ראשי | אסטרולוגיה | תכונות מזלות האדמה - אסטרולוגיה קבלית

תכונות מזלות האדמה - אסטרולוגיה קבלית

תכונות מזלות האדמה תכונות מזלות האדמה - אסטרולוגיה קבלית

האסטרולוגיה הקבלית היא תחום שמנסה לענות על שתי שאלות. האחת- תכונות האופי וטְבַעֵי אישיות האדם. והשנייה מזל, גורל ותיקון. במאמר זה נלמד על תכונות מזלות האדמה גדי, שור ובתולה.

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285484

מאז ימי בראשית חיפש האדם את מקומו ומטרת קיומו בעולם. שאלת מה צופן לי העתיד מהדהדת במוחו של כל בר דעת והכמיהה לכך נתגשמה בשמים. שם מצא האדם את הסדר והחוקיות לקיום. הצורך לדעת יותר ומעבר לזמן ההווה גרם להתפתחות האסטרולוגיה הקבלית היא תחום שמנסה לענות על שתי שאלות. האחת- תכונות האופי וטְבַעֵי אישיות האדם. והשנייה מזל, גורל ותיקון. במאמר זה נלמד על תכונות מזלות האדמה גדי, שור ובתולה כפי שמנתחת אותם תורת הקבלה. אדגיש כי אין לראות בנאמר תורה שלמה ובוודאי שלא תחליף לייעוץ קבלי מקיף וייסודי.

מזל גדי - חודש טבת:
על פי הקבלה, הנולד בחודש זה יתאפיין בבגרות נפשית וברצינות כבר מגיל צעיר. פועם בו רצון עז להתקדמות ולהישגים אך יעה זאת מתוך שיקול דעת ותכנון. קיים בו כוח ריכוז אדיר. חסר ביטחון ולכן מחפש חברה או מסגרת שתעניק לו זאת. בוחר בקפדנות את האנשים או האמצעים שבעזרתם ישיג את מטרותיו. רצונו להיות אדון לחייו ולכן משתדל לבסס את מעמדו. פועל בסבלנות, שוקל ובוחן בכובד ראש את מעשיו ויודע לקבל עליו עול אחריות. שואף לממון ועושר. עלול בנקל להיתפש לעצב או לרוגז על שהתאכזב מעצמו. נוטה לבדידות ולפסימיות.

עצת חכמים: כלל ברזל הוא לא להתעקש על שום דבר יתר על המידה. לדעת לתעל את האנרגיה לאפיקים חיוביים על מנת להגיע לשלווה נפשית. המטרה הניצבת מול עיני הגדי היא כוח, השפעה וכסף. פועל יוצא של חרדה קיומית שמא לא יהיה שפע. שבט גד פירושו ג- גומל ד- דלים כלומר: שפע גדול שממלא כל רעב ולכן אל לו לפחד שיגיע לידי עניות. בצד הצורך בהצלחה חומרית והשגת סמכות בעלת עוצמה, עליו לפתח ביטחון עצמי וללמוד לשלוט בתוקפנות וברוגז המאפיינים אותו. לחפש את האמת מתוך התעלות רוחנית ולהעמיק בה. כיוון רוחני עשוי לסייע לו לכבוש את החומריות ולמצוא שלוות נפש ורגיעה להם הוא זקוק מאוד. הקבלה מלמדת כי מאחורי המכשול הגבוה ביותר נמצא האור הגדול ביותר. גדי יקר, כבוש את החומר והתחבר אל הרוח.

מזל שור - חודש אייר:
המוטיב העיקרי באישיותו היא השמירה והעיקשות. יש בו פשטות רבה אך מתפתה וחפץ בהנאה חושית מתענוגי העולם. השגרה חביבה עליו ושינויים אינם לפי רוחו אלא אם הם באים ביוזמתו. יעדיף את שמירת הקיים. כל עוד קיומו מובטח ומוגן הריהו שבע רצון ונינוח. אינו נזקק לזולת ומסתדר בכוחות עצמו. ובעל מזג נוח ושלווה פנימית. בעל חוש עסקי מפותח והממון חשוב אצלו מאוד ולעיתים אף מסנוור אותו. מצטיין במידת הגבורה ויהי טיפוס חזק המוכן לשאת בעול.

עצת חכמים: לגלות רגישות והבנה לאחרים, ללמוד לוותר ללא ציפייה לקבלת תמורה. להשתחרר ממידת הכעס, ממריבות וממחשבות שליליות המובילות למתח ולהצטברות כעסים. ללמוד להתגבר על הרכושנות והשתלטנות ולדעת לשחרר את ההתנגדות לשינויים. להרפות משגרת החיים ולמצוא הנאות גם בדברים הקטנים. לסלוח ולא לנטור טינה. לטפח יחסים ולהקדיש תשומת לב למשפחה הקרובה. ההצלחה תגיע מיחסים בריאים ומתוקנים עם הסביבה.

מזל בתולה - חודש אלול:
דקדקן, ביקורתי ובעל אבחנה חודרת. יש בו יעילות ועשייה יצרנית ומועילה. מבקש להשליט סדר בעולם. משתדל לשפר ולייעל כל דבר שמבטיח את קיומו ושלמותו. בודק ומנתח כל דבר לפרטיו ואינו מסתפק בהבנה כללית. רואה עצמו מחויב להעניק מידיעותיו ויכולתו לאחרים. קריר ברגשותיו ודייקן בהנהגותיו. עלול ליפול בנקל לקטנוניות, דאגה וחוסר ביטחון. מזדרז למתוח ביקורת נוקבת שלרוב פוגעת ומעליבה, לרוב מתוך תמימות ומהצורך בשלמות.

עצת חכמים: ללמוד למקד את העין הבוחנת הביקורתית והשופטת על עצמה פנימה במקום על הזולת. לא להיחפז לשלול את הזולת, לראות את מגרעותיו ולהסיק מסקנות. לזכור תמיד כי יש לדון את האדם לכף זכות ולנסות להיכנס לתוך נעליו. להימנע מלתת עצות לזולת טרם בדקת עמוק פנימה את המניע לאותו צורך בנתינת העצה. אם זה בא מתוך עליונות וכוחניות זה בוודאי שלילי ולכן "שתיקה יפה לחכמים". להפנים את העובדה כי "האדם יראה לעיניים והקב"ה יראה ללבב". כלומר אין אפשרות לשפוט ממבט ראשון או שני ובכלל מומלץ לוותר על כך. זוהי מידה חסרת ערך ובבסיסה לקויה. השאירו זאת לבורא עולם. תקנו את עצמכם בלבד והשפיעו ממקום פורה ומיטיב. התייחסו לאחרים באופן חיובי ולא פוגעני ובכך יזכו כולם מהשפע ומהאור המצויים בתוך נפשכם.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על יצחק אהרון

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285484




עוד באותו נושא:

יצחק אהרון