ראשי | אסטרולוגיה | 12 המזלות ותפקידם בחיינו

12 המזלות ותפקידם בחיינו

שרשרת של תלות בין כל המזלות, מכילים את כל הידע והיכולת להגשים חיים שלמים 12 המזלות ותפקידם בחיינו

12 המזלות בגלגל המזלות הינם פונקציות הכרחיות בתפקוד חיינו שמרכיבות את כל מעגל החיים

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

12 המזלות בגלגל המזלות הינם פונקציות הכרחיות בתפקוד חיינו שמרכיבות את כל מעגל החיים. כולנו מורכבים מכל 12 המזלות, ולא רק ממזל השמש שלנו במפה האישית שלנו.

אם אנו מתבוננים על חלוקת 4 היסודות: אש, אדמה, אויר ומים, אנו רואים כי 4 היסודות בטבע הם 4 רבדים באישיותנו וכי אנו זקוקים לכל התפקודים שהם מקנים לנו ושאם יש חוסר או עודף באחד מהם – שם נעוצה איזושהי בעיה/קושי מבחינה פסיכולוגית אצל אותו אדם.

אנו זקוקים לכל היסודות כדי לתפקד באיזון מרבי, אומנם בד"כ אין לנו איזון מושלם בכל מפה אסטרולוגית וכאן בעצם מתחילה העבודה הבסיסית של מודעות והתפתחות.

לדוגמה: אם חסר לנו יסוד מים במפה שהם המזלות – סרטן, עקרב, דגים – הבעיה במפה הינה עיבוד והפנמה של תהליכים רגשיים, קושי לעבור אותם, להבין אותם, לתת להם מקום, לחוות אותם, שהרי אצל כל אחד מאיתנו מתקיימים תהליכים רגשיים כמו התאהבות, לידה, טיפול בילדים, בניית מערכת יחסים אינטימית ועוד.

כשיש לנו עודף ביסוד אדמה למשל (שור, בתולה, גדי) מצד אחד תכליתיות, סבלנות רבה ועמידות אך יחד עם זאת, יכולת להגיע לתקיעות, קושי בשינויים והתקבעות.

מה שאומר שכולנו זקוקים לכל האנרגיות כדי לתפקד ולהיות מסופקים בחיינו.

במציאות הרי אין מושלם, בד"כ בכל מפה קיים קושי מסוים שנובע מחוסר או עודף של אלמנטים במפה. יש לנו אפשרות לעבוד במודעות על אותם חסרים ולפעמים לגייס אנשים מסביבנו שיש להם את אותם אלמנטים חסרים בנו כדי להשלים ולהיעזר.

לדוגמה: טלה יוזם פתיחת עסק ולוקח את השור והגדי כדי לשמר, לתכנן ולייצב את אותה יוזמה שהוא יזם.

מכאן אין מקום להגדיר מזל כטוב או רע, יותר מזה, כל מזל ומזל בגלגל שולט על איבר אחר בגופנו, האם נוכל אי פעם לוותר על איבר בגופנו? לא, מכאן שגם לא נוכל לוותר על שום מזל או לשלול כי לכל אחד תפקיד מיוחד משלו.

אם נסתכל על המזלות בגלגל וננסה להבין את תפקידן במערך הכולל של חיינו נגלה שכל מזל הוא יחיד ומיוחד וקשה מאוד לתפקד בלי הפונקציה שהוא ממלא.


בואו נסרוק את כל המזלות בגלגל ונראה איך הם פועלים ביחד ולחוד:

המזל הראשון בגלגל הינו הטלה שהינו היוזם, הפורץ דרך, הראשון בגלגל, הוא מתחיל הפרויקט, החיים (לידה), האופק, נותן את הפוש, אידיאל,רעיון. בלי האנרגיה העוצמתית שלו.

השור, שמגיע אחריו יישאר תקוע בשמירה על הקיים הרבה מאוד זמן, מכאן הנטייה לתקיעות של המזל, השור הוא המשמר, בעל ההתמדה, בונה את ההישרדות שלו עפ"י הרעיון שאיתו התחיל הטלה.

לאחר מכן מגיע התאומים, מתחיל לתקשר עם הסביבה הקרובה להפיץ את הרעיון, את העסק, מתחיל לשווק את הפרויקט שאותו יזם הטלה והתחיל לבנות השור. הסתגלנות של התאומים עוזר בתהליך הלמידה של אותו פרויקט, הוא מביא את האנשים שייהנו מפתיחת העסק, דרך תקשורת והתערות חברתית חוץ ממנו. לכן התאומים קשור ליחסי ציבור, שיווק, תקשורת.

