ראשי | תחזית אסטרולוגית שנתית 2015 | הורוסקופ אהבה שנתי | תחזית שנתית לאהבה 2015. מזל סרטן

תחזית שנתית לאהבה 2015. מזל סרטן

תחזית שנתית לאהבה 2015. מזל סרטן תחזית שנתית לאהבה 2015. מזל סרטן

מיוחד לשנת 2015: מה יהיה באהבה? תחזית מיוחדת לפנוים ופנויות אשר יודעת מתי זה יקרה ומה עלינו לעשות כדי שזה יצליח...


ברבעון הראשון של השנה
ינואר:
תחילת השנה מחייכת אל 'סרטנים' המבקשים להשתחרר מזיכרונות העבר. קחו את קצה החוט שהיקום מושיט לכם. אתם לא חייבים לצאת מגדרכם על מנת להשביע את רצון הסובבים אתכם. מותר לכם לומר 'לא' מבלי להרגיש אשמים בהיבט שבינו לבינה. יש מי שמצפה מכם לוויתור משמעותי תמורת הסכמתו להצעה שהגשתם לו. קחו בחשבון כי הוא פועל ב – 'שיטת הסלאמי'.

פברואר - מרץ:
אין שום רע בקפדנות בה אתם נוקטים בכל הנוגע לשידוכים ולהיכרויות, אך קחו בחשבון המזל ניצב לצד מהירי ההחלטה שביניכם. היקום נושא עימו אנרגיה מלכותית ומרעיף עליכם מזל וברכה. הירח משגר אליכם פרשייה שהיא מעין חוויה מתקנת עבור קשר מאכזב שנחלצתם ממנו. אתם מוצפים באנרגיות של מרחבים וחיק הטבע. במקביל, כדאי לכם להימנע מהחלטות הרות גורל.

# לפריחתו והתחדשותו של בוסתן האהבה יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.

ברבעון השני של השנה
אפריל - יוני:
צפויה לכם תגובה אופטימית מאובייקט פוטנציאלי ששמתם עליו עין. במקביל, אל תגלו התלהבות יתירה. יסוד המים מזרים אנרגיה שובבה גם אל הקשוחים וחמורי הסבר שביניכם. עיתוי נפלא לאהוב ולהיות נאהבים. הכוכבים מעודדים תנועה וגלגלים ומזמינים אתכם לצאת לטיול או מסע. שינוי מקום עשוי להוביל גם אל שינוי במזל.

ברבעון השלישי של השנה
יולי - אוגוסט:
אתם לא ממש מתלהבים מהצעה רומנטית שאחרים היו נחפזים לקפוץ עליה. פעם נוספת מתברר שאתם לא שוחים עם הזרם. ייתכן כי היכרות חדשה מתבררת כמעיקה מדי לטעמכם. מה שאתם רואים ממבט ראשון, יישאר כזה גם בעתיד. יש מי שעורך השוואות ביניכם לבין אדם אחר. אם אתם מתרגשים מהקטע, סימן שהוא הצליח במזימתו.

ספטמבר:
יסוד המים מככב בחייכם. זה אומר כי גם השמרנים שביניכם ירגישו כמיהה אל נתיב הרפתקני. אתם נחפזים לצאת בהצהרות רומנטיות שמסבכות אתכם. רק טוב יצא לכם אם תשקלו את אשר אתם עומדים לומר. נופלת עליכם הצעה שדורשת מכם החלטה מהירה. הסיכון אכן קיים, אך בצידו גם סיכוי לא קטן.

לקראת סוף השנה
אוקטובר - נובמבר:
זו תקופה בה אינכם צריכים להתאמץ. אנשים שאוהבים אתכם עושים למענכם את אשר אתם לא עושים למענכם, כלומר – מציפים אתכם בשידוכים. לפתע פתאום אתם מוצאים את עצמכם בקשר רומנטי שעשוי להאיר את חייכם. הרבה מאוד תלוי בנכונותכם לזרום איתו. אתם בראש טוב עם מחזר שהשהייה בחברתו מרגיעה אתכם. ראו בזה אות וסימן לכיוון בו עליכם להשקיע.

דצמבר:
אנרגיה יציבה והרמונית מובילה אל קשרים רומנטיים טובים עם ילידי יסוד האוויר שהם תאומים, דלי ומאזניים. המזל הרומנטי איתכם ככל שתרבו לגלות פתיחות. אל תחפזו לדחות הצעה רומנטית שאינה עולה בקנה אחד עם דעה קדומה כלשהי. יש מי שמצפה מכם כי תדריכו אותו בדרכי האהבה. הדברים יעלו ויצליחו בידיכם ככל שתרבו לגלות צניעות וענווה.

לב העניינים: לפתע פתאום אתם מוצאים את עצמכם בקשר רומנטי שעשוי להאיר את חייכם. הרבה מאוד תלוי בנכונותכם לזרום איתו. אל תחפזו לדחות הצעה רומנטית שאינה עולה בקנה אחד עם דעה קדומה כלשהי.

# לפריחתו והתחדשותו של בוסתן האהבה יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

תחזית שנתית לאהבה, תחזית שנתית לאהבה 2015, תחזית שנתית לאהבה 2015 מזל סרטן, תחזית שנתית לאהבה מזל סרטן