ראשי | אסטרולוגיה | ליקוי ירח

ליקוי ירח

"והיה ביום ההוא נאום אדוני יהווה והבאתי השמש בצהרים והחשכתי לארץ ביום ההוא" (עמוס ח' 8') ליקוי ירח

ליקוי חמה (שמש) קורה, כשהירח נעמד בין השמש לבין האדמה, כשהוא מכסה את אורה של השמש. ליקוי חמה הוא תמיד מולד ירח (ראש חודש) ומציין התחלות ויוזמות חדשות והזדמנויות מרגשות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

מה זה ליקוי? 
ליקוי חמה (שמש) קורה, כשהירח נעמד בין השמש לבין האדמה, כשהוא מכסה את אורה של השמש. ליקוי חמה הוא תמיד מולד ירח (ראש חודש) ומציין התחלות ויוזמות חדשות והזדמנויות מרגשות.  
ליקוי ירח קורה, כשהאדמה נעמדת בין הירח לבין השמש, כשהיא מכסה את אורה של השמש מהירח. ליקוי ירח הוא תמיד מצב של ירח מלא (אמצע החודש) ומציין תמיד סיומים או נקודות שיא. 

מולד ירח, מבשר אימפולסיביות ודחף להתחיל בפרויקטים חדשים בתחומי אהבה, קריירה וכו'. ירח מלא,לעומת זאת, מסמל זמן של התבוננות עצמית ואפשרות לאסונות. האדם מוצא עצמו מעביר ביקורת על כולם, אך עליו להבין, שהאיכויות, שבהן הוא מבחין בצורה החריפה ביותר הן בעצם השתקפות של איכויותיו הוא . לזה אנו קוראים "חוק המראות".

ליקויי חמה (מולד ירח) הנם ליקויים, שקל יותר להתמודד איתם מאשר עם ליקויי ירח (ירח מלא- אמצע החודש), אשר מביאים איתם זיכרונות, חלומות ונושאים אמוציונאליים, נוגעי לב שונים. 
ליקויי הירח, דומים לטורבו של ירח מלא (הדבר נותן הרבה יותר אנרגיה לירח המלא. וכך לירח מלא זה, יש את הכוח ליצור שינוי באירועי חיים) ויש להם כוח השפעה של עד שישה חודשים והם בדרך כלל פועלים כקטליזאטור לחדשות, אשר מגיעות בתוך מספר ימים מאז הופעתם. במספר פעמים, החדשות משוגרות בסביבות חודש מיום הליקוי. 

משחר ההיסטוריה פיתחו תרבויות שונות מיתוסים ואגדות שונות אודות ליקויי המאורות. רבים מאמינים, שהליקויים הנם אות מבשר רע על אסונות ומוות או נפילת שליט. מיתוס נוסף מספר על דרקון בלתי נראה או שד אחר הטורף את השמש במהלך הליקוי. תרבויות שונות פיתחו גם אמונות טפלות לאייך לבטל את השפעות הליקויים הרעות. הסינים למשל, מקימים רעש גדול ומהומות (תיפוף על תופים, דפיקה על מחבתות ועל סירים, יריות בחיצים לעבר השמיים וכו') וזאת, על מנת להפחיד את הדרקון ולהחזיר את אור השמש. בהודו, אנשים טובלים בנהר עד מעל לצווארם בהאמינם, שפולחן זה יעזור לשמש ולירח להגן על עצמם, כנגד הדרקון.  

ביפן, המנהג הוא לכסות את הבארות במהלך הליקויים, על מנת למנוע מהרעלה שמימית של מקורות המים. ולאחרונה, במאה הנוכחית, חיל הים המלכותי של יפן יורה בתותחיו לעבר השמיים במהלך הליקויים על מנת להפחיד את הדרקון הבלתי נראה. 
אותות אלה אינם היחידים, בטהיטי למשל, תופעת הליקויים תורגמה, כהתעלסות בין השמש לבין הירח. גם בימינו האסקימוסים באנטרקטיקה, מאמינים שהליקויים מראים על השגחה שמימית: זמנית, השמש והירח, עוזבים את מקומם בשמיים, על מנת לבדוק באם הכול פועל כשורה על פני כדור הארץ. 

