ראשי | אסטרולוגיה | אסטרולוגיה – מדע או חיזוי עתידות?

אסטרולוגיה – מדע או חיזוי עתידות?

אסטרולוגיה – מדע או חיזוי עתידות? אסטרולוגיה – מדע או חיזוי עתידות?

אסטרולוגיה הינה תורת חיזוי עתיקת יומין. אסטרולוגיה עשויה לעזור לכל אחד ואחת לקבל החלטות מושכלות תוך קבלת יעוץ אסטרולוגי, יעוץ אשר מנתח את מפת הכוכבים בזמן הלידה וצופה ני עתיד תוך ניצול היתרונות שהוענקו לנו בזמן הלידה.

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285528

כאשר עולה המושג אסטרולוגיה, רבים מאתנו מיד מקשרים להגדת עתידות. לחיזוי העתיד על פי הכוכבים. אכן, יש בכך מן האמת, אך לא במובן של "ניחוש העתיד" כמתבצע בירידים ובשווקים ע"י צועניות יפות עיניים. לא ניתן לדעת את המספרים שיזכו בלוטו.... מה תהיה בדיוק תוצאת משחק הכדורגל או שמו של החתן לעתיד..... אם כן, במה מדובר? האם יש באפשרות האסטרולוגיה לחזות את העתיד או לא? ובכן, כן! אך בדרך הרבה יותר מעודנת ומתוחכמת, דרך ראיית המסע האנושי והצמיחה האישית, דהיינו, הבנת תהליכים עתידיים על סמך קונסטלציית המצב העכשווי, המציאות המשתקפת ברגע נתון בהווה..

מילת המפתח הינה שתוף פעולה וכן, גם פתיחות עם האסטרולוג המייעץ (המהימן כמובן...) לגבי העתיד הקרוב. אני אישית איני רואה טעם בלתת תחזית עתידית ארוכת טווח, אלא יותר להתמקד בצעדים הבאים, הרי אין טעם ואפשרות לדלג על תהליכים, כך שיחד עם הלקוח יש לצעוד צעד צעד בנבכי הזמן בכדי שניתן יהיה לעכל ולהתכונן כראוי לבאות..למרות שזה לא תמיד אפשרי, כיון שניתן לחזות שייתכנו אירועים בלתי צפויים.

אם כן, מהי מהות התחזית העתידית אותה צופה האסטרולוג על פי לוחות אסטרונומים המצביעים על מהלך ומיקום כוכבי הלכת כעת ובעתיד לבא ביחס למיקומם על מפת הלידה של האדם?
פירוש המיקומים העתידיים, יכול להצביע על הזדמנויות שייקרו בדרכו של האדם בתחומים מסוימים בחייו, על אירועים יותר אקוטיים, משברים שמחות וכד'.

האסטרולוגיה-תורת הכוכבים רואה את האנושות מושפעת לא רק מהסביבה, האינטראקציה בין אנשים, חינוך, חברה וכו. אלא גם כהשפעה ישירה של מערכת השמש ברגע ובמקום בו האדם נולד. הכוכבים נתפסים ככלים וכוחות חיים על פיהם אנו חיים והבסיס לקיומנו.

הכוחות השמימיים הללו, באים בצורות שונות בהתאם למיקום שלהם בגלגל המזלות. כלומר, איזה כוכב נמצא באיזה מזל בזמן מסוים. כמו כן על היחס בין הכוכבים, הזוויות הנוצרות ביניהם והאנרגיות שנובעות מכך בתחומים שונים של החיים בבתי המפה האסטרולוגית.

על פי האסטרולוגיה הקלאסית, מפה אסטרולוגית מחולקת ל-12 בתים, כאשר הבית הראשון נקבע ע"פ שעת הלידה והמזל העולה באופק באותה השעה. כל אחד מהבתים מצביע על תחום מסוים בחיים.

למשל, הבית הראשון הוא הבית בו אנו מציגים עצמנו לעולם, יכול לרמוז על המראה שלנו, על המסיכה אותה עוטה האדם כלפי חוץ, על הדרך בה העולם רואה אותנו.

כל כוכב בבית ראשון הינו מודגש, זהו בית בעל חשיבות מרבית להבנת האדם. הבית העשירי למשל, קשור למעמד בחיים, הישגים ניתן להגיע , הקריירה.. החותמת שלנו על העולם(במאמר אחר אפרט את משמעות כל 12 הבתים).
 
על פי פירוש של תפקיד הכוכבים ואיכותם דהיינו, היסודות בהם נמצאים המזלות והבתים, אנו יוצרים סינתזה. האסטרולוגיה מסוגלת להציג בפנינו תמונה כוללת של האדם, של תכונותיו, הפוטנציאל שלו ועוד בהתבסס על מפת הלידה שלו. זהו מסע של האדם אל תוך עצמו בעזרת האסטרולוג המיומן. הכרה והגדרה של תכונות, נטיות, כשרונות ומבנה אישיותו.
 
על פי המיסטיקה, קיימות שיטות רבות לחיזוי העתיד. באסטרולוגיה, העיקרון הוא התאמת מיקום הכוכבים בתאריך עתידי למפת הלידה ובדיקת יחסים אלה יאפשרו לאסטרולוג לגלות את הכוון אליו יפסע האדם. על ההזדמנויות שייקרו בדרכו ועם אילו אתגרים יהיה עליו להתמודד.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על נינה אבן יקרה

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285528




עוד באותו נושא:

אסטרולוגיה, מפה אסטרולוגית, תורת הכוכבים, חיזוי עתידות, תורת חיזוי, מפת הכוכבים, נינה אבן יקרה