ראשי | תחזית אסטרולוגית שנתית 2015 | תחזית שנתית 2015 | תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל דלי

תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל דלי

תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל דלי תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל דלי

בואו לקרוא את התחזית השנתית המיוחדת לשנת 2015. כל מה שצפוי לך באהבה, קריירה, כספים ואנרגיות....


זו שנה בה נראה כי אתם זוכים בשבחים ממקור לא צפוי. מישהו עושה לכם יחסי ציבור מבלי שביקשתם. פיקחו עין על מי שמקנא בכם ומשגר אנרגיות שליליות. מכל מקום, לא כדאי שתשתפו אותו בהצלחותיכם. אנשים שהכרתם לפני זמן רב, תומכים בכם בימים אלה. היכרות שנולדה באקראי עושה לכם טוב על הלב. כך הם פני הדברים גם אם לסיפור הזה לא צפוי עתיד. לפעמים אתם שוכחים כי העולם אינו מושלם וגם לכם מותר לטעות. רגשי אשמה אינם תורמים לכם דבר.

קריירה וכסף: סבלנות היא מילת הקסם למתרחש איתכם השנה בקריירה ובעסקים. הדברים יסתדרו לטובתכם כל עוד לא תיכנסו ללחץ. נראה כי אתם זוכים בשבחים ממקור לא צפוי. מישהו עושה לכם יחסי ציבור מבלי שביקשתם. פיקחו עין על מי שמקנא בכם ומשגר אנרגיות שליליות. מכל מקום, לא כדאי שתשתפו אותו בהצלחותיכם. אנשים שהכרתם לפני זמן רב, תומכים בכם בימים אלה. אל תהססו להסתייע בקשריכם כדי להשיג את מבוקשכם. זו שנה בה הבדידות היא מכם והלאה. צפויות לכם הצלחות חברתיות, מה שמזמין הצלחות עסקיות וקרייריסטיות ששווה לכם לדון בהן עם אדם חכם. מישהו בודה שקרים כדי שיוכל לעורר פרובוקציות. אתם יודעים עם מי יש לכם עסק ואין סיבה שתשתפו פעולה. אתם מגלים יכולת תכנון וארגון שהייתה רדומה בכם. נצלו אותה לטובת עסקיכם ולא לטובת אינטרסים זרים. יש מי שמעניק לכם משוב קרייריסטי ללא כחל וסרק. גם אם לא ביקשתם ממנו, עדיין כדאי לכם להקשיב לו. יחסיכם העסקיים עם אדם נוקשה עלולים להגיע אל פרשת דרכים. כדי להיחלץ, כדאי לכם להסתייע בגורם שלישי. רעיון עסקי שמקורו בחו"ל צובר תאוצה. אנשים טובים שאתם פוגשים בדרככם עוזרים לכם להגשים אותו.

# על מנת לזרז את בוא המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.

אהבה: אתם עשויים להיסחף אל רומן כאילו אין מחר. במקום רגשי אשמה, קחו אותו כאילו היה חוויה מתקנת. יש מי שכועס עליכם משום שהחלטת לדון במשקעים שהודחקו. לא נורא, כך לפחות תדעו היכן אתם עומדים. אנרגיות בוסריות מרעננות את שגרת יומכם. מה שממש יעשה לכם טוב הוא בילויים בחיק הטבע. פרשייה שליוותה אתכם זמן רב ניצבת בפני רגע האמת. אל תחטפו רגליים קרות כאשר זה קורה אלא התייעצו עם מומחה בתחום. מישהו בפוזה צדקנית מטיף לכם מוסר. האדם האחרון שאתם זקוקים לו השנה הוא טהרן מנג'ס. בשורה טובה יוצאת אל הדרך ממקום רחוק. מדובר במשהו קרוב לליבכם או כזה העוסק בצעירים במשפחה. היכרות שנולדה באקראי עושה לכם טוב על הלב. כך הם פני הדברים גם אם לסיפור הזה לא צפוי עתיד. לפעמים אתם שוכחים כי העולם אינו מושלם וגם לכם מותר לטעות. רגשי אשמה אינם תורמים לכם דבר. אין מקום לחששות שנתקפתם בהן בקטע של אהבה או זוגיות. כדאי לכם להימנע מהשוואות בין המצב הנוכחי לבין אירועים שהתרחשו בעבר.

בריאות: האזורים הרגישים בגופכם הם השוקיים, הקרסוליים ומחזור הדם. בשוקיים הסובלים מיובש ומאדמומית מומלץ לטפל בסיוע סבונים טבעיים וקרמים הרקוחים משמנים טבעיים כגון זית, שקדים, זרעי ענבים וחוחובה. מניעת עצירות ונעילת נעליים שטוחות (ללא עקבים מגביהים) תסייע לאי הופעת דליות ברגליים. כך גם שמירה על משקל גוף תקין. תמיד יש להתייעץ עם רופא.

# על מנת לזרז את בוא המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

אסטרולוגיה, מזל דלי, אסטרולוגיה מזל דלי, תחזית אסטרולוגית שנתית 2015, תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל דלי