ראשי | תחזית שנתית ואסטרולוגיה 2016 | תחזית שנתית אהבה 2016 | תחזית שנתית לאהבה 2016 מזל מאזניים

תחזית שנתית לאהבה 2016 מזל מאזניים

תחזית שנתית לאהבה 2016 מזל מאזניים תחזית שנתית לאהבה 2016 מזל מאזניים

מיוחד לשנת 2016: מה יהיה באהבה? תחזית מיוחדת לפנוים ופנויות אשר יודעת מתי זה יקרה ומה עלינו לעשות כדי שזה יצליח...


הכנו במיוחד עבורכם תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. בשנה הקרובה צפוי להירקם קשר רומנטי בו אתם בראש אחד עם הצד השני, אך אינכם הרוסים על הסובבים אותו. הכדור במגרש שלכם. לפתע צונחת עליכם אנרגיה של חידושים והפתעות. אם שקלתם לתכנן טיול רומנטי או מסע עם אהוב לב, עשו זאת עתה. התחום החברתי עולה אל ראש סדר העדיפות. לדברים תהיה השפעה ממוזלת על המתרחש בנתיב הרומנטי.

רבעון ראשון (ינואר עד מרץ)
צפויים להתעורר חשדות בנוגע למישהו שבטחתם בו. אם זה מה שקורה, דרושה שיחת ליבון. הצעה רומנטית מוזרה מפתיעה אתכם. בהתחלה בא לכם לדחותה, אך בהמשך אתם אומרים לעצמכם ש- 'בעצם למה לא'. דווקא מחזר שהתנתקתם ממנו שמח לראותכם. נראה כי הוא שכח את האכזבות וזוכר את רק הרגעים היפים. מישהו שלא ייחסתם לו סגולות נעלות, מתגלה כידיד אמת. ייתכן שכדאי לכם לבחון מחדש את אמות המידה שלכם.
קופידון מעניק ברכה לקשרים שנרקמים בספונטאניות. עשו את הדבר הראשון שקופץ לכם לראש. צפוי קטע יוצא דופן עם אדם שאינכם יודעים 'כיצד לאכול אותו', אך דווקא המקוריות שהוא ניחן בה עשויה להאיר את חייכם. קחו בחשבון כי מיסטיקנים הם אנשים רוחניים שצברו ניסיון חיים רב בתחומים אשר אתם מתלבטים בהם. אל תהססו להתייעץ עימם. למיסטיקנים מומלצים לחץ כאן. לשיחה מיידית לחץ כאן. צפוי להירקם קשר רומנטי בו אתם בראש אחד עם הצד השני, אך אינכם הרוסים על הסובבים אותו. הכדור במגרש שלכם.

רבעון שני (אפריל עד יוני)
זה הזמן ליהנות מקשרים שרקמתם בעמל רב. ביישנות היא תכונה מקסימה אך בימים אלה כדאי לכם לוותר עליה. ויכוח בין אוהבים שנמשך זמן רב מגיע לשלב של הבנות. פשרה נחשבת לטובה אם כל צד מרגיש כי זכה במשהו וויתר על משהו. לפתע צונחת עליכם אנרגיה של חידושים והפתעות. אם שקלתם לתכנן טיול רומנטי או מסע עם אהוב לב, עשו זאת עתה.

רבעון שלישי (יולי עד ספטמבר)
אתם חופרים בפרשייה שהסתיימה זה מכבר. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, כדאי שתצאו מזה. צפויה פגישה רומנטית בה אתם מתבקשים ליחצן את עצמכם. נתבו את השיחה אל כיוון בו הצד השני יצליח להבין מה הוא ירוויח מן הקשר איתכם. מן ההיבט הפרקטי יהיה זה מן התבונה להציג את הסוגיה לחוות דעתו של מיסטיקן עתיר ידע. למיסטיקנים מומלצים לחץ כאן. לשיחה מיידית לחץ כאן. ביטחון עצמי ותחושת גאווה בעצמכם יוצרים עבורכם את האווירה הנכונה. התחום החברתי עולה אל ראש סדר העדיפות. לדברים תהיה השפעה ממוזלת על המתרחש בנתיב הרומנטי.
במהלך חודש אוגוסט אתם לא ממש מאושרים כאשר אחד מן האקסים שלכם הולך ומסתבך. טוב תעשו אם תציעו לו את עזרתכם. אתם דוחים הצעה רומנטית מפתה משום שהמציע אינו נראה לכם. זה מסוג הדברים בהם תחושות הבטן שולטות ברמה. אל תהססו להסתייע בסובבים אתכם. יש מי שיכעס כאשר ייוודע לו כי התביישתם לבקש את עזרתו.

רבעון רביעי (אוקטובר עד דצמבר)
הגיע הזמן לומר את אשר על ליבכם. תדמיתכם החדשה תפתיע אדם שהתרגל לראות בכם לוזרים. טיפוס מניפולטיבי מנסה לעורר בכם רגשי אשמה. נתחו את הדברים בהיגיון והיווכחו כי זה לא אתם, זה הוא. אל תופתעו אם גם קרוביכם לא יצליחו להבין את טעמכם בבני זוג. מה שמדליק אתכם, לא ממש מלהיב אותם.

# על מנת לפתוח את המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

הורוסקופ לאהבה, מציאת אהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה, מציאת זיווג, תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה מזל מאזניים 2016