ראשי | תחזית שנתית ואסטרולוגיה 2016 | תחזית אסטרולוגית לצעירים 2016 | תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 לצעירים - מזל שור

תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 לצעירים - מזל שור

תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 לצעירים - מזל שור תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 לצעירים - מזל שור

מיוחד לצעירים! הורסקופ שנתי 2016: לדעת מראש את מה צפוי לך במהלך השנה הקרובה...


קצת לפני ט"ו בשבט ועד החופש הגדול: יש מישהו שנורא רוצה להתחבר איתכם, רק שהוא לא בטוח איך תגיבו אם הוא יגיד לכם את זה. אל תפחדו להגיד לו את מה שאתם חושבים. כסף יבוא לכם בסבבה, וגם ילך מכם בסבבה. אז נכון שאתם מבזבזים ים של כסף, אבל זה הכול בשביל דברים שעושים לכם טוב. אם בראש שלכם להתחיל קשר חדש עם מישהו מדהים, תצטרכו לסיים קשר ישן עם מישהו לא כל כך מדהים. ככה זה ואתם יודעים את זה.

בחופש הגדול ועד ראש השנה: אתם לא חייבים לזרום עם כל מה ועם כל מי שיש, אלא לתפוס ספונטאניות ולפתוח את עצמכם להיכרויות חדשות. המזל הטוב שלכם נמצא במקומות הכי לא צפויים. תהיו קצת יותר פתוחים ואל תפחדו לצחוק על חשבון עצמכם. הכלל קובע שמי שמוכן לצחוק על חשבון עצמו, מוציא את האוויר מאלה שרוצים לצחוק עליו. מתבשל לכם קטע עם מישהו שלא ישר האמנתם כשהוא סיפר לכם על הרגשות שלו כלפיכם. תנו לו להוכיח לכם שהוא לא סתם מדבר.
שתפו בפייסבוק   ■ מפה אסטרולוגית אישית בחינם, לחצו כאן

מראש השנה ועד חנוכה כזה:
אלה חודשים מדהימים בשביל כל אלה מביניכם שנמאס להם מקטעים מבאסים וכל מה שהם רוצים זה לשים את הראש שלהם על כתף של מישהו שבאמת אוהב אותם. משהו טוב קורה עכשיו ל – לוק שלכם ובאמת שאתם לא צריכים לעשות משהו חריג בשביל לשנות. אתם אחלה כמו שאתם וזה יפה לכם בטירוף. הפנויים והפנויות שביניכם יכולים לגלגל קטע רומנטי אל משהו שווה, אבל בתנאי שתפסיקו לחלום על פרשייה שיצאה לכם מהחיים.

בקטנה כאילו: אם בראש שלכם להתחיל קשר חדש עם מישהו מדהים, תצטרכו לסיים קשר ישן עם מישהו לא כל כך מדהים. ככה זה ואתם יודעים את זה. מתבשל לכם קטע עם מישהו שלא ישר האמנתם כשהוא סיפר לכם על הרגשות שלו כלפיכם. תנו לו להוכיח לכם שהוא לא סתם מדבר. הפנויים והפנויות שביניכם יכולים לגלגל קטע רומנטי אל משהו שווה, אבל בתנאי שתפסיקו לחלום על פרשייה שיצאה לכם מהחיים.
שתפו בפייסבוק   ■ מפה אסטרולוגית אישית בחינם, לחצו כאן





עוד באותו נושא:

הורוסקופ שנתי, הורוסקופ שנתי לצעירים, הורוסקופ לצעירים, תחזית אסטרולוגית לצעירים, תחזית שנתית לצעירים מזל שור 2016