ראשי | תחזית אסטרולוגית שנתית 2015 | הורוסקופ אהבה שנתי | תחזית שנתית לאהבה 2015. מזל תאומים

תחזית שנתית לאהבה 2015. מזל תאומים

תחזית שנתית לאהבה 2015. מזל תאומים תחזית שנתית לאהבה 2015. מזל תאומים

מיוחד לשנת 2015: מה יהיה באהבה? תחזית מיוחדת לפנוים ופנויות אשר יודעת מתי זה יקרה ומה עלינו לעשות כדי שזה יצליח...


ברבעון הראשון של השנה
ינואר:
בחרו בזהירות את מי שאתם יוצאים עימו לבילויים רומנטיים. מישהו מתהדר בקשרים וחברים אך למען האמת, אין לו מושג במה מדובר. הכוכבים תורמים לכם ויטאליות רבה והופעה מרשימה. נצלו את התופעה כדי לכבוש את מי שאתם רוצים בהם. המזל הטוב פוגש אתכם בעיתוי רומנטי מפתיע. הדברים הולכים ומשתפרים ככל שאתם מתירים לגורל לומר את דברו.

פברואר - מרץ:
אתם מקבלים דיווח בנוגע לשידוך פוטנציאלי שמעולם לא פגשתם. כדאי לכם לסמוך על מראה עיניכם ולא על רכילויות. תצטרכו להוכיח את יכולותיכם באווירה שונה מזו שהתרגלתם לה. אין סיבה לכעוס על מי שמתחרים בכם. צפוי עימות רומנטי שמסתיים בפשרה ובהתפייסות. בסופו של עניין יתברר כי אפילו הרווחתם מן הסיפור הזה.  מתחרה לאהבה מנסה להלחיץ אתכם כדי לזכות ביתרון. דווקא משום כך כדאי לכם להפגין ביטחון עצמי ואסרטיביות. אנרגיה רומנטית מצליחה להשתחל גם אל פגישות תמימות לכאורה. כדאי לכם להותיר את כל האופציות פתוחות. צפויה חגיגה שלא צפיתם את בואה. היקרים לליבכם זוכים בבשורות שמשמחות גם אתכם. אל תכעסו על מי שמזכיר לכם התחייבות רומנטית שנתתם לו. אם בראש שלכם לשנות בה משהו, כדאי שתדברו איתו.

ברבעון השני של השנה
אפריל - מאי:
אתם נקלעים אל התרחשות שהמשתתפים בה רומזים לכם כי הם מבקשים מכם לשדך ביניהם. תצטרכו לגייס טאקט ודיפלומטיה. אובייקט רומנטי שאתם רוצים בו מתנהג בדרך שמעצבנת אתכם. קחו בחשבון כי זו עסקת חבילה, הדבש עם העוקץ. הברכה שורה עתה על אירועים רומנטיים בעלי אופי ספונטאני, בעיקר עבור מפגשים שלא הצליחו להמריא עד עתה.

יוני:
רומן בוסרי עלול לעלות על שרטון. ייתכן כי הדברים טרם הבשילו ויש להניח לזמן לעשות את שלו. מישהו מציע לכם הצעה רומנטית שאילו הייתה מגיעה אליכם לפני חודשים הייתם קופצים עליה, אך עתה הוא איחר את המועד. נראה כי טרם התאוששתם מקשר שהסתיים זה מכבר. יש דברים שצריך להכניס ל – 'בוידם' ולהמשיך הלאה.

# לפריחתו והתחדשותו של בוסתן האהבה יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.

ברבעון השלישי של השנה
יולי - ספטמבר:
היכרות טרייה מתחילה לעלות על הדרך המלך. נראה כי הדברים זורמים אך עדיין מוקדם כדי לברך על המוגמר. יש מי שמתיר לעצמו למתוח עליכם ביקורת עוקצנית. אם כללי הנימוס לא חלים עליו, הם לא חלים גם עליכם. אתם משקיעים זמן ואנרגיה במה שנראה כמו חברת בילויים מקורית. צפוי לכם מה שמכונה 'מזל של מתחילים'.

לקראת סוף השנה
אוקטובר - דצמבר:
אובייקט רומנטי שאתם רוצים בחברתו מערים קשיים בדרככם. כדאי לכם לגלות גמישות ואפילו ריכוך מה של עקרונות. זה הזמן להעניק מעצמכם מבלי להתחשבן עם זוטות שוליות. גלו נדיבות ואל תתייחסו לצד השני כמובן מאליו. הוא לא. יותר מתמיד אתם מושפעים עתה מאנרגיה בעלת אופי מיסטי. זה מסוג הדברים שכדאי לטעום מהם בצמצום ובמינון נמוך.

לב העניינים: האדם האחרון שאתם זקוקים לו הוא טיפוס שתלטן וכפייתי. אם זה מה שקורה, יש מקום לשקול חלופה מוצלחת יותר. היכרות טרייה מתחילה לעלות על הדרך המלך. נראה כי הדברים זורמים אך עדיין מוקדם כדי לברך על המוגמר.

# לפריחתו והתחדשותו של בוסתן האהבה יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

תחזית שנתית לאהבה 2015, תחזית שנתית לאהבה 2015. מזל תאומים, תחזית שנתית לאהבה 2015 מזל תאומים, תחזית שנתית לאהבה מזל תאומים