למרות המשמעויות השונות שניתנות לליקויים, אלה ימשיכו להתקיים, מצייתים תמיד ללוח הזמנים הקבוע של תנועת הכוכבים בשמיים. 
ככלל, ליקויי מאורות מופיעים כל שישה חודשים על אותו ציר מזלות וחוזרים על עצמם שלוש פעמים במהלך 18 חודש, הם תמיד מופיעים בצמדים המורכבים מ: 
א. ממולד ירח.
ב. מירח מלא, בהבדל של שבועיים זה מזה.

איך אנו יכולים להתייחס לליקויי מאורות אלה? 
1. כל ליקוי מאורות מסמל שינויים בסטאטוס ולפעמים שינויים אלה יכולים להיות משמעותיים ביותר. ברור שהם מביאים אותנו לתובנות ולהארות חדשות, כך שגם אם שינויים אלה מטרידים, במבט לאחור, הם יכולים להיות מועילים מאד עבורנו. 

2. לא תמיד אנו מקבלים מיד את המסר האמיתי של הלקויים, אלא רק מאוחר יותר, היות ולליקויים יש תהליך התפתחות איטי למדי עד שהם מגיעים למלוא עוצמתם. 
על כן, אין לשפוט את הליקויים כ"טובים" או כ"רעים", אלא רק לאחר מספר חודשים. 
היו סבלניים ! לכמה מכם תינתן הזדמנות אדירה והאחרים יחושו עיכובים ומהפך בחייהם. קיימת אפשרות, שנראה את הליקויים, כדבר שלילי ביותר, אך בין רגע, אנו מגלים, שהם הצילו אותנו מאסון נוראי. 

3. הפעילות הקוסמית הזו של ליקוי מאורות נותנת לנו הזדמנות להסתכל אחורה, להעריך את מקומנו ולאפס את המצפן, שבתוכנו, למען העתיד. ליקויים מחמשים אותנו במידע חדש ובדרך כלל יוצרים משוב חוזר לגבי מצבים בחיים, שלקחנו אותם, כמובנים מאליהם או שלא היו בהירים ונהירים מספיק עבורנו, מסיבה כל שהיא. 

4. מרבית הליקויים מביאים השפעות חיצוניות לכדי מימוש. מצבים שאין לנו שליטה עליהם. הליקויים לוקחים דברים שאין להם כל קשר אלינו, אך קיימים בעולם מחוצה לנו ומניעים אירועים אלה הישר לפתח ביתנו. 

5.אירועים שמימיים אלה, דוחפים גם אותנו קדימה, באם אנו מוכנים לכך או לא. הליקויים כמעט תמיד מגבירים את מהירות לוח האירועים שלנו. היקום מבקש לראות באם אנו משתמשים בזמן שלנו בצורה נאותה ונכונה. 

6. הליקויים מבקשים מאתנו להתבונן על החיים מנקודת מבט חדשה. באם אנו משנים את הדברים, היות ורצינו לעשות כך או בגלל, שהשינוי נכפה עלינו. לעולם נהיה שונים לאחר המעברים האלה. 

7. אנו נתנסה דברים חדשים, נחווה חוויות חדשות ונהנה מעומק גדול יותר של תובנות. 
בסופו של דבר מטרתם של הליקויים היא לאזן אותנו ולעשותנו שלמים יותר בהשוואה למה שהיינו קודם והדברים נעשים תוך כדי כך, שהם מנערים אותנו ולפעמים עושים מהפך אדיר בחיינו. 

8. הליקויים, הנם אירועים מאד דרמטיים בהורוסקופ שלנו. במקומות, שבהם הרגשנו נוח, הם באים ומנערים את חשיבתנו, כך שנוכל לנוע קדימה לרמה גבוהה יותר של התפתחות ובגרות. אירועים הבאים בעקבות ליקויים השפעתם גדולה יותר מאשר אירועים הבאים בעקבות מולד ירח רגיל. הם מביאים אתם מאורעות גורליים. ליקויים תמיד מביאים שינויים בלתי צפויים של עשייה. 

9. גם אם אתם סובלים תחת השפעת ליקוי כלשהו, קחו בחשבון שליקום יש תוכנית טובה אחרת עבורכם, במועד מאוחר יותר. היו סבלניים. 

