ראשי | הורוסקופ 2013 | הורוסקופ אהבה 2013 | אסטרולוגיה שנתית לאהבה 2013. מזל טלה

אסטרולוגיה שנתית לאהבה 2013. מזל טלה

לדעת מה צופים הכוכבים בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2013. אסטרולוגיה שנתית לאהבה 2013. מזל טלה

צוות אלטרנטיבלי והאסטרולוגים הבכירים של ישראל מזמינים אותך לקרוא את התחזית השנתית לאהבה לשנת 2013.


ינואר עד אפריל:
תחילת תקופה: הנומרולוגיה והאסטרולוגיה התקופתיות מצביעות על מוטיב של חושניות בזוגיות כמו גם מעודדות שמירה על המסגרת. צפויה הפעלת הגוף ופריקת אנרגיה בשילוב עם הופעה מהממת וכובשת. צפויה התפייסות של אוהבים. נתיב הגורל מבשר על חיוכה של אלת המזל ועל כן, זה הזמן לבצע מהלך מסוים בתחום שבינו לבינה, אך מבלי להניח לדברים להזמין פרשיות הסוחפות אתכם הרחק מעקרונותיכם. על מנת לחדור אל עומקם של הדברים אתם מוזמנים להתייעץ עם אנשי מקצוע רוחניים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם.

סיום תקופה: מפת השמיים בשילוב עם הנומרולוגיה התקופתית מזרימה את הרומנטיקה אל תוך התא המשפחתי והזוגי. זה הזמן לחייך ולאהוב מבלי לנבור במשקעים מודחקים מן העבר. כוכבים בעלי אופי ביתי ושורשי מדגישים את חשיבותם של עניינים הקשורים ברעיונות של הרחבת המשפחה כמו גם של הקמת משפחה משלכם. נראה כי ממש בתחום זה קיימות בשורות טובות בדרך אליכם.

מאי עד אוגוסט:
תחילת תקופה: מפת השמיים מצביעה על שילוב בין יסודות האוויר והאדמה. נראה כי האוויר הקליל לא ממש מסתדר עם האדמה הכבדה ועל כן יש להאט את הקצב. העיתוי בעייתי להרפתקאות. ייתכן כי הרכילות חוגגת ואתם ממהרים להסיק מסקנות על סמך חצאי אמיתות. אם תקשיבו לאשר מסתתר בין המילים, ייתכן שתחליטו לנהוג אחרת. זה הזמן להרחיב בנושא ולזכות במידע פרטני יותר בסיוע ותמיכת אנשי מקצוע רוחניים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם.

סיום תקופה: זהו פרק זמן אדיר לאהבה בעיקר עבור אלה מביניכם שהם בעלי משיכה מיסטית אל ילידי מזלות המים (סרטן, עקרב ודגים), כמו גם עבור מאהבים אשר יש להם קשרים רומנטיים עם מזלות אלה. קחו בחשבון כי כאשר מדובר במזלות המים, הרי יש לצפות להתנהגות רגשנית, אמוציונאלית, אימפולסיבית ונסחפת אל חופים אבודים.

ספטמבר עד דצמבר:
תחילת תקופה: מפת השמיים מצביעה על שילוב בין יסודות האוויר והאש ומדליקה אתכם על ילידי המזלות דלי ואריה. זה עיתוי נפלא לפעולות נחרצות וספונטאניות. פרק זמן אדיר להצעות מטורפות. אל תהססו לחתוך קשרים מעיקים. המזל ממתין למסתכנים ולנועזים. אהבותיכם תלכנה ותתעצמנה ככל שתשכילו לזרום עם נטיות ליבכם מבלי לטחון את עצמכם על 'מה-יגידו-השכנים...'. נושאים אלה ואחרים יורחבו ויפורטו למענכם בסיוע ותמיכת אנשי מקצוע רוחניים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם.

סיום תקופה: הנומרולוגיה התקופתית שלכם טובה עתה עבור אהבות בסטייל של יוקרה ומעמד, כמו גם עבור אהבה חושנית בתוך מסגרת שאינה פורקת עול. הביטחון יושג באמצעות התחייבויות רשמיות. מכאן נובע כי יש לגלות ביקורתיות ובררנות כלפי הצעות הרפתקניות. חשובה מאוד הפקת לקחים מפרשיות קודמות. אל לכם לחשוש לומר את דעתכם ללא כחל וסרק, גם אם אתם נמצאים בחברת אנשים ביקורתיים.

לב העניינים: הבוסתן הרומנטי של שנת 2013 רומז כי זה הזמן לבצע מהלך מסוים בתחום שבינו לבינה, אך מבלי להניח לדברים להזמין פרשיות הסוחפות אתכם הרחק מעקרונותיכם. זה עיתוי נפלא לפעולות נחרצות וספונטאניות. פרק זמן אדיר להצעות מטורפות. אל תהססו לחתוך קשרים מעיקים. המזל ממתין למסתכנים ולנועזים. חשובה מאוד הפקת לקחים מפרשיות קודמות. אל לכם לחשוש לומר את דעתכם ללא כחל וסרק, גם אם אתם נמצאים בחברת אנשים ביקורתיים. בנושאים אלה ואחרים תוכלו לזכות בייעוץ רומנטי ואינטימי של ברי סמכא מקצועיים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם באהבה- לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

הורוסקופ, מזל טלה, תחזית שנתית, הורוסקופ שנתי, תחזית שנתית 2013, הורוסקופ 2013, תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה, תחזית שנתית לאהבה, תחזית שנתית לאהבה למזל טלה