ראשי | אסטרולוגיה | תאריך הלידה שלך מגלה הכל

תאריך הלידה שלך מגלה הכל

תאריך הלידה שלך מגלה הכל תאריך הלידה שלך מגלה הכל

מה מגלה תאריך הלידה שלך?

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285531

תאריך הלידה שלך מגלה הכל... ככה כולם אומרים אבל מה אנחנו יכולים למוד על היעוד שלנו לפי אחת מהתורות העתיקות בעולם – אסטרולוגיה.
בבואנו להבין את האסטרולוגיה ולנתח על פיה את מבנה האישיות הייחודי, עלינו לקחת בחשבון עשרות גורמים. אדבר היום על שניים מהם. על סוגי המזלות: אש, אדמה, אוויר ומים ועל האיכויות: יוזמים, קבועים ומשתנים.

מזלות האדמה:
מזל שור, מזל בתולה ומזל גדי. מאפיינת אותם שורשיות, הצורך למסגרת בטוחה ומוכרת, הצורך לסדר הגיוני ומעשי, צורך לקרקוע, צורך לדעת לאן אתה הולך. איכות זו מאופיינת בחיבור לעולם החומר, למה שרואים ושומעים, למה שיש וקיים. כלומר, היגיון ארצי בסיסי קרי,  זה מה שיש, ככה עושים.

מזלות האש:
מזל טלה, מזל אריה ומזל קשת. מה שמאפיין את המזלות האסטרולוגיים האלה זו אנרגיה מאוד חזקה של עשייה, יוזמה, מנהיגות, התלהבות, כריזמה, דרמה בהקשר לצורך במטרות מלהיבות, משמעותיות הנותנות עניין מתמיד. אנרגיה אגוצנטרית, לא במובן הרע של המילה אלא במובן של "אני", מאני זה מתחיל ומאני זה הולך הלאה ומכאן היכולת לסחוף אחריהם, לנוע על פי האידיאלים והערכים שלהם עם כל הלב והנשמה.

מזלות האוויר:
מזל תאומים, מזל מאזניים ומזל דלי. מה שמאפיין את המזלות האסטרולוגיים האלה זה יכולת קישור וחיבור בין דברים. הם קולטים מהאוויר כל מיני דברים. זו דינאמיקה מחשבתית מאוד, מאוד מהירה. קצב מאוד מהיר. מערכת עצבים מאוד רגישה במובן שמשעמם להם מהר והם עוברים מדבר לדבר. הם ראו, שמעו, הבינו ועוברים הלאה. בדרך כלל בעלי אינטליגנציה חדה, קליטה מהירה כברק, וצורך להתפזר לכל הכיוונים בעת ובעונה אחת כדי שחס וחלילה לא יחמיצו דבר.

מזלות המים:
מזל סרטן, מזל עקרב ומזל דגים. מה שמאפיין מזלות אסטרולוגיים אלה הוא להט רגשי בין שהוא סמוי ובין שהוא גלוי, הנעה אינסטקטיבית רגשית, הם בעלי קליטה רגשית מאוד חזקה. יש להם חושים חדים , הם מרגישים בבטן. בעלי יכולת קליטה והזדהות מאוד גדולים, יכולת אמפאטית מאד חזקה, לוקחים ללב, לוקחים ברצינות. בדרך כלל פגיעים ורגישים.

אומרים שמזלות האדמה מסתדרים טוב ביניהם. מזלות האש מסתדרים טוב ביניהם. מזלות האוויר מסתדרים טוב ביניהם ומזלות המים מסתדרים טוב ביניהם. זה יכול להיות נכון ויכול להיות לא נכון מפני שלאישיות יש את המורכבות המיוחדת שלה שלא בהכרח ולא תמיד מסתדרת עם מה שנחשב מתאים. אני לא אוהבת את השטאנצים הכלליים. הרבה פעמים מזלות המים נמשכים אחד לשני מפני שהם בעלי סוג של חשיבה, תפיסה והבנה דומים, כך שיותר קל להם להבין אחד את השני.

חוץ מהמשוואה של אש, אדמה, אוויר ומים יש משוואה נוספת המחלקת את גלגל המזלות לשלוש איכויות: מזלות יוזמים, קבועים ומשתנים. כל קבוצה כזאת מורכבת מארבעת היסודות. (אש, אדמה, אויר, מים).

המזלות היוזמים -  טלה, מאזניים, סרטן וגדי. האיכות הבסיסית שלהן, יוזמת. הם לוקחים אחריות ועושים. אלה ארבעה מזלות שכל אחד מהם מייצג סוג יוזמה שונה לחלוטין. לא רואים את הסרטן יוזם. הוא מסתובב מסביב, בודק ומסתכל, מסתובב ומסתובב, מסתובב, תופס וזהו. הטלה דוהר על הסוס הלבן קדימה מבלי להסתכל אחורה, כולו חדור מטרה.  הגדי בודק, עושה, אף אחד לא יודע, אף אחד לא שמע עד שהוא לא גמר לעשות. הטלה  מייצג את האש, המאזניים מייצג את האוויר, הסרטן מייצג את המים והגדי מייצג את האדמה.

המזלות הקבועים - שור, עקרב, אריה ודלי. המזלות האלה יודעים בדיוק מה נכון ומה צריך: על הדברים להיות בדרך שלהם או בכלל לא. השור מייצג את האדמה, העקרב מייצג את המים, האריה מייצג את האש והדלי מייצג את האוויר. לכל אחד מהמזלות האלה יש את הדרך שלו בה הוא דבק בה הוא מאמין, לא קל להם לשנות דרך חשיבה אלא אם כן הם הגיעו למסקנה אחרת.

המזלות המשתנים - תאומים, קשת, בתולה ודגים. הם בתנועה מתמדת. הם צריכים עניין מתמיד, התחלפות והשתנות מתמדת. יש איזו סקרנות וכל הזמן נחוצים להם גירויים, קשה להם לשבת בשקט.  קיימת גמישות מאוד גדולה. במינון הנכון זה מדהים כי האדם גמיש, משתנה, מחדש, מתחדש. תאומים מייצגים את איכות האוויר, קשת את האש, בתולה אדמה ודגים מים.

ניקח לדוגמה את מזלות המים. הסרטן הוא מהמזלות היוזמים, העקרב הוא מהמזלות הקבועים והדגים הוא מהמזלות המשתנים. יש הבדל במהות המזלות מעצם כך.

על הרקע הזה אנחנו לוקחים תאריך לידה, את שעת הלידה, את יום הלידה, את חודש הלידה, את שנת הלידה = האישיות הנבחרת שיכולה להיות מהמזלות הקבועים או המשתנים או היוזמים. זו יכולה להיות איכות של אש או אוויר או אדמה או מים. אנו לוקחים בחשבון אינספור גורמים שנותנים לנו איזושהי מורכבות מעניינת של האישיות.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על דורית יעקובי

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285531




עוד באותו נושא:

אסטרולוגיה, הורוסקופ, מזלות, התאמת מזלות, דורית יעקובי