ראשי | תחזית שנתית ואסטרולוגיה 2016 | תחזית אסטרולוגית לצעירים 2016 | תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 לצעירים - מזל אריה

תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 לצעירים - מזל אריה

תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 לצעירים - מזל אריה תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 לצעירים - מזל אריה

מיוחד לצעירים! הורסקופ שנתי 2016: לדעת מראש את מה צפוי לך במהלך השנה הקרובה...


קצת לפני ט"ו בשבט ועד החופש הגדול: מישהו שדלוק עליכם חושב שאולי אתם קצת יורדים עליו. אם הוא זורק לכם רמז בכיוון, כדאי לכם להבין שזה עושה לו בלגאן גדול בלב. הולך לכם בענק עם קטעים חברתיים שרק עכשיו נכנסו לחיים שלכם. הסיפור הזה מקפיץ לעננים את הביטחון העצמי שקצת התחרבש לכם בזמן האחרון. הכוכבים רומזים שממש בקרוב צפוי לכם קשר עם מישהו עצמאי, אוהב חופש, פתוח והרפתקן. כזה שרוצה לטעום מהכול ושכולם רוצים לטעום ממנו.

בחופש הגדול ועד ראש השנה:
זו תקופה בה צפויים לכם מחזרים שגם הם, כמוכם, זקוקים עכשיו לאהבה כמו אוויר לנשימה. לא מתוכנן לכם אף לא רגע אחד של מנוחה. אלה שכבשתם את ליבם מעריצים אתכם, אבל אתם כל כך עסוקים בחוויות החברתיות שלכם, עד שאתם לא ממש קולטים עד כמה הם דלוקים עליכם. אתם עוזרים לשילובם של חברים ותיקים בפעילויותיהם של החבר'ה המקובלים. סבבה לכם גם עם היכרויות חדשות.
שתפו בפייסבוק   ■ מפה אסטרולוגית אישית בחינם, לחצו כאן

מראש השנה ועד חנוכה כזה:
אתם שומעים רכילות על מישהו שפעם היה לכם קטע איתו. אם זה קשור למישהו אחר שאתם לא קרועים עליו אז הכי טוב בשבילכם זה לא להתערב. מישהו לוקח אחריות על מילים שאמר עליכם ואפילו מוכן להתנצל. הרבה דברים טובים מתחילים לצאת החוצה ואתם מוכנים לסלוח לו. צפויים לכם קטעים מחשמלים ביחסים שלכם עם מישהו שתמיד רציתם להבין את הראש שלו, רק שאף פעם לא חלמתם שאפשר להתקרב אליו.

בקטנה כאילו: הכוכבים רומזים שממש בקרוב צפוי לכם קשר עם מישהו עצמאי, אוהב חופש, פתוח והרפתקן. כזה שרוצה לטעום מהכול ושכולם רוצים לטעום ממנו. אתם עוזרים לשילובם של חברים ותיקים בפעילויותיהם של החבר'ה המקובלים. סבבה לכם גם עם היכרויות חדשות. צפויים לכם קטעים מחשמלים ביחסים שלכם עם מישהו שתמיד רציתם להבין את הראש שלו, רק שאף פעם לא חלמתם שאפשר להתקרב אליו.
שתפו בפייסבוק   ■ מפה אסטרולוגית אישית בחינם, לחצו כאן





עוד באותו נושא:

הורוסקופ שנתי, הורוסקופ שנתי לצעירים, הורוסקופ לצעירים, תחזית אסטרולוגית לצעירים, תחזית שנתית לצעירים מזל אריה 2016