ראשי | תחזית שנתית ואסטרולוגיה 2016 | תחזית אסטרולוגית לצעירים 2016 | תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 לצעירים - מזל תאומים

תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 לצעירים - מזל תאומים

תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 לצעירים - מזל תאומים תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 לצעירים - מזל תאומים

מיוחד לצעירים! הורסקופ שנתי 2016: לדעת מראש את מה צפוי לך במהלך השנה הקרובה...


קצת לפני ט"ו בשבט ועד החופש הגדול: אתם משחקים אותה 'קול' מול מישהו שאתם הרוסים עליו, רק בגלל שלא בא לכם להתפדח, אבל בסוף זה יבוא לכם בטבעיות. צפוי לכם אקשן שבהתחלה בכלל לא היה בראש שלכם, אבל בהמשך אתם נדלקים עליו בסבבה. יש מצב גם למשהו רומנטי. גם אם נורא הא לכם להגיד למישהו את מה שאתם חושבים עליו, כדאי שתחשבו על זה שוב. לא כל מה שקופץ לראש, חייב לצאת לכם מהפה.

בחופש הגדול ועד ראש השנה: אל תבזבזו את הזמן שלכם על מישהו שהראש שלו תקוע בכל מיני שטויות ילדותיות. תגידו לו שיחזור אליכם רק אחרי שיתבגר. יש מישהו שבא לשפוך אצלכם את הלב השבור שלו. אז נכון שאין לכם הרבה איך לעזור לו, אבל גם הקשבה זה משהו. לא ככה ? באה לכם תקופה של הפתעות. צפוי לכם קטע שמתחיל באווירה חברתית ובסתלבט כזה, רק שמהר מאוד הוא מתגלגל בכיוון מה-זה מדליק, רומנטי ומוטרף.
שתפו בפייסבוק   ■ מפה אסטרולוגית אישית בחינם, לחצו כאן

מראש השנה ועד חנוכה כזה: הרגעים בהם אתם נשארים ביחידות עם מישהו שאתם מאוהבים בו, מלמדים אתכם עליו הרבה יותר ממה שלמדתם משך ימים ושבועות. אחרי המון התייעצויות אתם מוכנים לסלוח למישהו שבעבר שיחק עם הרגשות שלכם. אז נכון שבכללי הוא טיפוס חיובי, אבל כדאי שתפקחו עין. הסגנון הספונטאני שלכם מצליח לנער גם טיפוסים שהחיים קצת כבדים עליהם. מיד לאחר שאתם משיגים את מי שצריך, הדברים מתהפכים ואתם הופכים ממחזרים למחוזרים. ההרגשה שלכם כיפית ובשמיים.

בקטנה כאילו: יבוא לכם אקשן שבהתחלה בכלל לא היה בראש שלכם, אבל בהמשך אתם נדלקים עליו בסבבה. צפוי לכם קטע שמתחיל באווירה חברתית ובסתלבט כזה, רק שמהר מאוד הוא מתגלגל בכיוון מה-זה מדליק, רומנטי ומוטרף. הרגעים בהם אתם נשארים ביחידות עם מישהו שאתם מאוהבים בו, מלמדים אתכם עליו הרבה יותר ממה שלמדתם משך ימים ושבועות.
שתפו בפייסבוק   ■ מפה אסטרולוגית אישית בחינם, לחצו כאן





עוד באותו נושא:

הורוסקופ שנתי, הורוסקופ שנתי לצעירים, הורוסקופ לצעירים, תחזית אסטרולוגית לצעירים, תחזית שנתית לצעירים מזל תאומים 2016