ראשי | תחזית אסטרולוגית שנתית 2015 | הורוסקופ אהבה שנתי | תחזית שנתית לאהבה 2015. מזל אריה

תחזית שנתית לאהבה 2015. מזל אריה

תחזית שנתית לאהבה 2015. מזל אריה תחזית שנתית לאהבה 2015. מזל אריה

מיוחד לשנת 2015: מה יהיה באהבה? תחזית מיוחדת לפנוים ופנויות אשר יודעת מתי זה יקרה ומה עלינו לעשות כדי שזה יצליח...


ברבעון הראשון של השנה
ינואר:
היקום מזמן עבורכם יום של ריגושים רומנטיים. צפויה לכם תשורה אשר ערכה הרגשי עולה עשרת מונים על שוויה הכספי. שינויים של הרגע האחרון משחקים לטובתכם, גם אם ממבט ראשון נדמה לכם כי הם עלולים לשבש לכם קטע של אהבה.

 

פברואר-מרץ:
אל תחפזו להביס יריב רומנטי הנחשב לאדם רב עוצמה. זה מסוג הדברים בהם 'ניצחון בקרב עלול להוביל אל הפסד במלחמה'. זה הזמן לערוך לעצמכם 'ספירת מלאי' של הישגיכם הרומנטיים עד עתה. רק כך תוכלו לקבוע מטרות רומנטיות לעתיד. בגלל פרשייה שהסתיימה אתם עלולים להיתקף בייסורי מצפון על לא עוול בכפיכם. ייתכן כי אתם לוקחים את הדברים קשה מדי.

ברבעון השני של השנה
אפריל - מאי:

אתם משתדלים לנהוג באדיבות במחזר שחצן, אך אם כללי הנימוס לא חלים עליו, הם לא חלים גם עליכם. זה הזמן להשקיע בקשר רומנטי גם אם יש בו פגם כלשהו. ניתוקו עלול להתברר כטעות שתתחרטו בגינה. אדם שאינכם מחבבים סבור כי הגיע הזמן לשדך לכם. מצד שני, האינטרסים שלכם אינם מעודדים מריבה עימו.

יוני:
צפויה לכם אנרגיה בעלת אופי של אופטימיות זהירה. הנתיב הרומנטי צופן הזדמנויות אשר יש עימן גם מלכודות. טיפוס מעצבן ממטיר עליכם שלל עצות רומנטיות, אך הפעם, לשם שינוי, אתם לא מזלזלים בחוות דעתו. מישהו מנסה למשוך זמן בנוגע להבטחה שהפקיד בליבכם. גם אם אתם כועסים, זה לא העיתוי להתווכח איתו.

# לפריחתו והתחדשותו של בוסתן האהבה יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.

ברבעון השלישי של השנה
יולי:
מישהו מנסה ללכוד את תשומת ליבכם באמצעות עקיצות מילוליות. אם תזרקו לו מילה טובה, הוא יהיה שלכם. זה הזמן להשקיע באהובי לב מבלי להיגרר לרעיונות הרפתקניים. בדרככם יצוצו טיפוסים שינסו לשכנע אתכם אחרת. אנרגיה טובה מאפשרת לכם להיחלץ מבלגאן רומנטי. נסו להימנע מביקורתיות כאשר ההזדמנות תופיע.

אוגוסט - ספטמבר:
התחום הרומנטי גורם לכם להתלבט בין ההיגיון לבין הרגש. הכוכבים מעודדים אתכם לבחור בגישה ההגיונית. נראה כי הדברים רק ילכו וישתפרו. מישהו שלא ביקשתם ממנו, מתנדב לשדך לכם. מדובר בכל תחומי החיים, לאו דווקא במישור הרומנטי. מישהו מנסה לחלץ מכם הבטחה שאינכם מעוניינים להעניק לו. אי נעימות אינה סיבה להתקפל.
 
לקראת סוף השנה
אוקטובר:
אתם עלולים להתרפק על פרשייה שלא עלתה יפה. אם התנאים והנסיבות נותרו בעינם, אל תצפו לגדולות. אל תניחו למשחקי כבוד לשבש קשר שנרקם בעמל רב. מוטב להניח בצד את האגו ולעבוד עם ההיגיון. דווקא כאשר נושבת בגבכם רוח הרפתקנית, מופיע אדם שעשוי לייצב את חייכם. אל תחמיצו את ההזדמנות.

נובמבר - דצמבר:
הכוכבים מעודדים אתכם להתקלף מביישנותכם ולערוך לעצמכם יחסי ציבור. כך בקריירה וכך גם בנתיב החיזורים. אתם תזדקקו לטאקט ודיפלומטיה. מותר לכם להאמין כי אי אפשר בלעדיכם, אך אל תעמידו דברים במבחן. נראה כי זמן רב עשיתם למען הכיס ועתה יש לעשות למען האהבה. הצטרפו אל חוג אנשים שבראש אחד איתכם.

לב העניינים:
מישהו מנסה ללכוד את תשומת ליבכם באמצעות עקיצות מילוליות. אם תזרקו לו מילה טובה, הוא יהיה שלכם. דווקא כאשר נושבת בגבכם רוח הרפתקנית, מופיע אדם שעשוי לייצב את חייכם. אל תחמיצו את ההזדמנות.

# לפריחתו והתחדשותו של בוסתן האהבה יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

מזל אריה, תחזית שנתית לאהבה 2015 מזל אריה, תחזית שנתית לאהבה מזל אריה, תחזית שנתית לאהבה 2015 אריה