ראשי | תחזית שנתית ואסטרולוגיה 2016 | תחזית שנתית אהבה 2016 | תחזית שנתית לאהבה 2016 מזל גדי

תחזית שנתית לאהבה 2016 מזל גדי

תחזית שנתית לאהבה 2016 מזל גדי תחזית שנתית לאהבה 2016 מזל גדי

מיוחד לשנת 2016: מה יהיה באהבה? תחזית מיוחדת לפנוים ופנויות אשר יודעת מתי זה יקרה ומה עלינו לעשות כדי שזה יצליח...


הכנו במיוחד עבורכם תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. אנרגיות טובות שורות עתה על נתיב האהבה שלכם. הדברים הולכים ומשתפרים יותר מכפי שהעזתם לקוות. צפויה לכם הצלחה רומנטית שהיא בבחינת חוויה מתקנת לאירועי העבר. אין לכם סיבה להביט לאחור אלא רק לפנים. אתם מקבלים הצעה רומנטית שנראית בעיניכם טובה מכדי שתהיה אמיתית. האם ייתכן שאתם מעריכים את עצמכם 'נמוך' מדי ?

רבעון ראשון (ינואר עד מרץ)
אדם שקיבל מידע על אודותיכם, מבקש להכירכם מקרוב. נראה כי אין לכם מה להפסיד אם תיעתרו לו. צפוי קטע רומנטי עם מישהו אשר לכם ולו יש אינטרסים משותפים. השתדלו להפריד בין בילויים לבין עסקים. אל תפתחו ציפיות כלפי מי שמפגין חזות אדישה. קחו בחשבון כי הוא לא עושה לכם הצגות, הוא באמת כזה. זה לא הזמן להתוודות על דבר-מה שמציק לכם. כדי להקל על מצפונכם כדאי שתשוחחו עם חבר או לחילופין, תפנו שאלה בנושא אל מיסטיקן מומחה שישמח לסייע לכם.
אתם מוכנים להגמיש את עקרונותיכם למען קשר שעושה לכם טוב, אך אל תופתעו אם תתקשו להתמיד בהתנהגות שאינה טבועה באופייכם. על מנת לפתור את הבעיה ולפטור את עצמכם מן ההתלבטות, כדאי לכם להתייעץ עם מיסטיקן שהוא בבחינת מדריך רוחני. למיסטיקנים מומלצים לחץ כאן. לשיחה מיידית לחץ כאן. אנרגיות טובות שורות עתה על נתיב האהבה שלכם. הדברים הולכים ומשתפרים יותר מכפי שהעזתם לקוות. גם אם בעקיפין נראה כי אתם מושפעים עתה מאירועים שמתרחשים בחו"ל. הדברים רומנטיים בהרבה מכפי שאתם משערים.

רבעון שני (אפריל עד יוני)
נוצר קשר ביניכם לבין אדם בעל דעות קוטביות לאלה שלכם. עם מעט גמישות צפויה לכם ידידות מופלאה. צפויה לכם הצלחה רומנטית שהיא בבחינת חוויה מתקנת לאירועי העבר. אין לכם סיבה להביט לאחור אלא רק לפנים. אווירה רומנטית מזמינה שיחות נפש אל תוך חשכת הלילות, אבל אל תחפזו לקבוע כי מצאתם את הנפש התאומה שלכם.
זיכרונות העבר גורמים לכם לפקפק בהצעה בעלת אופי אישי שמונחת על שולחנכם. מצד שני, תהיה זו טעות לערוך השוואות בינה לבין אשר חלף. מישהו שמחבב אתכם מבטיח לכם דבר מה שאתם חושקים בו. תצטרכו להוכיח לו כי אתם ראויים לנדיבותו. קופידון מרעיף מטובו על 'גדיים' שנטלו חלק במריבת אוהבים. אנרגיות קוסמיות מעודדות התפייסות, אתם יודעים.

רבעון שלישי (יולי עד ספטמבר)
מחזר מתוחכם מציב בפניכם אתגר. אם בכוונתכם להתווכח איתו, עשו כן ביישוב הדעת ולא בשליפה מן המותן. הצעה לבילוי רומנטי מוטרף תופסת אתכם לא מוכנים לקראתה. כדאי שתלכו עליה - מה כבר יש לכם להפסיד ? אתם מקבלים הצעה רומנטית שנראית בעיניכם טובה מכדי שתהיה אמיתית. האם ייתכן שאתם מעריכים את עצמכם 'נמוך' מדי ?

רבעון רביעי (אוקטובר עד דצמבר)
אתם נזכרים באירוע רומנטי ישן וקולטים דבר מה שהיה נסתר מעיניכם. הקטע הזה פותר עבורכם חידה עתיקה. אל תהיו מופתעים מצירופי מקרים אשר נדמה כי יש מאחוריהם יד מכוונת. הניחו להם להתגלגל לטובתכם.  משהו חשוב שאתם שוכחים אצל מישהו נחשק, מעניק לכם סיבה טובה לשוב לבקרו. אל תטרידו את עצמכם בנוגע להמשך.

# על מנת לפתוח את המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

הורוסקופ לאהבה, מציאת אהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה, מציאת זיווג, תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה מזל גדי 2016