ראשי | הורוסקופ 2013 | הורוסקופ אהבה 2013 | אסטרולוגיה שנתית לאהבה 2013. מזל סרטן

אסטרולוגיה שנתית לאהבה 2013. מזל סרטן

לדעת מה צופים הכוכבים בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2013. אסטרולוגיה שנתית לאהבה 2013. מזל סרטן

צוות אלטרנטיבלי והאסטרולוגים הבכירים של ישראל מזמינים אותך לקרוא את התחזית השנתית לאהבה לשנת 2013.


ינואר עד אפריל:
תחילת תקופה: זהו פרק זמן המחייך אל אנשים שאינם ממתינים לצד השני שייצא מאדישותו, אלא תופסים יוזמה ומבצעים ראשונים את הצעד הגואל. העתיד שמור לאלה שמוכנים לקחת סיכון. משחקי כבוד אינם תורמים לכם דבר, ולכן הגיע הזמן להיפטר מכל אותן פוזות מלאכותית שאימצם לעצמכם ולהראות את הפן הטבעי הצפון בכם. על מנת לחדור אל עומקם של הדברים אתם מוזמנים להתייעץ עם אנשי מקצוע רוחניים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם.

סיום תקופה: הרקיע משקיף על נתיב החושניות שלכם ומביא עימו פרשיות בעלות גוונים עסיסיים ופיקנטיים. אז נכון שיש בתופעה משום פריצתן של מוסכמות, אך היא עשויה לתרום רבות להחזרת החיוך אל פניכם. צפויים קטעים מדליקים עבור ההרפתקנים שביניכם. נראה כי אתם עולים על נתיב שלא התגלה לעיניכם עד כה. קשר שמלווה אתכם זמן רב, מתחיל לעטות צביון אישי ואינטימי. אל תחפזו לשלול אותו רק משום שהוא אינו מתיישב עם המוסכמות שלכם.

מאי עד אוגוסט:
תחילת תקופה: אנרגיות רומנטיות מיטיבות עם אלה מכם אשר חוו בעבר אכזבות. זו גם הזדמנות פז להשתחרר מכבלי העבר, אם אכן זה מה שאתם רוצים בו. מגיעות ידיעות ממישהו שהייתה לו השפעה על חייכם הרומנטיים. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, כדאי שתעבירו ערוץ. הצעה רומנטית שהתייחסתם אליה לפני זמן רב, חוזרת אליכם עם הסכמה נלהבת. מצד שני, ייתכן שהיא כבר תופסת אתכם עוסקים בדבר מה אחר לחלוטין. זה הזמן להרחיב בנושא ולזכות במידע פרטני יותר בסיוע ותמיכת אנשי מקצוע רוחניים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם.

סיום תקופה: הנומרולוגיה התקופתית טובה עבור מודעות עצמית וגישה אפלטונית כלפי יחסים שבינו לבינה. תיתכן פרשת דרכים רצופת לבטים. צפוי פסק זמן המוביל אל הארה פתאומית בפרשיות מתסכלות. האושר שבלב טוב עשרת מונים מכל עושר חומרי שהוא. צפויות פגישות מדהימות המושתתות על תחושות מבלי לערב היגיון.

ספטמבר עד דצמבר:
תחילת תקופה: פרק זמן זה לא מתאים לאנשים המסרבים לנתק עצמם מכבלים מעיקים, אך מיטיב עם הנועזים והאמיצים. האנרגיות מעודדות את הצורך בגישה נחשונית תוך כדי נקיטת יוזמה. מצד שני, זו אנרגיה שעלולה להיות מסוכנת ליחסים ממוסדים מאחר והיא גדושה בלא מעט דמיונות ובמחשבות שלא מן העולם הזה. נושאים אלה ואחרים יורחבו ויפורטו למענכם בסיוע ותמיכת אנשי מקצוע רוחניים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם.

סיום תקופה: הירח בצירוף נומרולוגיה תקופתית קובע כי צפויה לכם הצלחה באהבה הודות למסתורין, מיסטיקה, סודיות, תעלומה ודברים שהשתיקה יפה להם. המוטיבציה הרומנטית גבוהה מאוד ומאחר שאתם חשים בניצחונכם הקרב, הרי שאתם מעיזים ליטול על עצמכם סיכונים שבעבר קיבלתם מהם רגליים קרות.

לב העניינים:
הבוסתן הרומנטי של שנת 2013 רומז כי משחקי כבוד רומנטיים אינם תורמים לכם דבר, ולכן הגיע הזמן להיפטר מכל אותן פוזות מלאכותית שאימצם לעצמכם ולהראות את הפן הטבעי הצפון בכם. צפויים קטעים מדליקים עבור ההרפתקנים שביניכם. נראה כי אתם עולים על נתיב שלא התגלה לעיניכם עד כה. קשר שמלווה אתכם זמן רב, מתחיל לעטות צביון אישי ואינטימי. אל תחפזו לשלול אותו רק משום שהוא אינו מתיישב עם המוסכמות. בנושאים אלה ואחרים תוכלו לזכות בייעוץ רומנטי ואינטימי של ברי סמכא מקצועיים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם באהבה- לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

מזל סרטן, תחזית שנתית, הורוסקופ שנתי, תחזית שנתית 2013, הורוסקופ שנתי לאהבה, תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה, תחזית שנתית לאהבה, תחזית שנתית לאהבה למזל סרטן