בהריון מצפות להקאות ולכן לפעמים באמת מקבלות אותן רק מסיבה זו. כמו כן נשים הנכנסות בקלות לחרדות, סטרס ופחדים מועדות לפורענות בתקופת ההיריון לבחילות והקאות.
 
תחושת הבחילות וההקאות נוצרת בעקבות עליה ב-3 הורמונים בזמן ההיריון.
הפרוגסטרון גורם להאטה בתנועות המעי ולהרפייתם של שרירי הקיבה ועקב כך נותר מזון בקיבה לזמן ארוך מהרגיל. קיבה מלאה עלולה להגביר את תחושת הבחילה.
האסטרוגן גורם לשינויים בחוש הריח והטעם ומחדד אותם, לכן יכולים להיות מזונות וריחות מסוימים שיגרמו לבחילות. כמו כן בעקבות חסרים בויטמיני מקבוצת B בעיקר B6 יתפתחו בחילות אלה.
 
הרפואה הקונבנציונלית מתייחסת לכך כסימפטום של ההיריון ואין לה מענה לבעיה.
ברפואה הטבעית מוצאים כי ישנם פתרונות טבעיים לבעיות מסוג זה ואלו הם פתרונות שנחקרו במחקרים מדעיים.
 
לאישה בהריון מומלץ להיות כמה שיותר רגועה בתקופה זו ללא לחצים מיותרים וללא פחדים וחרדות על מנת שההיריון יעבור בבריאות ורוגע ושאישה שלא אמורה לחוות את הבחילות וההקאות לא תקבלן בגלל לחץ מיותר. אבל במידה וכבר נכנסת לסטטיסטיקה מומלץ על מס' פתרונות שיעזרו במצבים אלו:

•אחד הפתרונות הטובים ביותר שיש לרפואה הטבעית להציע הוא צמח הג'ינג'ר. כשנילקח הג'ינג'ר בצורה פנימית החומר הפעיל שבו משחרר אנזימי רוק המעודדים ריקון קיבה. כתוצאה מכך ג'ינג'ר עוזר בטיפול בחילות והקאות.
 
•ויטמין B6 שעקב חסרים בו יש להרבות בו בתקופה זו מפני שהוא חיוני לפעילויות שונות הקשורות למע' הנשית ולמע' העצבים. לקחת את שניהם יחד לפיתרון מקסימאלי.

•לאכול הרבה מנות קטנות לאורך היום כדי לא להעמיס על הקיבה, להימנע ממזונות חריפים, מטוגנים ושמנוניים.

•להרבות בשתייה ולאכול פירות.

•לשתות מיץ מלימון טרי למניעת הבחילה כאשר קיימת.
 
הרפואה הטבעית מתייחסת לגוף והנפש כאחד לכן חשוב על תרגול לנפש אשר יעזור גם לגוף, למשל תרגילי נשימה, יוגה, מדיטציה, פילאטיס. הפילאטיס מקל על שינויים המרחשים בטרימסטר הראשון, יכול להפחית המתח בזמן ואחרי התרגול.
 
והכי חשוב לקחת את ההיריון כמשהו חיובי וכייף, ההיריון הינו תקופה מיוחדת שיש לבצע בה שינויים התנהגותיים. ההרגלים שנרכשו במהלך ההיריון יכולים להשפיע על בריאות האישה בהמשך.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

יוגה, רפואה משלימה, מדיטציה, בחילות והקאות, בחילות והקאות בתקופת ההריון, רפואה הטבעית