ראשי | תחזית שנתית ואסטרולוגיה 2016 | תחזית שנתית אהבה 2016 | תחזית שנתית לאהבה 2016 מזל שור

תחזית שנתית לאהבה 2016 מזל שור

תחזית שנתית לאהבה 2016 מזל שור תחזית שנתית לאהבה 2016 מזל שור

מיוחד לשנת 2016: מה יהיה באהבה? תחזית מיוחדת לפנוים ופנויות אשר יודעת מתי זה יקרה ומה עלינו לעשות כדי שזה יצליח...


הכנו במיוחד עבורכם תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. בשנה הקרובה אנרגיות רומנטיות מעניקות ברכה. הדברים באהבה מסתדרים לכם בדיוק ברגע בו אתם פונים אל חשיבה רוחנית. אנרגיה הרמונית זורמת אל קשר שידע עליות ומורדות. להפתעתכם מתברר כי ככל שאתם מרבים להחצין חוסר עניין, כך גדלה התלהבותו של אדם הרוצה בחברתכם.

רבעון ראשון (ינואר עד מרץ)
אנרגיות רומנטיות מעניקות ברכה לאירוע שהייתם בין מארגניו. זה בסדר אם תגזרו לעצמכם קופון קטן. צפויים לכם רגשות מעורבים בנוגע לאדם שאתם לא סגורים עליו. אל תופתעו אם ימשיכו להגיע מסרים כפולים. המזל הטוב שורה עתה על המיסטי ועל המסתורי. מחזר שאינכם אדישים כלפיו מעביר אליכם מסרים בעלי משמעות כפולה. כדאי שתעצרו ותבקשו הבהרות.
יש מי שמציע לכם הצעה שעשויה להיחשב מפתה ומושכת, אך קול פנימי לוחש לכם כי הפעם כדאי לוותר עליה. בקטעים שבינו לבינה ייתכנו וויכוחים בנוגע למה שהפך להיות עניין של כבוד. נראה כי כדאי לכולם לרדת מן העץ. אנרגיה הרמונית זורמת אל קשר שידע עליות ומורדות. כדאי לכם להביט קדימה מבלי לחטט בעבר. על מנת להתגבר על מעגל הקסמים של רגשי אשם שמולידים ענישה עצמית, כדאי לכם לבחון את הדברים יחד עם מיסטיקן בעל אופקים רחבים. למיסטיקנים מומלצים לחץ כאן. לשיחה מיידית לחץ כאן.

רבעון שני (אפריל עד יוני)
רעיונותיכם הרומנטיים המקוריים עלולים להיתקל בהתנגדות מצד אנשים שמרניים. הניחו לזמן לעשות את שלו. פרשיה הרפתקנית מרוממת את רוחכם, אך יש בה גם סיכונים. כדאי לבחון את הדברים במונחים של רווח מול הפסד. הדברים באהבה מסתדרים לכם בדיוק ברגע בו אתם פונים אל חשיבה רוחנית.
חביבותכם היתרה גורמת למחזרים פוטנציאליים מסוימים להפוך את עורם ואת כוונותיהם ולהחצין אדישות. לא כולם הם מלאכים צחורי כנפיים. גוונים סגולים בלבושכם ימשכו אליכם אנרגיות רומנטיות טובות. כך גם תכשיטי כסף ואבן ששמה קוורץ ורוד. אתם רוצים לבצע שינוי תדמית אך חוששים מפני התוצאות ? אם תנהגו בטבעיות, הסביבה תצטרך להסתגל אליכם.

רבעון שלישי (יולי עד ספטמבר)
להפתעתכם מתברר כי ככל שאתם מרבים להחצין חוסר עניין, כך גדלה התלהבותו של אדם הרוצה בחברתכם. קטע הרפתקני מתברר כיותר מוצלח מכפי שדמיינתם. יש משהו בספונטאניות שמאפיל על תכנונים וכובד ראש. נוחתת עליכם הצעת חיזור מוזרה שעלולה לשבש לכם תוכניות. מצד שני, נראה כי לא תוכלו לחמוק מפניה.

רבעון רביעי (אוקטובר עד דצמבר)
זה עיתוי נפלא לשינוי והתחדשות באהבה. אין לכם סיבה להיצמד אל אדם שלא מאפשר הגשמה עצמית. מתגבשת הצעה רומנטית שסיכויי הצלחתה מותנים בנכונותכם להימנע מפרטים שוליים תוך אימוץ ראייה רחבה ומפרגנת. נראה כי אתם מפספסים פרט משמעותי בפרשייה רומנטית שלא מסתדרת לכם. כדאי שתתייעצו עם אדם שאין לו אינטרסים בנושא. במקביל לטיפים הברוכים האלה כדאי לכם להצטייד גם בעצותיו של מורה רוחני מיסטי.

# על מנת לפתוח את המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

הורוסקופ לאהבה, מציאת אהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה, מציאת זיווג, תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה מזל שור 2016