10. הליקויים מביאים אתם אירועים חדשים, המשאירים חותם בחיי היחיד, כמו: לידות, נישואין, גירושין, מכירה או קניית בית חדש, שינויים במקומות מגורים במקומות עבודה, העלאה בדרגה, נסיעות חשובות, עסקים חדשים, ניתוחים, לימודים גבוהים וכו'. אין זה משנה מה יקרה, מה שברור הוא שהיקום מתעקש להניע אותנו קדימה. 

11. הליקויים חושפים את האמת בחיינו באותו חלק בו הם נוגעים במפה האסטרולוגית של הפרט. בדרך כלל הם מתנהגים, כתמרורים מכוונים בחיים. האדם נעשה מודע, אולי לראשונה בחייו לאותם הגורמים הנוטלים חלק במצב מסוים. 

12. עקב הליקוי, האדם מקבל מידע, המבהיר לו חלקים בפזל חייו, שהיו עלומים בפניו וכך לראשונה, הוא יכול להשלים את כל התמונה. הערכה תהיה, אם כך, בוגרת ומציאותית יותר והוא ידע מה לעשות בהמשך. 

13. אין ליזום דברים תחת השפעת הליקויים. אפשר להגיב ולתת פתרונות, אך עדיף להקשיב מאשר לפעול או להחליט. יתכן ונרגיש במהלך הליקויים רגשנים יותר מאשר תמיד, במיוחד בליקוי ירח. היות וכשר השיפוט עלול להיות לקוי בעת הזו או חסר מידע מלא, השתדלו להרוויח זמן לשם מחשבות לגבי הקורות אתכם ולגבי כל מידע ששמעתם.
אם אפשר, המתינו כשבוע לפני שתגיעו לכדי החלטה. אם מציעים לכם הצעה, שקלו הצעה זו היטב. בכתובים עתיקים נכתב, שאם פועלים תחת השפעת ליקוי, התוכניות לעולם לא תצאנה לפועל, כפי שתוכננו. שיקלו את רעיונותיהם של האחרים, תציעו הצעות ואל תחליטו בזמן זה. 

14. קחו בחשבון, שיתכן ולא תינתן לכם שהות מספקת לחשוב לגבי תגובתכם למצב נתון ותדרשו לתת מענה מהיר. זכרו, כי כל ליקוי תמיד מביא אתו מידע חדש וחבל להפסידו במתן מענה שכזה. אם בכל זאת, קרה אירוע דרמטי כלשהו בחייכם, כמו איבוד משרה או ניתוק קשר, הבינו שהאחר מביניכם, פעל במהירות. (זכרו את חוק הליקויים: הגיבו במקום לפעול לקבלת תוצאות מקוות). 

15. ערכו רשימה של כל החדשות, המידע והסימנים, המגיעים אליכם בסמוך למועד הליקויים. בעוד שבדרך כלל חדשות מגיעות בצורה דרמטית וברורה, הרי בעת הזו, אלה, יכולות להגיע גם בצורה ערמומית, כסוד או כרכילות. למרות זאת, אלה יגלו לנו שינויים דרמטיים לעתיד לבוא.  

16. בסיכומו של דבר, יש תמיד לקחת ברצינות כל מידע, שנופל לאוזננו בזמן הליקויים. 

17. הליקויים יכולים לעזור לאדם לבצע דברים, שמעולם לא חשב, שיוכל לבצע. הם גם מביאים אתם מאורעות, שהאדם חשב אודותם במהלך חיים שלמים והנה, באחת הם מתקיימים. 

18. את מרבית הליקויים מרגישים תוך ארבע ימים מיום הליקוי עצמו. יחד עם זאת לפעמים ניתן להרגיש בליקוי ירח מלא, כשבועיים לפני הזמן או כשישה חודשים מאוחר יותר, קרוב לודאי, שהוא יורגש, כחודש לאחר האירוע, פלוס מינוס ארבעה ימים. 

19. במקרה ואחד מהליקויים נופל בסמוך לתאריך הלידה, קרוב לודאי, שהשפעתו תורגש במהלך כל השנה והאדם עשוי לחוות שינוי גדול בסגנון חייו. 

20. יש לשמור על הבריאות אם אחד מהליקויים נופל בקרבת יום ההולדת או על האופק העולה במפת הלידה. 

21. בכל הליקויים, משהו מסתיים ומשהו אחר מתחיל.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה