ראשי | תחזית שנתית ואסטרולוגיה 2016 | תחזית שנתית אהבה 2016 | תחזית שנתית לאהבה 2016 מזל בתולה

תחזית שנתית לאהבה 2016 מזל בתולה

תחזית שנתית לאהבה 2016 מזל בתולה תחזית שנתית לאהבה 2016 מזל בתולה

מיוחד לשנת 2016: מה יהיה באהבה? תחזית מיוחדת לפנוים ופנויות אשר יודעת מתי זה יקרה ומה עלינו לעשות כדי שזה יצליח...


הכנו במיוחד עבורכם תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. בשנה הקרובה הנתיב הרומנטי צופן לא מעט ריגושים והפתעות. גם הספקנים שביניכם יחושו משב רוח מרענן. מילים שאתם פולטים בבדיחות הדעת, מתקבלות ברצינות תהומית אצל אדם שמאוהב בכם. יש מי שמנסה להלחיץ אתכם אך אין סיבה להיחפז גם אם הוא יחליט להציב לכם אולטימאטום. נראה כי הוא לחוץ יותר מכם.

רבעון ראשון (ינואר עד מרץ)
הכוכבים משגרים אליכם מלוא הטנא פיתויים רומנטיים קורצים. הניחו על כפות המאזניים את הרווח מול ההפסד. אתם מקבלים עצה טובה מאדם שעיצבן אתכם. אז נכון שהתנהגותו לא לרוחכם, אך יש היגיון בדבריו בכל הנוגע לחייכם הרומנטיים והאישיים. הנתיב הרומנטי צופן לא מעט ריגושים והפתעות. גם הספקנים שביניכם יחושו משב רוח מרענן.
שימו לב למי שלא ממש משקר לכם, אך גם לא אומר את כל האמת. עבורו זה משחק אך עבורכם זה הרבה יותר מכך. המישור האישי צופן הזדמנויות אך גם לא מעט סיכונים. אל תציגו אולטימאטום אם אין בכוונתכם להשתמש בו. בנקודה זו בדיוק ממתינים לכם מיסטיקנים בעלי שיעור קומה שימחו לייעץ לכם ולכוון אתכם אל הנתיב המועדף. למיסטיקנים מומלצים לחץ כאן. לשיחה מיידית לחץ כאן. מילים שאתם פולטים בבדיחות הדעת, מתקבלות ברצינות תהומית אצל אדם שמאוהב בכם. חוש ההומור שלו מסתיים כשמדובר בכם.

רבעון שני (אפריל עד יוני)
אם אתם מזהים סדקים בקשר שהולך איתכם זמן רב, קחו בחשבון כי התעלמות לא תוביל להכחדת הבעיה. בהמשך נראה כי הצד השני נותן לכם משוב שאינכם שמחים לקבל. גם אם דבריו לא לרוחכם, אין להסיק מכך כי הוא טועה. זהו פרק זמן רומנטי אך גם כזה שנועד להגשמת רעיונות מציאותיים, לא פנטזיות. אל תנסו להתחבר עם או לחבר את  שאינו בר חיבור.

רבעון שלישי (יולי עד ספטמבר)
הרקיע פותח פתח לאירועים מוטרפים. בשורה משמחת תשיג אתכם במקום ובעיתוי לא צפויים. מישהו מוותר על משהו נחשק ואתם מוזמנים לנצל את ההזדמנות. אל תתמקדו במניעיו אלא בעתידכם. מתקיימת בכם האמרה 'מעז ייצא מתוק'. קטע רומנטי שנראה בעבר כמצב מאכזב, יהפוך למשהו ממוזל. כדאי שתדעו כי הפניית הסוגיה אל צוות מיסטיקנים עשויה לקדם עניינים למענכם. למיסטיקנים מומלצים לחץ כאן. לשיחה מיידית לחץ כאן.  פגישה רומנטית מוצלחת מכניסה אתכם למצב רוח מרומם. נראה כי הדברים טובים בהרבה מכפי שדמיינתם.

רבעון רביעי (אוקטובר עד דצמבר)
יש מי שמנסה להלחיץ אתכם אך אין סיבה להיחפז גם אם הוא יחליט להציב לכם אולטימאטום. נראה כי הוא לחוץ יותר מכם. אנרגיה של השראה מציפה את הרומנטיקנים שביניכם. מצד שני, כדאי לדחות החלטות הקשורות לעסקים. פגישה מוצלחת משפרת את מצב רוחכם. נראה כי הדברים הולכים ונעשים טובים הודות להצעה רומנטית שאתם מקבלים.
אל תתרגשו ממי שרומז כי הוא מאוכזב מכם בקטע שבינו לבינה. זו היא דרכו למשוך לעצמו אהדה ותשומת לב. ממשיכות לזרום אליכם מחמאות מאירוע שהשתתפתם בו, אך נראה כי אינכם מתכוונים לנוח על זרי הדפנה. מסר רומנטי תופס אתכם לא מוכנים לקראתו. אם הרפתקאות עושות לכם טוב זה אומר שיצא לכם יופי של טיימינג.

# על מנת לפתוח את המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

הורוסקופ לאהבה, מציאת אהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה, מציאת זיווג, תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה מזל בתולה 2016