ראשי | הורוסקופ 2013 | הורוסקופ 2013 לצעירים | תחזית שנתית לצעירים 2013. מזל בתולה

תחזית שנתית לצעירים 2013. מזל בתולה

מיוחד לצעירים! הורסקופ שנתי 2013. תחזית שנתית לצעירים 2013. מזל בתולה

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. לדעת מה צופים הכוכבים בשנת 2013.


קצת לפני ט"ו בשבט ועד אחרי פורים כזה: בימים אלה אתם מאמצים לעצמכם תדמית חדשה וספונטאנית שמתגלה כאחלה שיטה בשביל לכבוש ולהמם את מי שבא לכם עליו. יבואו לכם קטעים בלייניים שבכלל לא בניתם עליהם. אלה קטעים שתמיד מצליחים בזכות זה שיש בהם גם הפתעה מהממת. צפויה לכם חברות חדש עם מישהו מקסים שלא מתעלק ולא מנג'ס. יש מצב שאתם מאוהבים במישהו שלא ממש קולט את מה שאתם מרגישים כלפיו. אם תמשיכו לשמור את זה בבטן וכל זה, אז הוא גם לא ידע.

בקטע השני של התקופה אתם נמשכים אל בני זוג שהראש שלהם לא כמו של כולם. זה לגמרי סבבה רק אל תנסו לשכנע את מי שזה לא מוצא בעיניו. מותר לכם להיות מיוחדים ולאהוב את עצמכם. האנרגיה החורפית עוזרת לכם לזרום עם מצבים רומנטיים שבתקופת הקיץ יכולתם רק לחלום עליהם. זה אומר שיש לכם קפיצה בפופולאריות החברתית.

מפסח ועד תחילת החופש הגדול: בימים אלה מתחילות חגיגות האביב ופרשייה רומנטית שפעם התפדחתם בגללה גורמת לכם להרגיש עכשיו הרבה יותר בוגרים ובשלים. מתחיל לחזר אחריכם מישהו שתמיד הוא סגור ומופנם. אל תאכלו את עצמכם אם פתאום יתברר שאתם כבר לא כל כך קרועים על מישהו שפעם הערצתם. תתחילו להפנים שיש קטעים שבאים ויש קטעים שהולכים. ככה זה. אתם יוצאים גדולים מכל מיני קטעים מעצבנים.

בקטע השני של התקופה יש אנשים עושים לכם יחסי ציבור גם בלי שביקשתם. החוויות שלכם בקטעים הרומנטיים מתחילות להדליק עליכם את אלה שמחפשים ריגושים. זה אומר שמישהו שווה עושה לכם בחינות עוד לפני שהוא מתוודה בפניכם על הרגשות שלו. כמו שזה נראה אז אין לכם בעיה לזרום עם השטויות שלו. חבל שתתבזבזו על מישהו שלא שווה אתכם, בגלל שהאנרגיות מביאות לכם עכשיו הרבה היכרויות חדשות.

מהחופש הגדול ועד ראש השנה: בימים אלה מתחיל האקשן האמיתי וגם אם יש מישהו שאכזב אתכם, כדאי לכם להסתכל על זה כאילו ההפסד כולו שלו. בשום אופן אתם לא צריכים להבין מזה שמשהו לא בסדר איתכם. צפויה התעוררות בתחום שבין בנים לבנות, רק אל תשכחו להציע הצעה שתפיל את הצד השני. כל מיני קנאים ורכלנים יגידו שתפסתם ראש עצמאי ומוטרף מדי לטעמם, אבל האמת היא שאתם פשוט עושים את מה שבא לכם.

בקטע השני של התקופה צפוי לכם קשר יפה ועדין עם מישהו שמחפש עומק ומשמעות במערכת היחסים. אז נכון שהוא קצת מתפלסף וחופר אבל מה שחשוב זה שיש לו נשמה טהורה. אבל אם ממש בא לכם לכייף עם המישהו המסוים שנמצא בראש שלכם, אל תחפשו שדכנים שיגששו אצלו אלא תעשו את זה בעצמכם.

מראש השנה ועד חנוכה כזה: בימים אלה אתם נכנסים לתקופת החגים וזה הזמן להתחרות על תפקידים שבשנה שעברה לא ממש הסתדרו בשבילכם. התחום הרומנטי מעודד אתכם להימנע ממשחקי כבוד ולהפסיק עם כל ה – "מי-אמר-למי-למה-ומתי...", האהבות הכי שוות יבואו לכם באטרף ובספונטאניות. מישהו קרוב טוען שאתם קצת נסחפים בקטע עם מישהו מסוים, אבל איך שזה נראה אז לא בא לכם להירגע.

בקטע השני של התקופה נופלות עליכם פגישות מדהימות במקומות נוצצים עם הרבה סטייל. חבל שתבזבזו את המזל שלכם על סתם קשקושים, בגלל שהימים אלה נולדו בשביל קטע גדול באמת. בליינדייט מדהים מחבר אתכם עם מישהו שהוא ואתם באותו הראש. כשאתם רואים שזה ממש מסתדר לכם, אל תכניסו אנשים נוספים לסיפור הזה.

בקטנה כזה: השנה אתם מאמצים לעצמכם תדמית חדשה וספונטאנית שמתגלה כאחלה שיטה בשביל לכבוש ולהמם את מי שבא לכם עליו. יבואו לכם קטעים בלייניים שבכלל לא בניתם עליהם. כל מיני קנאים ורכלנים יגידו שתפסתם ראש עצמאי ומוטרף מדי לטעמם, אבל האמת היא שאתם פשוט עושים את מה שבא לכם. צפוי לכם קשר יפה ועדין עם מישהו שמחפש עומק ומשמעות במערכת היחסים. אז נכון שהוא קצת מתפלסף וחופר אבל מה שחשוב זה שיש לו נשמה טהורה.





עוד באותו נושא:

מזל בתולה, תחזית אסטרולוגית, הורוסקופ שנתי, תחזית שנתית 2013, הורוסקופ שנתי 2013, תחזית אסטרולוגית לצעירים