ראשי | תחזית אסטרולוגית שנתית 2015 | הורוסקופ אהבה שנתי | תחזית שנתית לאהבה 2015. מזל בתולה

תחזית שנתית לאהבה 2015. מזל בתולה

תחזית שנתית לאהבה 2015. מזל בתולה תחזית שנתית לאהבה 2015. מזל בתולה

מיוחד לשנת 2015: מה יהיה באהבה? תחזית מיוחדת לפנוים ופנויות אשר יודעת מתי זה יקרה ומה עלינו לעשות כדי שזה יצליח...


ברבעון הראשון של השנה
ינואר:

אובייקט רומנטי מחוספס חושף בפניכם פן רגיש ועדין. מצד שני, זה לא הזמן להציג לו דרישות שנצרתם בליבכם. ישירות וגילוי לב הן תכונות נעלות, אך מכאן ועד לומר למישהו את דעתכם עליו – עוד ארוכה הדרך. מחזר נלהב מבטיח לכם הבטחות שאין ביכולתו לקיים. קחו בחשבון כי הוא מושפע מגורמים שאין לו שליטה עליהם.

פברואר-מרץ:
אתם מופתעים מבלגאן שמתחולל אצל אהוב שלא רמז לכם על מצוקתו. נראה כי הכתובת לא הייתה על הקיר. מישהו טורח לעדכן אתכם ברכילות שלא ממש תורמת לשלוותכם. כדאי לוודא את אמיתות דבריו עוד לפני שאתם פועלים. התחדשות בסגנון הבילוי עשויה לשדרג את חיי האהבה שלכם. ייתכן כי מדובר ברעיון שנמנעתם ממנו עד עתה.

ברבעון השני של השנה
אפריל - יוני:

אדם שאתם מחבבים עלול ליפול עליכם למעמסה. אם אתם רוצים בטובתו הניחו לו להסתדר בכוחותיו שלו. אתם מתלבטים בין מצב רומנטי קיים לבין נתיב מוטרף משהו. עדיפה ציפור אחת ביד, מאשר שתיים על העץ. מצד שני, אם תקשיבו לאדם שמרן תחמיצו התנסות מרגשת. זה מסוג הדברים שכדאי לזרום איתם עם צו הלב, אתם יודעים.

# לפריחתו והתחדשותו של בוסתן האהבה יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.

ברבעון השלישי של השנה
יולי - ספטמבר:
אנרגיה שובבה מחזירה את החיוך אל פניכם. גם המתבודדים שביניכם עשויים לחפש עתה חברה וידידים. אל תסיקו כי משהו לא בסדר איתכם גם אם קשר רומנטי עלה על שרטון. ייתכן כי מדובר בסיר ומכסה שאינם מתאימים. זה הזמן לחדש חברות שנותקה בנסיבות תמוהות. בהזדמנות זו גם תיפתר חידה שטרדה את מנוחתכם.

לקראת סוף השנה
אוקטובר:
תקופות הסתיו והחורף עושות לכם טוב. כך בעניין מראה והופעה וכך גם בכל הקשור לפופולאריות חברתית. אם אתם מוצאים את עצמכם בקשר חסר תכלית, ייתכן כי הצד השני אינו רוצה להגיע לסיכות. בעצם, מדוע לא תקומו ותלכו? היכרות רומנטית שיצרתם עשויה להתגלגל אל מקום שמעבר הים. כך או אחרת, אל תניחו לאיש להצר את צעדיכם.

נובמבר - דצמבר:
בנובמבר עד סוף דצמבר: אל תטרידו את עצמכם בגלל אירוע רומנטי שלא יצא אל הפועל. אם תתמקדו תבחינו כי הולכת וקרבה חוויה מתקנת. זה פרק זמן טעון באנרגיות יציבות ושמרניות. עיתוי חלומי להבטחות והתחייבויות אך פחות נפלא לריגושים והרפתקאות. אנרגיה מבלבלת יוצרת מצבים הזויים. מישהו מספר לכם חצאי אמיתות רומנטיים שאתם לא חייבים להאמין להם.

לב העניינים: אתם מתלבטים בין מצב רומנטי קיים לבין נתיב מוטרף משהו. עדיפה ציפור אחת ביד, מאשר שתיים על העץ. היכרות רומנטית שיצרתם עשויה להתגלגל אל מקום שמעבר הים. כך או אחרת, אל תניחו לאיש להצר את צעדיכם.

# לפריחתו והתחדשותו של בוסתן האהבה יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

תחזית שנתית לאהבה, תחזית שנתית לאהבה 2015, תחזית שנתית לאהבה 2015 מזל בתולה, תחזית שנתית לאהבה מזל בתולה