הסרטן בונה את הבית, נותן את האווירה החמה, השייכות, המשפחה, המסורת, הוא בעצם מתחיל לתת שורשים לאותו עסק, פרויקט, אדם, מייצר זיכרונות והווי משפחתי לאותם אנשים שהתאומים הביא במסגרת מסע היחצנות שלו.

האריה, נותן הכרה לכל העניין, פרסום, במה, יצירתיות, אותו ילד, רעיון, עסק, כבר ממש מוכר, ידוע, מצליח, מפורסם, יש כאן כבר הגשמה של הרעיון שאיתו התחיל הטלה.

הבתולה הפועל, הבורג במערכת, ממשיך לעבוד ולהתמקצע ולייצר במפעל את המשך אותו עסק, עכשיו הוא מוכר, יצא לעולם וצריך לעבוד כדי להמשיך את ההצלחה של האריה, לשפר, לייעל, להתמקצע כדי להמשיך ולהשתפר בייצור.

מאזניים אנו הגענו למצב שבו אנו אולי יכולים להתמקצע ולהשתפר אם נוסיף עוד אדם לפרויקט שיהיה שותף. כאדם, כעסק, הגענו להצלחה, שיפרנו, עכשיו אנו רוצים לגדול ולכן לשותף יש משהו שאין לי ובשיתוף פעולה נוכל לגדול יותר מאשר לבד. המאזניים מלמד שיתוף פעולה ואי הסתפקות בעצמנו.

העקרב בא עם חוסר סיפוק מסוים, יפה כל מה שהשגנו אבל המיזוג הטוטאלי של שנינו יביא עוצמה שלא נוכל להשיג לבד. דרך מיניות, מיזוג חברות.
כאשר תוך כדי המיזוג אנו בעצם משתנים לחלוטין והופכים למשהו שונה לחלוטין ממנו התחלנו, אנו מעצימים את עצמנו ואת הפרויקט שלנו ע"י הטמעות באחר, פיסית, כלכלית ומגיעים לכוח שלא היה לנו לפני.

הקשת המורה, בא ללמד אותנו, להורות לנו, מכל הדרך אותה עברנו ולהעבירה לאחרים, דרך חוויה וידע לצאת מעצמנו ולקחת את כל העוצמה אותה בנינו ולהעביר מתוך החוויות שלנו לאחר, ללמידה וגדילה, ובכך להרחיב את התודעה שלנו ושל האחרים ולהגיע לכמה שיותר אנשים בדרך ולהפיץ את הבשורה.
הקשת מרחיב את התודעה.

הגדי מגיע כדי לתת לכל זאת מסגרת, מחויבות, הוא לוקח אחריות קהילתית ובונה מערכות עליהם הוא מפקד כדי ליצור סדר, ארגון. לוקח את כל הניסיון, הידע וממסגר אותם למערכת מסודרת עם חוקים ברורים כיצד ואיך מתנהגים ופועלים בכל מצב ומצב. כשאפתן הוא מגיע לכל האזרחים בקהילה ומדריך אותם לניהול חיים מסודר ותקין. משפיע קהילתית דרך חוקים מסודרים וקבועים מראש.

הדלי בא לשדרג הכל ולהוציא מהמסגרת הנוקשה של הגדי לחיים של התפתחות ושדרוג. בא עם רעיונות חדשים לפתח ולהתפתח חברתית, דואג לקהילה אך בשונה מהגדי אין חוקים נוקשים, יש לו את החוקים שלו לכל סיטואציה. לא תלוי במסגרת, בהיררכיה. סדר משלו כדי לייצר את החדש/האחר/השונה. עוזר לאלו שלא מסתגלים למסגרות הנוקשות של הגדי שנפלו בין הכיסאות.

ואחרון חביב הדגים שהוא בעצם אחראי על התת מודע הקולקטיבי, לחוסר הגבולות, יציאה מסדר, חומר גולמי, הכל טמון בו, יש לו הכל אך לא תמיד יודע להשתמש במה שיש לו, חסר תפקוד לעיתים, כי מרוב ידע, מרוב פתיחות לכל, אי יכולת לדעת מה עושים עכשיו. הרחם הקוסמית, הכל אפשרי.
ממנו יוצא הטלה שוב, פורץ דרך ומתחיל את היוזמה/הפרויקט/הלידה הבאה.

שרשרת של תלות בין כל המזלות, מכילים את כל הידע והיכולת להגשים חיים שלמים, מלאים ומסופקים בכדור הארץ, אם נוותר על אחד מהם, נתקל בבעיה תפקודית, בחוסר זרימה קוסמית.

12 הרבדים של התנהלות כדור הארץ.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

אסטרולוגיה, מפה אסטרולוגית, גלגל המזלות, אנרגיות, ארבעת היסודות, סיגל אליהו