ראשי | אסטרולוגיה | מאפייני אישיות הילדים ע"פ האסטרולוגיה

מאפייני אישיות הילדים ע"פ האסטרולוגיה

מאפייני אישיות הילדים ע"פ האסטרולוגיה מאפייני אישיות הילדים ע"פ האסטרולוגיה

נורה רימון, אסטרולוגית עם ניסיון נותנת לנו במאמר זה מבט חטוף על מאפייני האישיות של ילדים על פי תורת האסטרולוגיה

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

אסטרולוגיה הינה תורה עתיקת יומין המשמשת מליוני אנשים ברחבי עולם כדי לקבל החלטות יומיומיות על ידי קראית תחזית אסטרולוגית יומית או תחזית אסטרולוגית שבועית, שנתית וכיו"צ. כאשר אנחנו פונים לאסטרולוג או לאסטרולוגית אנחנו יכולים גם לקבל מהם מאפייני אישיות על פי המזל שלנו.

ילדים בני מזל טלה
שובבים גדולים. מוכנים לנסות הכול. קושי להשכיב אותם לישון. נוטים להתקוטט עם חבריהם. לא מקבלים מרות גם של ההורים.  אין סבלנות ללימודים עד בריחה מבית הספר. יש ללמדם משמעת ולתת מוצא לאנרגיה דרך ספורט קבוצתי כדי להוריד אגואיזם.

ילדים בני מזל שור
נחמדים. לא גורמים בעיות, לא מתרוצצים. לא מתחלקים בצעצועים שלהם. טוב להם בבית הספר. אוהבים משמעת, עקביים. חבריים. זזים לאט ובטוח. מתוך הרצון ביציבות לא מוכן לנסות דבר חדש. בעלי תיאבון גדול.

ילדים בני מזל תאומים
צורך בקבלת תשומת לב קבועה. החלפה בלתי פוסקת של רצונות ומצבי רוח. אקטיביים ומסוגלים לעייף כל הורה. עושים מספר דברים בו זמנית. יש להם קושי להתרכז אבל אם שואלים אותם הם מסוגלים לחזור על שנאמר. מוכנים ללמוד כל דבר. יש למצוא זמן על בסיס יומיומי לדבר אתם או לכתוב יחד אתם סיפור. חשוב לפתח את הצד האמוציונאלי משום שהמצפון אינו הצד החזק. יש ללמד אותם לסיים דברים וללמוד לתכנן ולא לאלתר כל הזמן. הם קולטים את חומר הלימודים בקלות אך לא מכירים במשמעת ומדברים בשעורים.

ילדים בני מזל סרטן
אוהבים מאד ומאד אוהבים לעזור. מתקשרים דרך הרגש ומאד פגיעים. בבית הספר יצליחו היכן שיהיה צורך בזיכרון טוב. מגיל אפס מרגישים שהמקום הכי בטוח הוא ליד האמא, בתוך הבית. קשורים מאד להורים במיוחד לאמא. בעיות הסתגלות הנובעות מבעיות אמוציונאליות.

ילדים בני מזל אריה
צריך להסביר להם שהם לא מרכז העולם. כל ביקורת חייבת להיעשות בצורה עדינה ועליה לבוא עם חיזוק. הכי טוב להורה לתת דוגמה אישית - הם חקיינים טובים. עליהם ללמוד שחיים מתוצאות המעשים. אלה ילדים המרשים לעצמם להיות ההורים של ההורים. עצה נוסח "תתגרש/י" היא עצה רגילה לגביהם. צריך להשתדל לא להעליב אותם ליד מישהו משום שפגיעה בכבודם היא קריטית. הבנים רבים על מנהיגות כיוון שהם מרגישים מנהיגים מלידה.

ילדים בני מזל בתולה
סגורים, בישנים, צנועים. בגלל שהם ביקורתיים גם כלפי עצמם הם זקוקים לחיזוקים רבים. הם פרפקציוניסטים ולכן יש ללמד אותם לדרוש פחות מעצמם אלא ללמוד דרך עשייה. הם מאד אוהבים לעזור בבית ועל ההורה להימנע מלהפכם למשרתים קטנים. הם דואגים ולחוצים כשההורים עוזבים את הבית. מרגישים טוב בבית הספר כי הם עומדים במסגרת.

ילדים בני מזל מאזניים
ילדים נוחים, סבלניים, הולכים ברצון לגן ילדים, מרגישים רע לבד בבית. יודעים מתי לחייך, לבקש, לנשק את הסבתא. דיפלומטים קטנים. יודעים מה להגיד כדי למצוא חן. זקוקים לחיזוקים שאכן אוהבים אותם. לא מסוגלים לעמוד בכך שחושבים עליהם רע ולכן לא הולכים לעימותים ישירים. מתוך כך הורים של ילדים אלה יכולים לא לדעת על בעיותיהם. המזל מתקשה ביכולת בחירה לכן המתנה שייתן להם ההורה היא ללמוד לבחור. חייבים ללמד אותם מודעות לאחריות על החלטות. מוכשרים בלימודים אך יעדיפו מנוחה על מאמץ.

