ראשי | הורוסקופ 2013 | אסטרולוגיה 2013 | הורוסקופ שנתי. מזל סרטן

הורוסקופ שנתי. מזל סרטן

תחזית שנתית מיוחדת לשנת 2013. הורוסקופ שנתי. מזל סרטן

רוצים לדעת מראש את הצפוי לכם במהלך שנת 2013? הורוסקופ שנתי רחב ביותר המקיף את כל תחומי החיים.


ינואר – פברואר – מארס: בחציה הראשון של התקופה, אתם משקיפים על בית הזוגיות שלכם – הבית השביעי – אשר מארח את השמש ואת הכוכבים פלוטו, ונוס ומרקורי. בית הזוגיות הינו מקום הדורש נתינה בצד לקיחה או הקרבה בצד עונג, ולכן יהיה עליכם להפנים מסר רוחני אשר לפיו אדם נאור יודע כי צריך לתת על מנת לקחת. כלומר, יש זמנים בחייו של אדם בהם רצוי שיקריב קורבן כלשהו כדי לזכות בדבר מה שהוא חושק בו. אל תהססו להעניק ולהקריב כדי שתוכלו גם ליטול ולקבל.

בחציה השני של התקופה, אתם מוצאים בבית הזוגיות שלכם את כוכב פלוטו המתענג על האנרגיות ההרפתקניות של יסוד האש ושל כוכב יופיטר. רעיון שפקפקתם בו, מתחיל להתברר כמכרה של יהלומים. הגיע הזמן שתתחילו להקשיב לאישיות שהגתה אותו. צפויות הצעות המזכירות לכם תחום שכבר עסקתם בו בעבר. אל תראו פחיתות כבוד ברעיון זה כל עוד הוא משתלם לכם כספית.

אפריל – מאי – יוני: כבר בימיו הראשונים של רבעון אביבי זה, אתם חשים את השפעתו של כוכב יופיטר על המתרחש בבית השניים עשר (בית החלומות) אשר במפת הלידה שלכם. חלומותיכם צופנים פתרונות גם עבור חייכם הרגשיים והאישיים. לא מדובר במשהו מיסטי אלא בתכנים השוכנים בתת-מודע שלכם. עמוק בפנים אתם יודעים את התשובות, אך מהססים להתחבר אליהן.

בחציה השני של התקופה, אתם פותחים את שעריכם בפני הכוכבים ונוס ומרקורי שהם כוכביי האהבה והתקשורת הבין זוגית. פרשייה לא מתוכננת ומפתיעה מלמדת אתכם משהו חשוב על עצמכם ועל מישהו היקר לכם. ייתכן כי להבין פירושו גם לסלוח. מקומות השופעים אווירה נוסטאלגית יעזרו לכם בהעמקת קשר עם אדם נחשק. נולד סיכוי טוב להתרחשותו של סיפור רציני.

יולי – אוגוסט – ספטמבר: רבעון זה מייצג את הקיץ שתחילתו מבשרת על תקופה של ימי ההולדת, כמו גם על אירוח השמש המקיימת קשר קוסמי עם האנרגיות הרומנטיות של כוכב ונוס. אנרגיה חיונית תורמת רבות להופעתכם המצודדת. אכן נכון לומר כי הרבה תלוי באופי, אבל גם ליופי שמור תפקיד משלו. מסרים שאתם מקבלים ממקורות רוחניים מעניקים לכם מידע בנוגע לעתיד הקריירה שלכם. בהמשך תגלו שהתמורה למאמציכם עולה על כל דמיון.

בחציה השני של התקופה, אתם מושפעים מן האנרגיות הרוחניות של נקודת המזל הקוסמית המקיימת עתה קשרים הרמוניים עם כוכב יופיטר השוהה בתחומכם. דווקא בימים אלה כאשר המזל מקיש בדלת, כדאי לכם להפנים את הרעיון הקובע כי איש אינו רשאי להכתיב לכם כיצד להגשים את חייכם. התרחקו מאנשים שאינם מבינים זאת. מכל מקום, אתם לא ממש חייבים להתמסר להם.

אוקטובר – נובמבר – דצמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הסתיו ואת החורף ונראה כי אתם מתמרנים בין האנרגיות השובבות של כוכב מרקורי לבין אלו הרציניות של כוכב סטורן. צפויה התלבטות שאיכשהו קשורה בהשכלה גבוהה. ייתכן שמדובר בצורך להשלים דבר מה אשר נגרר אחריכם מזה זמן רב. הנתיב הרומנטי צופן פגישות וגישושים הדדיים, אך ללא תוצאות בטווח הקצר. כדאי שתשאלו את עצמכם האם ומדוע אתם לחוצים יתר על המידה.

בחציה השני של התקופה אתם ממשיכים לארח בתחומכם את כוכב יופיטר, וזה אומר שאתם ממשיכים לרכוב על גליהן של הזדמנויות מוצלחות וממוזלות העלולות, במקביל, לעורר עליכם מבטי קנאה ולכן יהיה עליכם להפנים כלל רוחני הקובע כי אין הברכה שורה אלא בסמוי מן העין. פירוש הדבר הוא כי שמירה על סודיות וחשאיות תקדם את מטרותיכם.

אופק רוחני: יש בכוחה של שנת 2013 לרומם אתכם אל פסגת חלומותיכם ככל שתשכילו להפנים את הכלל הרוחני הקובע כי אדם נאור יודע שצריך לתת על מנת לקחת. כלומר, יש זמנים בחייו של אדם בהם רצוי שיקריב קורבן כלשהו כדי לזכות בדבר מה שהוא חושק בו. אל תהססו להעניק ולהקריב כדי שתוכלו גם ליטול ולקבל. על אודות מהותן של אותן הקרבות והענקות תוכלו לעמוד בסיוע ייעוץ רוחני של ברי סמכא מקצועיים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם באהבה- לחצו כאן. זו שנה בה מקומות השופעים אווירה נוסטאלגית יעזרו לכם בהעמקת קשר עם אדם נחשק. נולד סיכוי טוב להתרחשותו של סיפור אהבה רציני.





עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה