ראשי | תחזית שנתית ואסטרולוגיה 2016 | קריאה בקלפי טארוט 2016 | הקלף השנתי שלך לשנת 2016 - מזל בתולה

הקלף השנתי שלך לשנת 2016 - מזל בתולה

הקלף השנתי שלך לשנת 2016 - מזל בתולה הקלף השנתי שלך לשנת 2016 - מזל בתולה

קלף הטארוט שלך יאפשר לך לדעת מה צפוי לך ע''פ קלפי הטארוט, למקד את דרכך ולראות כיצד ניתן להגיע לשפע ולהצלחה


בתולה – קלף מלך הגביעים

רקע: בפריסת קלפי טארוט שהתקיימה לכבודכם על מנת לחזות את הצפוי לכם בשנת 2016 - הבאה עליכם לטובה - הופיע קלף ששמו 'מלך הגביעים'.

תיאור הקלף: הקלף מציג מלך רב הוד החובש כתר ארגמני מעוטר בגילופי זהב ובידיו שרביט וגביע. הדמות השגיבה עוטה בגדי מלכות בגוונים תכולים ואדומים, ונישאת על גבי כס גרניט מלכותי בין משברים של גלים קוצפים ושוצפים. סביבה עדת דגים. באופק שמיים ארגמניים צבועים בגווניה של שמש מפציעה או שוקעת.

משמעותו הכללית של הקלף: הקלף מבשר על ספקטרום רחב של זרמים הנובעים ומפעפעים מתוך יסוד המים הנחשב לרגיש ועדין, ומכאן הקשר של הקלף עם נשים, נשיות ועסקים הבאים מתוך חוג המשפחה. לעיתים הוא מבשר את הופעתה והשפעתה של דמות נשית סמכותית. הודות לקלף זה מותר להניח כי גם הגברים שביניכם, יתחברו השנה עם פן נשי, רגיש וחמים בנפשם.

בתחום הרומנטי: הקלף בא לבשר לכם על פרשיות אהבה שמבוססות על המון חום ונתינה, כמו גם על קשרים המושתתים על שידוך שבני המשפחה מארגנים למענכם. קחו את הדברים כמסר לעתידכם השנה, או כייעוץ שניתן להסתייע בו בעזרת דמות בעלת מוניטין מעולם המיסטיקה.

בתחום הקריירה: הקלף מייצג קשת גדולה של עיסוקים בעלי זיקה אל עסק משפחתי או אל דמות נשית סמכותית. ייתכן כי בדרככם תפגשו מקצועות המבוססים על אירוח, כגון: הסעדה או מלונאות. אם שקלתם שינויים בנתיב הקריירה, כדאי לכם לראות בדברים מעין הצעה או רעיונות לעתידכם השנה ומכל מקום, ראוי להחליף מילים עם מיסטיקן בכיר שיוכל לכוון אתכם נכונה.
לקבלת תשובה אישית – לחץ כאן   ■ לרשימת היועצים המלאה – לחץ כאן

בתחום הפיננסי: הקלף בא להצביע על מקורות הכנסה הנובעים מתוך החוג המשפחתי או מגיעים הודות לפועלה של דמות נשית סמכותית. ייתכן כי מדובר בבנקאות או בראיית-חשבון. נראה כי מאזן הבנק שלכם עומד להיות מושפע מרעיונות אלה, וכדאי שתביאו אותם בחשבון השנה ואף תתייעצו בנושא עם יועץ רוחני (מיסטיקן) הטובל באנרגיות של עולם הנסתר.
לקבלת תשובה אישית – לחץ כאן   ■ לרשימת היועצים המלאה – לחץ כאן

# על מנת לפתוח את המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

קריאה בטארוט, טארוט ואסטרולוגיה, טארוט ומזלות, פרישת טארוט, קלף טארוט למזל בתולה