ילדים בני מזל עקרב
ילדים קשים הן להורים והן לעצמם. לא בכיינים אך מפעם לפעם יש פיצוץ וולקני. ההתפוצצויות האלה לא מזיקות לו כי הוא בנוי לכך. לאחר זמן קצר כאילו כלום לא קרה. על ההורים ללמוד לא לשים לב. באופן אינטואיטיבי תופסים את הפסיכולוגיה שמאחורי מריבות בבית ולכן לא נפגעים. מוקדם מאד ניתנים להסברים. אוהבים להסתובב ליד המבוגרים. מאד מהר מבינים מה ההורים עושים בחדר שינה. אוהבים את ההורים בעוצמה, עם עליות וירידות ותקוות ואכזבות. רגישים ופגיעים ולא ישכחו פגיעה. מאד קשה להם כשמופיע ילד חדש. מכיוון שיש אלמנט של אכזריות חשוב מאד להכין אותם לפני שיגיע התינוק החדש. חשוב לתת להם איזה תפקיד שהופך אותם חשובים.

ילדים בני מזל קשת
אופטימיים, קצת פראיים טובים בספורט. אינטליגנטים מלידה. לא אוהבים משמעת. יהיו להם בעיות
בבית הספר. יברחו מידידות שתדרוש מהם מחויבות. מתוך הצורך בחופש אינסופי תהיה בעיית מסגרת רצינית. בגיל מסוים יש שינוי באופי והם מסוגלים להפוך להיות תלמידים למופת. זה קורה כשהם תופסים שאין בלימודים משום הגבלת חופש אלא הרחבת אופקים. בעלי לשון חדה ובלי לחשוב הם מסוגלים לקטול מישהו טוטלית, בלי להתכוון.

ילדים בני מזל גדי
שונאים סיפורי בדיות הם צריכים משהו ריאלי כי יש בעיה בדמיון. אוהבים צעצועים שיש בהם אלמנט
פרקטי כגון, פטיש קטן, מערכת בניה. מאד זהירים, לא מאמינים בקלות, מקבלים כמובן מאליו הגבלות וכללים. אוהבים אחריות מגיל צעיר ולוקחים אחריות מוגדרת. הם כל כך מבוגרים מילדות שלהורים יש פיתוי להעמיס עליהם. הם דאגנים קטנים: אם לא יאחרו, אם יהיה מספיק כסף. תמיד תהיה להם הרגשה שהייתה להם ילדות קשה. מחמירים מאד ביחס לעצמם ולא סולחים לעצמם על כשלון. לקח שהם למדו מלווה אותם עד הסוף.

ילדים בני מזל דלי
נוטים להמצאות ויש צורך לעודד זאת. תפיסה מאד מהירה אבל חסרה שיטתיות בלימודים. יש צורך למסגר אותם בגיל צעיר. נמשכים אל הבלתי רגיל והם חסרי מעצורים. ילדים קומוניקטיביים ואין בעיה עם ילדים אחרים. הם לא רגועים. אינדיבידואליסטים אך משתלבים טוב בחברה. ילדים המתחלקים עם מה שיש להם ורוצים בחלוקה שוויונית וזה מביא להם שמחה. שמחים כשילדים אחרים מצליחים. כשהם מרגישים מישהו מתקרב מדי נבנה קיר.

ילדים בני מזל דגים
אין פגיע מהם. אין להם את השריון של הסרטן והזנב של העקרב ולכן הרבה בכי. יש צורך לנזוף בהם בצורה עדינה. ניתן לפגוע בהם גם כשצועקים על אחרים בגלל האמפתיה הרבה. לא לתת לא לברוח פנימה אלא לדבר על מה מציק להם דבר הקשה עליהם. המלים עשויות לנתק אותם מהסערה הפנימית ולמקד אותם. ההזדהות עם סבל הזולת היא ברמה הגבוהה ביותר. אין יכולת להכאיב לאחרים ולעתים קרובות חשוב להם שאחרים יקבלו משהו ולא הם. הם חסר מרפקים. מאד אוהבים חיות בית אבל לא לדאוג להם רק להרעיף אהבה. נתונים לסוגסטיה ומקבלים ביקורת של הורים הנעשית דרך חום ואהבה. כשהם רוקדים הם שוכחים את עצמם, חוש הקצב חזק. טובים גם בשירה, ציור והצגות. ילדים ותינוקות עצבניים ודורשים אוירה של שקט ורוגע. טובים בשפות ובמבטא נכון וכן בהיסטריה וספרות. לא אוהבים משמעת ולא יאהבו ספורט קשוח.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

אסטרולוגיה, מאפייני אישיות הילדים, אישיות הילדים