ראשי | תחזית שנתית ואסטרולוגיה 2016 | תחזית אסטרולוגית שנתית | תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 מזל בתולה

תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 מזל בתולה

תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 מזל בתולה תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 מזל בתולה

בואו לקרוא את התחזית השנתית המיוחדת לשנת 2015. כל מה שצפוי לך באהבה, קריירה, כספים ואנרגיות....


אסטרולוגים בכירים הכינו עבורכם תחזית אסטרולוגית שנתית מקיפה: על פי האסטרולוגיה זו שנה בה אתם מתחברים עם יכולת שיווק ומסחר שלא שיערתם כי היא קיימת בכם. צפוי לכם קשר עסקי עם אדם שנמצא בדרכו אל פסגת התהילה. אם אתם שוקלים נתיב עצמאי, כדאי שתבחנו את העובדות בפינצטה. הנתיב הרומנטי צופן לא מעט ריגושים והפתעות. גם הספקנים שביניכם יחושו משב רוח מרענן. האנרגיות מחזירות אתכם אל נופי ילדות ואל זיכרונות. צפויות בשורות טובות מצעירים במשפחה.

קריירה וכסף: התפייסות עם יריב בעסקים היא עניין פשוט בהרבה מכפי שנדמה לכם. ממילא זה סיפור של אגו ולא של עקרונות. אל תזלזלו בבעלי ניסיון. העצות שהם מעניקים לכם טובות עשרת מונים מעצותיהם של 'מומחים' מטעם עצמם. אתם מתחברים עם יכולת שיווק ומסחר שלא שיערתם כי היא קיימת בכם. שלבו בין עסקים לבין כישרונותיכם. צפוי לכם קשר עסקי עם אדם שנמצא בדרכו אל פסגת התהילה. במקביל, זו לא סיבה לשנות את יחסכם כלפיו. אם אתם שוקלים נתיב עצמאי, כדאי שתבחנו את העובדות בפינצטה. אל תהמרו על תחום בו אין לכם ניסיון. מן ההיבט הפרקטי יהיה זה מן התבונה להציג את הסוגיה לחוות דעתו של מיסטיקן עתיר ידע. למיסטיקנים מומלצים לחץ כאן. לשיחה מיידית לחץ כאן.  אתם עלולים להחמיץ הזדמנות בגלל משחקי כבוד. מה שחשוב הוא 'סופו של יום' ולא הדרך בה הגעתם אליו. צפויה פגישה עסקית שאתם מייחסים לה חשיבות רבה. אם זה מה שקורה, כדאי שתכינו שיעורי בית לקראתה. אדם שרוצה לעשות איתכם עסקים מתייעץ עם גורם שלישי בנוגע אליכם. נראה כי אין לכם מפני מה לחשוש. צפויים לכם הישגים בתחום שרק השנה נחשפתם לו. במקביל, כדאי לכם להימנע ממי שממטירים עליכם עצות חינם.

הורוסקופ לאהבה: הכוכבים מזמנים לכם אהבה חדשה כאן ועכשיו. זה אומר כי אין צורך לצאת לחפשה מעבר להרי החושך. אתם קולטים כי אדם חכם צדק בעצות בהן צייד אתכם. עדיף לכם להפיק לקחים מאשר למצוא פגמים בדבריו. הנתיב הרומנטי צופן לא מעט ריגושים והפתעות. גם הספקנים שביניכם יחושו משב רוח מרענן. שימו לב למי שלא ממש משקר לכם, אך גם לא אומר את כל האמת. עבורו זה משחק אך עבורכם זה הרבה יותר מכך. המישור האישי צופן הזדמנויות אך גם לא מעט סיכונים. קחו בחשבון כי מיסטיקנים הם אנשים רוחניים שצברו ניסיון חיים רב בתחומים אשר אתם מתלבטים בהם. אל תהססו להתייעץ עימם. למיסטיקנים מומלצים לחץ כאן. לשיחה מיידית לחץ כאן. אל תציגו אולטימאטום אם אין בכוונתכם להשתמש בו. צפויות אנרגיות רומנטיות הקשורות לחו"ל גם אם בעקיפין. יש בדברים יותר מאשר התרפקות על זיכרונות. אנרגיה רומנטית מתחילה לבעבע בקשר שנוצר לפני עידן ועידנים. התופעה קשורה בשינוי התנאים והנסיבות. סבלנות היא שם המשחק בקשר שאתם מעוניינים בו, בעיקר אם מדובר ביחסים שבינו לבינה. האנרגיות מחזירות אתכם אל נופי ילדות ואל זיכרונות. במקביל, צפויות בשורות טובות מצעירים במשפחה. מישהו שפנה לדרכו, סבור כי הגיע העת לשוב אליכם. תהיה זו
טעות לקבל אותו בזרועות פתוחות.

בריאות: האזורים הרגישים בגופכם הם המעיים ומקלעת השמש. צמחים המיטיבים עם תסמונת מעי רגיז הם שומר, מרווה, לחך וזרעי קימל. תרגילי יוגה ודבקות במדיטציה מיטיבים עם תפקודה של מקלעת השמש. תמיד יש להתייעץ עם רופא. למטפלים מומלצים ברפואה משלימה, לחץ כאן.

# על מנת לפתוח את המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, תחזית אסטרולוגית שנתית, תחזית אסטרולוגית 2016, אסטרולוגיה שנתית מזל בתולה