ראשי | תחזית אסטרולוגית שנתית 2015 | הורוסקופ אהבה שנתי | תחזית שנתית לאהבה 2015. מזל שור

תחזית שנתית לאהבה 2015. מזל שור

תחזית שנתית לאהבה 2015. מזל שור תחזית שנתית לאהבה 2015. מזל שור

מיוחד לשנת 2015: מה יהיה באהבה? תחזית מיוחדת לפנוים ופנויות אשר יודעת מתי זה יקרה ומה עלינו לעשות כדי שזה יצליח...


ברבעון הראשון של השנה
ינואר:
הנתיב הרומנטי צופן שאלות שכלל לא ברור אם בא לכם להשיב עליהן. ייתכן שאתם מדחיקים דבר מה. המישור האישי צופן הרמוניה אך פליטת פה מעצבנת עלולה לקלקל. כדאי למנות בלב עד עשר עוד לפני שמדברים. למרות עיכובים ושיבושים אתם מצליחים להוציא אל הפועל נסיעה רומנטית מרגשת. כל עכבה לטובה, אתם יודעים.

פברואר - מרץ:
זו שנה שנושאת בכנפיה בשורות טובות עבור ילידי מזל שור. הדברים טובים בעיקר ליחסים שבינו לבינה. אדם שנהג להכשיל אתכם משנה את התנהגותו ברגע בו הוא קולט כי מישהו הלעיט אותו במידע כוזב. חוזר אליכם מישהו מן העבר שמוכן לפתוח איתכם דף חדש לאחר תקופה של מרירות. אם יש לכם משקעים, כדאי שתניחו כי גם לו יש.

ברבעון השני של השנה
אפריל - מאי:
התפלספות מיותרת עלולה להוביל אל עימות עם אובייקט רומנטי שאתם רוצים בחברתו. אין תחליף לשיחה בגובה העיניים. אחד ממחזריכם לא מחמיץ הזדמנות כדי ליחצן את עצמו. בעצם, זה משהו שגם לכם כדאי לארגן לעצמכם. באופייכם אינכם אאוטסיידרים, אך לאחרונה אתם הולכים נגד הזרם ומצליחים בקטע רומנטי שאחרים כשלו בו.

יוני:
אנרגיה יצירתית לוקחת אתכם אל מקומות בעלי אווירה רומנטית. מצד שני, זה לא פרק זמן מוצלח לעסקים. תוכנית רומנטית שגלגלתם זמן רב עלולה להיתקע. נראה כי מישהו קיבל רגליים קרות ממש לפני השמעת הגונג. אתם מנסים לבחון את כוונותיו של אדם שכבר היתל בכם. נראה כי בליבכם לא ממש השלמתם עם העובדות.

# לפריחתו והתחדשותו של בוסתן האהבה יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.

ברבעון השלישי של השנה
יולי - ספטמבר:
צפויים להירקם יחסים רומנטיים עם ילידי המזלות עקרב, דגים וסרטן. הניחו לדברים להתגלגל והזמן יעשה את שלו. אתם נוטים לקחת ללב מתחרה קנאי שלא מפרגן לכם. השאלה היא מדוע אינכם חותכים וממשיכים בדרככם? אתם חביבים מדי כלפי אדם שלא מתחשב ברגשותיכם. נראה כי זה סיפור שדורש חשיבה מחוץ לקופסה.

לקראת סוף השנה
אוקטובר דצמבר:
אל תתחמקו מאירוע רק משום שלא בא לכם לפגוש בו מישהו. בסופו של עניין יתברר כי השד אינו נורא כל כך. יועצים רבים מדי עלולים לבלבל אתכם. כוונותיהם טובות אך כל אחד מהם מושך אל כיוון קוטבי. דלת רומנטית אחת נסגרת כאשר דלת רומנטית אחרת נפתחת. אם אתם צריכים לשנות נתיב, ראו בזה מעין מקפצה לעתיד וורוד.

לב העניינים: אתם חביבים מדי כלפי אדם שלא מתחשב ברגשותיכם. נראה כי זה סיפור שדורש חשיבה מחוץ לקופסה. דלת רומנטית אחת נסגרת כאשר דלת רומנטית אחרת נפתחת. אם אתם צריכים לשנות נתיב, ראו בזה מעין מקפצה לעתיד וורוד.

# לפריחתו והתחדשותו של בוסתן האהבה יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

מזל שור, תחזית שנתית לאהבה 2015 מזל שור, תחזית שנתית לאהבה מזל שור, תחזית שנתית לאהבה 2015 שור