ראשי | תחזית שנתית ואסטרולוגיה 2016 | תחזית אסטרולוגית שנתית | תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 מזל דלי

תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 מזל דלי

תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 מזל דלי תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 מזל דלי

בואו לקרוא את התחזית השנתית המיוחדת לשנת 2015. כל מה שצפוי לך באהבה, קריירה, כספים ואנרגיות....


אסטרולוגים בכירים הכינו עבורכם תחזית אסטרולוגית שנתית מקיפה: על פי האסטרולוגיה זו שנה בה אתם זוכים בטיפים חכמים מאדם שידו בכל ויד כל בו. מקומות של בילויים ונופש עשויים להוות חממה לרקימת קשרים עסקיים. אתם נוחלים אושר רב בתחום שרק לאחרונה התוודעתם אליו. אל תמתחו את החבל עם מעסיק שאין לו חוש הומור. אתם מתחבבים על מחזר פוטנציאלי הודות למקוריות שניחנתם בה. משהו טוב מתרחש בתחום האישי ומשפיע על שאר התחומים. זורמת אליכם אנרגיה רעננה השזורה בחדוות נעורים.

קריירה וכסף: צפוי שיפור בקשרים העסקיים ו/או הקרייריסטיים עם אדם שחתול שחור חצה את דרככם. ייתכן כי גורם שלישי מעורב בפיוס. אל תתרגשו מרכלנים מפיציי שמועות שווא. היו בטוחים כי מי שצריך להכיר במעלותיכם, מודע להן. אתם זוכים בטיפים חכמים מאדם שידו בכל ויד כל בו. קשריו הענפים מאפשרים לו להיות עם האצבע על הדופק. במקביל לטיפים ברוכים אלה כדאי לכם להצטייד גם בעצותיו של מורה רוחני מיסטי. למיסטיקנים מומלצים לחץ כאן. לשיחה מיידית לחץ כאן. צפויה הצעה להשקעה בה אתם מרגישים שעובדים עליכם אך אין לכם הוכחות. אם תתמקדו בנקודה הנכונה, ההוכחות תופענה. אל תמתחו את החבל עם מעסיק שאין לו חוש הומור. מכל מקום, יש דברים שהוא לא מוכן להתבדח עליהם. קחו בחשבון כי גם מקומות של בילויים ונופש עשויים להוות חממה לרקימת קשרים עסקיים. אתם נוחלים אושר רב בתחום שרק לאחרונה התוודעתם אליו. אל תניחו לאיש לטרפד לכם את אשר השגתם. אדם הגון משתדל לקיים את שהבטיח לכם, למרות שקשה לו. טוב תעשו אם תגלו גמישות ותעגלו פינות. אל תנסו לשכנע בעזרת טיעונים שמחדדים את עמדתכם, אך לא מסבירים את אשר הצד השני עשוי להרוויח. זו תקופה טובה להרחבת אופקים ורכישת ידע. כל שתלמדו השנה, יניב עבורכם רווחים בעתיד.

הורוסקופ לאהבה: אתם מתחבבים על מחזר פוטנציאלי הודות למקוריות שניחנתם בה. מה שמעורר ביקורת אצל אחרים, אהוב עליו. האנרגיות בשלות לאהבה יפה וטהורה. אלת האהבה תעניק לכם את מבוקשכם באווירה מסתורית ואקזוטית. מה שרואים משם לא רואים מכאן. זה אומר כי נסיעה אל מקום רחוק תפתור עבורכם בלגאן רומנטי שמתחולל תחת אפכם. אתם לוקחים ללב אדם קרוב שנוהג להציף אתכם ברגשי אשם. הגיע הזמן לשקול מחדש את יחסכם כלפיו. על מנת להתגבר על מעגל הקסמים של רגשי אשם שמולידים ענישה עצמית, כדאי לכם לבחון את הדברים יחד עם מיסטיקן בעל אופקים רחבים. למיסטיקנים מומלצים לחץ כאן. לשיחה מיידית לחץ כאן. מחזר מרתק מעניק לכם כיווני חשיבה מקוריים, גם אם התנהגותו אינה לרוחכם. לא תוכלו ליהנות משני העולמות. הישמרו מפני שידוך אשר יש בו מוטיבים של 'חתול בשק'. כל אשר אינו גלוי לעין, עלול להתברר כמקח טעות. מסתמנת רגיעה בקשר שידע המראות ונחיתות. אמנם לא גן של שושנים, אך נראה כי אפשר להתחיל לחייך. משהו טוב מתרחש בתחום האישי ומשפיע על שאר התחומים. אתם לוקחים אחריות על נושא שבעבר התנערתם ממנו. הימור רומנטי מתברר כמשתלם. גם אם הפרשייה מצריכה וויתור כלשהו, עדיין היא שווה לכם. זורמת אליכם אנרגיה רעננה השזורה בחדוות נעורים. אירועים הקשורים בילדים עושים לכם טוב.

בריאות: האזורים הרגישים בגופכם הם השוקיים, הקרסוליים ומחזור הדם. בשוקיים הסובלים מיובש ומאדמומית מומלץ לטפל בסיוע סבונים טבעיים וקרמים הרקוחים משמנים טבעיים כגון זית, שקדים, זרעי ענבים וחוחובה. מניעת עצירות ונעילת נעליים שטוחות (ללא עקבים מגביהים) תסייע לאי הופעת דליות ברגליים. כך גם שמירה על משקל גוף תקין. תמיד יש להתייעץ עם רופא. למטפלים מומלצים ברפואה משלימה, לחץ כאן.

# על מנת לפתוח את המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, תחזית אסטרולוגית שנתית, תחזית אסטרולוגית 2016, אסטרולוגיה שנתית מזל דלי