ראשי | תחזית שנתית ואסטרולוגיה 2016 | תחזית אסטרולוגית שנתית | תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 מזל עקרב

תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 מזל עקרב

תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 מזל עקרב תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 מזל עקרב

בואו לקרוא את התחזית השנתית המיוחדת לשנת 2015. כל מה שצפוי לך באהבה, קריירה, כספים ואנרגיות....


אסטרולוגים בכירים הכינו עבורכם תחזית אסטרולוגית שנתית מקיפה: על פי האסטרולוגיה זו שנה בה חשיבה מחוץ לקופסה עשויה לפתור עבורכם בלגאן בקריירה. אדם שצידד בעמדת מתחריכם ינסה לשפר את יחסיו איתכם. הכוכבים מעודדים פעילות של נתינה והתנדבות, כולל אימוץ חיית מחמד. מישהו יוצר איתכם קשר ומעלה חוויות שאתם כבר שכחתם מקיומן. זו שנה חלומית לנטילת צ'אנסים בתחום הרומנטי. כדאי לכם לזרום בעיניים פקוחות עם מאוויי הלב. אנרגיות מנחמות מורעפות על אלה מביניכם שחוו משבר.

קריירה וכסף: מתחילה לבצבץ פשרה בעניין עסקי שטורד את מנוחתכם. נראה כי גם הצד השני התעייף מן הוויכוחים. יותר מדי אנשים בוחשים בענייניכם העסקיים והקרייריסטיים. מצד שני, ייתכן כי אתם הזמנתם אותם לנהוג כך. חשיבה מחוץ לקופסה עשויה לפתור עבורכם בלגאן בקריירה. כל שאתם צריכים הוא להגמיש את עקרונותיכם. אדם שצידד בעמדת מתחריכם ינסה לשפר את יחסיו איתכם. לא מדובר באהבה אלא באסופה של אינטרסים. אתם משכנעים את מי שצריך כי יתמוך בכם ובקריירה שלכם. כדאי שתסבירו לו כי כל הצלחה שלכם, היא גם הצלחה שלו. מיזם שאתם הוגים בו דורש תכנון קפדני. מכל מקום, השתדלו לא להותיר דברים ביד המקרה. הכוכבים מעודדים פעילות של נתינה והתנדבות. אם שקלתם לאמץ חיית מחמד, נפלתם על עיתוי מושלם. צפויה תחרות עסקית מול אדם רב יכולות. היו בטוחים כי הוא חושש מפניכם יותר מכפי שאתם חוששים מפניו. על מנת להיכנס אל עבי הקורה בנושא זה, יהיה זה חכם מצידכם להפנות את הסוגיה אל צוות מיסטיקנים שישמח לסייע לכם. למיסטיקנים מומלצים לחץ כאן. לשיחה מיידית לחץ כאן. מישהו עושה לכם יחסי ציבור בלי שביקשתם זאת ממנו. איכשהו נדמה לו שהוא חייב לכם תודה. הקשיבו למי שכבר שכח את אשר אתם טרם הספקתם ללמוד. מתברר כי הניסיון הינו רב ערך מן הידע.

הורוסקופ לאהבה: צפויה לכם שנה חלומית לנטילת צ'אנסים בתחום הרומנטי. זה אומר שכדאי לכם לזרום בעיניים פקוחות עם מאוויי הלב. אתם עלולים להתנהג שלא על פי טבעכם רק כדי לשאת חן בעיני אדם שמעדיף אתכם טבעיים דווקא. שימו לב כי מי שמעריץ אתכם נוטה לחקות את התנהגותכם. השאלה היא אם בא לכם להתבונן בו כבמראה. אל תנסו להוכיח דבר לטיפוס שמותח עליכם ביקורת. נראה כי כך או אחרת הוא ימצא פגמים בהתנהגותכם. כדאי לכם להתנער מאדם שהאנרגיות שלו לא ממש מיטיבות איתכם. הכוכבים מעודדים שינוי והתחדשות. אם אתם מתלבטים האם לבצע את המהלך הדרמטי, כדאי לכם להתייעץ בנושא עם מיסטיקנים ברוכי כישרונות. למיסטיקנים מומלצים לחץ כאן. לשיחה מיידית לחץ כאן. קטע רומנטי שהחלטתם להיחלץ ממנו, ממשיך להציק למישהו בסביבתכם. תצטרכו לגלות החלטיות ונחרצות. אתם מתפתים ללכת אחרי טיפוס חובב אקשן ומגלים שלא כל מה שמתאים לו –מתאים גם לכם. צפויה התפכחות. מישהו יוצר איתכם קשר ומעלה חוויות שאתם כבר שכחתם מקיומן. נראה כי הן השפיעו עליו יותר מן הצפוי. התייעצות עם אדם שאתם סומכים עליו, מעודדת אתכם לחתוך ולסיים פרשייה שהפכה למעיקה. אנרגיות מנחמות מורעפות על אלה מביניכם שחוו משבר. זכרו כי כל סיום מכיל גרעין של התחלה חדשה.

בריאות: האזורים הרגישים בגופכם קשורים למערכת הרבייה. לבעיות של אין אונות יש להימנע מצריכת סוכרים מעובדים, כמו גם משומנים מן החי. מומלץ לצרוך תמרים, אגוזי מלך, אגוזי לוז, זעפרן, שיח אברהם וצמח ששמו דמיאנה. ויטמין E ואבץ עשויים להניף תרומה גדולה. תמיד יש להתייעץ עם רופא. למטפלים מומלצים ברפואה משלימה, לחץ כאן.

# על מנת לפתוח את המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, תחזית אסטרולוגית שנתית, תחזית אסטרולוגית 2016, אסטרולוגיה שנתית מזל עקרב