ראשי | תחזית אסטרולוגית שנתית 2015 | הורוסקופ אהבה שנתי | תחזית שנתית לאהבה 2015. מזל טלה

תחזית שנתית לאהבה 2015. מזל טלה

תחזית שנתית לאהבה 2015. מזל טלה תחזית שנתית לאהבה 2015. מזל טלה

מיוחד לשנת 2015: מה יהיה באהבה? תחזית מיוחדת לפנוים ופנויות אשר יודעת מתי זה יקרה ומה עלינו לעשות כדי שזה יצליח...


ברבעון הראשון של השנה
ינואר
:
יש אהוב לב מן העבר שנתקף רגשי אשם בגלל התנהגותו כלפיכם. גם אם ייטיב את דרכיו עדיין הוא שבוי באינטרסים שלו. מכל מקום, אל תניחו לשמועות להכתיב את התנהגותכם כלפי מחזר שאתם מחבבים. בכל מקום יש לשונות רעות, אתם יודעים. צפוי אירוע רומנטי שיתנהל עם לא מעט שיבושים והפרעות. מה שמתחיל ברגל שמאל גם ממשיך ברגל זו.

פברואר-מרץ:
מחזר שאתם מכבדים מציע לכם הצעה שאינה לרוחכם. נראה כי תיאלצו לגייס שפע של טאקט ודיפלומטיה. אתם עלולים לקחת ללב את התנהלותו המבולבלת של מחזר בסביבתכם. הזדהות יתירה עימו עלולה להזיק לכם. אהוב לב שנהג לעגל פינות מתחיל להקצין עמדות. ייתכן כי אירועים שחווה גרמו לו לשנות את התנהגותו.

ברבעון השני של השנה
אפריל - מאי:
התנהגותו של מישהו מקסים מחזירה לכם את האמון בנפש האדם. צפויות לכם אנרגיות טובות בחברתו. בשורה טובה עושה לכם את זה. מכאן ואילך הדברים תלויים בכם ובדרך בה תבחרו להגיב.

יוני:
יש מי שמצפה מכם לקצת יותר בהירות בתשובותיכם להצעותיו הרומנטיות. קחו בחשבון כי חשוב לו לרדת לסוף דעתכם. נראה כי אתם מתנדבים להטות אוזן קשבת לאדם במצוקה. זה טוב ויפה כל עוד אינכם הופכים לפסיכולוגים שלו.

# לפריחתו והתחדשותו של בוסתן האהבה יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.

ברבעון השלישי של השנה
יולי אוגוסט:
המתרחש איתכם בנתיב האהבה עשוי להשפיע על חייכם הקרייריסטיים, גם אם אתם משתדלים להפריד בין השניים. זו תקופה בה אתם מחפשים לעצמכם שעה נוספת.

ספטמבר:
אתם נוטים לרמוז על הצעה רומנטית לאדם שאין לו מושג על אודות מה אתם סחים. כדאי שתקיימו איתו שיחה לטובת תיאום ציפיות. אנרגיה שובבה מדרבנת אתכם לפתוח את היד ולבזבז. אם כבר אתם נוהגים כך לפחות תיהנו מן החגיגה גם בהיבט שבינו לבינה. יש מי שפועל למענכם מאחורי הקלעים ומחפש שידוך. גם אם אינכם מודעים למעשיו הרי שבקרוב תוכלו להיווכח בתוצאותיהם.

לקראת סוף השנה
אוקטובר - נובמבר:
הימנעו מלהבטיח את אשר תתקשו לעמוד בו. כל שאתם זקוקים לו עבור שידוכים שווים הוא אדם שייפתח בפניכם את הדלתות הנכונות, מה שמזמין אתכם להשקיע ביחסי ציבור.

דצמבר:
אתם עלולים להיפגע ממחזר שאינכם מייחסים לו תכונות נעלות. זה מסוג הדברים שכדאי פשוט להתעלם מהם. בעיה רומנטית שאתם מתחבטים בה תזכה בסיוע אנרגטי שמקורו בחו"ל. השאלה היא עד כמה אתם סגורים על העניין.

לב העניינים: אתם עלולים לקחת ללב את התנהלותו המבולבלת של מחזר בסביבתכם. כל שאתם זקוקים לו עבור שידוכים שווים הוא אדם שייפתח בפניכם את הדלתות הנכונות, מה שמזמין אתכם להשקיע ביחסי ציבור.

# לפריחתו והתחדשותו של בוסתן האהבה יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

תחזית שנתית לאהבה 2015, תחזית שנתית לאהבה 2015 מזל טלה, תחזית שנתית לאהבה מזל טלה, תחזית שנתית 2015 מזל טלה