ראשי | הורוסקופ 2013 | אסטרולוגיה 2013 | הורוסקופ שנתי. מזל דגים

הורוסקופ שנתי. מזל דגים

תחזית שנתית מיוחדת לשנת 2013. הורוסקופ שנתי. מזל דגים

רוצים לדעת מראש את הצפוי לכם במהלך שנת 2013? הורוסקופ שנתי רחב ביותר המקיף את כל תחומי החיים.


ינואר – פברואר – מארס: בחציה הראשון של התקופה מגיע כוכב נפטון השולט בכם ומתארח במקום האהוב עליו, כלומר בגזרת מזלכם. נפטון ודגים הינם שני רכיבים בעלי איכויות רומנטית הבאים להזכיר לכם כלל רוחני הקובע כי אדם נאור לא מבזבז את ימיו בחיבוק ידיים ובתפילות. אם אתם כמהים לאהבה, הפסיקו לתכנן ולהתפלסף עם עצמכם משום שזה הזמן לקום וליזום דבר מה.

בחציה השני של התקופה אתם מארחים אצלכם את השמש ואת הכוכבים נפטון, מרקורי וונוס. פחות ופחות אתם מגלים עניין בנושאים גשמיים. אנרגיה רוחנית שאתם משדרים מובילה אתכם אל אנשים שאף הם, כמוכם, נמשכים לתחומים יוצאי דופן. לפתע אתם מגלים עניין במחזרים שהתעלמתם מהם בעבר. אנשים שעזרתם להם, טורחים להחזיר לכם כגמולכם. הגיע הזמן שתלמדו גם כיצד לקבל – ולא רק כיצד להעניק.

אפריל – מאי – יוני: כבר בימיו הראשונים של רבעון אביבי זה, אתם צופים בכוכבכם נפטון כיצד הוא מקיים מערכת יחסים הפכפכה שראשית ביציבותו של כוכב סטורן וסיומה באנרגיות הסוערות של כוכב מארס. צפויות שיחות שיבהירו לכם עד כמה תצטרכו להשקיע כדי לממש את שאיפותיכם. חצוצרת התהילה תדרוש מכם להתפשר עם הוראות ותכתיבים. פגישות של "חתול בשק" עשויות להתברר כמוצלחות מן הצפוי. אל תדחו הצעות שלאחר מכן תתחרטו על שנמנעתם מהן.

בחציה השני של התקופה אתם מושפעים מאנרגיות שאפתניות הזורמות אליכם מגזרת מזל עקרב ומתכניו של יסוד המים שכה אהוב עליכם. השפעתו המדהימה של כוכב נפטון ממשיכה להזרים אליכם חידושים והפתעות. במצב מעין זה כדאי שתכירו ברגשותיכם, וזאת גם אם הם לא ממש מתיישבים עם עקרונותיכם. צפויה אווירה מחשמלת, אתם יודעים, כזו שמזמינה ניצוצות רומנטיים המיטיבים עם הלב אך מכבידים על הראש.

יולי – אוגוסט – ספטמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הקיץ ואת כוכבכם נפטון המתרפק על האנרגיות של הכוכבים סטורן ויופיטר. תתפלאו, אבל סגנון מרדני עשוי לסייע לקריירה שלכם. עשו הכול כדי להפוך תחביב למקצוע. זה הזמן להגשים את עצמכם באפיקים שעוד בילדותכם חלמתם עליהם. הכוכבים מעודדים אתכם להגביר את פעילותכם העסקית, גם אם הדברים לא ממש מסתדרים על-פי ציפיותיכם. צפויות הצעות מעניינות שתתפוסנה אתכם בעיצומם של וויכוחים דווקא.

בחציה השני של התקופה, אתם זורמים עם כוכבכם נפטון שכולו מחמדים ונופת צופים הודות לאנרגיות הנפלאות שהוא סופג מן הכוכבים מארס, ונוס ופלוטו. דווקא בימים אלה בהם אתם רווים נחת מן המתרחש עימכם במישור הרומנטי, כדאי לכם לתבל את חייכם בתכנים ממישורים נעלים יותר. במקביל, קחו בחשבון כי חוויה רוחנית היא נחלת מעטים, אך לא תוכלו להחמיצה אם תבצעו כראוי את ההתבוננות הפנימית. התבוננות כלפי פנים טובה עבורכם עשרת מונים מזו הפונה כלפי חוץ.

אוקטובר – נובמבר – דצמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הסתיו ואת החורף ונראה כי אתם רוכבים על גליהן של תופעות מסתוריות (הודות לכוכב פלוטו) המפיחות רוח גבית במפרשי ספינת האהבה שלכם. השפעתו של פלוטו על סודות אינטימיים מעניקה לכם הזדמנות להעלות אל פני השטח את כל אותן הדחקות שכה העיבו על איכות חייכם. זה הזמן לדון בנושאים שעד כה העדפתם לטאטא אל מתחת השטיח.

בחציה השני של התקופה אתם צופים בכוכבכם נפטון המקיים היבט קוסמי חריג עם כוכב מארס, כמו גם עם גזרת מזל מאזניים. מארס הינו כוכב בעל אופי נחרץ ואסרטיבי שמזכה אתכם בטיפ רוחני אשר לפיו אל לכם להיות מושפעים מדברי ביקורת של אנשים שממילא אינכם מכבדים את דעתם. התייחסו אליהם כאילו לא היו ובכך תצליחו למשוך לעצמכם אנרגיות ממוזלות.

אופק רוחני: שנת 2013 תעניק לכם מכל טוב הארץ והיקום הודות להפנמתו של הכלל הרוחני הקובע כי חוויה רוחנית היא נחלת מעטים בלבד, אך לא תוכלו להחמיצה אם תבצעו כראוי את ההתבוננות הפנימית. התבוננות כלפי פנים טובה עבורכם עשרת מונים מזו הפונה כלפי חוץ. אל לכם להיות מושפעים מדברי ביקורת של אנשים שממילא אינכם מכבדים את דעתם. התייחסו אליהם כאילו לא היו ובכך תצליחו למשוך לעצמכם אנרגיות ממוזלות, שעל טיבן תוכלו לעמוד בסיוע בברי סמכא רוחניים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם באהבה- לחצו כאן. השפעת הכוכבים על סודות אינטימיים מעניקה לכם הזדמנות להעלות אל פני השטח את כל אותן הדחקות שכה העיבו על איכות חייכם. זה הזמן לדון בנושאים שעד כה העדפתם לטאטא אל מתחת השטיח.





עוד באותו נושא:

אסטרולוגיה, הורוסקופ, מזל דגים, הורוסקופ שנתי, תחזית שנתית 2013, הורוסקופ 2013, תחזית אסטרולוגית שנתית, אסטרולוגיה 2013, אסטרולוגיה מזל דגים, אסטרולוגיה שנתית למזל דגים