ראשי | תחזית שנתית ואסטרולוגיה 2016 | תחזית אסטרולוגית לצעירים 2016 | תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 לצעירים - מזל דלי

תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 לצעירים - מזל דלי

תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 לצעירים - מזל דלי תחזית אסטרולוגית שנתית 2016 לצעירים - מזל דלי

מיוחד לצעירים! הורסקופ שנתי 2016: לדעת מראש את מה צפוי לך במהלך השנה הקרובה...


קצת לפני ט"ו בשבט ועד החופש הגדול: הפחד שלכם מפני פאדיחות, עלול לעכב לכם קשר שיכול להתגלגל לכיוון רומנטי. אז נכון שלא צריך לחשוף את כל הרגשות, אבל אפשר רק קצת. אתם שולחים רמזים למישהו שלא ישר מחזיר לכם תגובות לרמזים האלה. אולי כדאי לכם לדבר איתו יותר ברור ובלי כל הרמזים. אל תתרגשו ממישהו שההתנהגות שלכם לא מוצאת חן בעיניו. אם החברות שלו איתכם לא מתאימה לו, אז שיחפש לעצמו חברים חדשים.

בחופש הגדול ועד ראש השנה: אתם מצליחים ללכת לסולחה עם מישהו שכבר המון זמן מביא לכם את הג'ננה. אז נכון שאתם לא חייבים להתאהב בו, אבל גם לא לריב. יש מצב להיכרות מדליקה במקום סוער. סבבה, אז יופי שיש לכם קליק בעיניים עם מישהו מטריף, אבל גם לכם מותר לתפוס יוזמה. היתרון הגדול שלכם על פני מתחריכם, הוא כושר השכנוע שלכם. אין מצב שלא תצליחו להשיג את מי שבראש שלכם, כל עוד מתאפשר לכם להשחיל כמה מילים.
שתפו בפייסבוק   ■ מפה אסטרולוגית אישית בחינם, לחצו כאן

מראש השנה ועד חנוכה כזה: צפויות הכחשות הדדיות הקשורות באהבה וברגשותיו של הצד השני, שבתכלס כולם מחפשים פתרון שאינו מפדח. ההתייעצויות עוזרות לכם לחשוב בהגיון על הקטעים שבין בנים לבנות. אנשים מעריצים את ההתנהגות המאוד לא אנוכית שאתם מגלים. נופלת עליכם היכרות שנורא בא לכם לשדך אותה למישהו מהחברים שלכם, וזה בדיוק מה שאתם עושים. צפויה הצלחה ענקית לאלה מכם שממש משקיעים במוסיקה או בריקוד.

בקטנה כאילו: אתם שולחים רמזים למישהו שלא ישר מחזיר לכם תגובות לרמזים האלה. אולי כדאי לכם לדבר איתו יותר ברור ובלי כל הרמזים. יש מצב להיכרות מדליקה במקום סוער. סבבה, אז יופי שיש לכם קליק בעיניים עם מישהו מטריף, אבל גם לכם מותר לתפוס יוזמה. נופלת עליכם היכרות שנורא בא לכם לשדך אותה למישהו מהחברים שלכם, וזה בדיוק מה שאתם עושים.
שתפו בפייסבוק   ■ מפה אסטרולוגית אישית בחינם, לחצו כאן





עוד באותו נושא:

הורוסקופ שנתי, הורוסקופ שנתי לצעירים, הורוסקופ לצעירים, תחזית אסטרולוגית לצעירים, תחזית שנתית לצעירים מזל דלי 2016