ראשי | תחזית שנתית ואסטרולוגיה 2016 | תחזית שנתית אהבה 2016 | תחזית שנתית לאהבה 2016 מזל עקרב

תחזית שנתית לאהבה 2016 מזל עקרב

תחזית שנתית לאהבה 2016 מזל עקרב תחזית שנתית לאהבה 2016 מזל עקרב

מיוחד לשנת 2016: מה יהיה באהבה? תחזית מיוחדת לפנוים ופנויות אשר יודעת מתי זה יקרה ומה עלינו לעשות כדי שזה יצליח...


הכנו במיוחד עבורכם תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. צפויה לכם שנה חלומית לנטילת צ'אנסים בתחום הרומנטי. זה אומר שכדאי לכם לזרום בעיניים פקוחות עם מאוויי הלב. אנרגיות ממוזלות מורעפות דווקא על אלה מביניכם שחוו משבר. אתם זוכים במחמאות ממחזר פוטנציאלי שדעתו נחשבת בעיניכם. הסיפור הזה מעצים בכם את המוטיבציה ואת הביטחון העצמי. מצד שני, אתם עלולים לשחק לידיו של טיפוס מניפולטיבי.

רבעון ראשון (ינואר עד מרץ)
יותר ויותר אתם מוצאים את עצמכם שומרים בסוד דברים רומנטיים. יש מקום לבחון אם לא הגזמתם במעטה הערפל. מחזר פוטנציאלי שאינו נוהג להתנצל, חוזר בו מן המילים שהטיח בכם. כדאי לשקול אפשרות של לסלוח ולשכוח. אתם מקבלים הצעה שניתן לכנותה רומנטית, מאדם שאינו מהסס לנצל אחרים כדי להאדיר את שמו. קחו בחשבון כי מה שהיה – הוא שיהיה.
יש מי ששוקל מחדש את יחסיו איתכם. אם הקשר איתו הגיע למצב הזה, אתם לא ממש זקוקים לו. שימו לב כי מי שמעריץ אתכם נוטה לחקות את התנהגותכם. צפויה לכם שנה חלומית לנטילת צ'אנסים בתחום הרומנטי. זה אומר שכדאי לכם לזרום בעיניים פקוחות עם מאוויי הלב. אנרגיות ממוזלות מורעפות דווקא על אלה מביניכם שחוו משבר.

רבעון שני (אפריל עד יוני)
אתם זקוקים לסוג של שדכן שיאמר עליכם מילים טובות ורומנטיות במקומות הנכונים. נראה כי אתם לא ממש חזקים בלפרגן לעצמכם. אתם זורמים בנתיב שעשוי להוביל אל מעבר הים. זו עשויה להיות פריצת דרך עבור הפנויים שביניכם. אתם עלולים להתנהג שלא על פי טבעכם רק כדי לשאת חן בעיני אדם שמעדיף אתכם טבעיים דווקא. על מנת לישון בלילה בראש שקט כדאי לכם לבדוק דבר או שניים תחת עינו הפקוחה והמנוסה של יועץ מיסטי. למיסטיקנים מומלצים לחץ כאן. לשיחה מיידית לחץ כאן.
אתם מפיגים את חששותיו של אדם שחשד בכוונותיכם. לא ירחק היום בו הוא יהפוך לאחד ממחזריכם. במקום להתווכח עם בעלי אנרגיות שליליות, כדאי שתתמקדו במחזר שתמיד מנחיל לכם מזל וברכה. אם אתם מוצאים את עצמכם בקשר שתובע מכם יותר מכפי שבא לכם להשקיע, ייתכן שכדאי לכם לשקול מחדש את כל העניין.

רבעון שלישי (יולי עד ספטמבר)
אתם זוכים במחמאות ממחזר פוטנציאלי שדעתו נחשבת בעיניכם. הסיפור הזה מעצים בכם את המוטיבציה ואת הביטחון העצמי. מצד שני, אתם עלולים לשחק לידיו של טיפוס מניפולטיבי. כל שאתם צריכים הוא ליישם לקחים שהפקתם מאירוע דומה בעבר. זה מסוג הדברים שכדאי להניחם לפתחם של מיסטיקנים עתירי ניסיון שישמחו לייעץ לכם כיצד לנהוג. למיסטיקנים מומלצים לחץ כאן. לשיחה מיידית לחץ כאן. עשויים להתפוגג מתחים שצברתם בתחום האישי. הרבה מאוד מותנה בנכונותכם להגמיש את אשר לא כדאי להקצין.

רבעון רביעי (אוקטובר עד דצמבר)
אנרגיה רומנטית רוקמת קשרים מרתקים ביניכם לבין ילידי מזלות יסוד האש שהם: אריה, טלה וקשת. שידוכים עושים טוב לפנויים שביניכם. אם יש ברצונכם להעצים את מזלכם, המרו על פגישות עיוורות. צפוי מסר רומנטי מאדם שקיוויתם להיות ראשונים ביצירת הקשר עימו. נראה כי 'שידרתם' לו בטלפתיה והוא הקדים אתכם.

# על מנת לפתוח את המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

הורוסקופ לאהבה, מציאת אהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה, מציאת זיווג, תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה מזל עקרב 2016