ראשי | תחזית אסטרולוגית שנתית 2015 | הורוסקופ אהבה שנתי | תחזית שנתית לאהבה 2015. מזל מאזניים

תחזית שנתית לאהבה 2015. מזל מאזניים

תחזית שנתית לאהבה 2015. מזל מאזניים תחזית שנתית לאהבה 2015. מזל מאזניים

מיוחד לשנת 2015: מה יהיה באהבה? תחזית מיוחדת לפנוים ופנויות אשר יודעת מתי זה יקרה ומה עלינו לעשות כדי שזה יצליח...


ברבעון הראשון של השנה
ינואר:

אתם עלולים לגלות חשדנות כלפי מחזר רומנטי תמים לחלוטין. נראה כי אתם מושפעים מזיכרונות העבר. כדי להימנע ממהומות אתם מתפייסים עם טיפוס מעצבן. מצד שני, הפעם הבאה היא רק עניין של זמן. קשר של ידידות עומד לזרום אל אפיקים רומנטיים. אתם יודעים היטב מה בדיוק מונח על כפות המאזניים.

פברואר-מרץ:
טיפוס הרפתקן מעודד אתכם לעשות דבר מה שלא מסתדר עם מצפונכם. רק אתם תוכלו להחליט אם לכאן או לשם. הנתיב הרומנטי מעודד אתכם ליטול סיכונים. לא כדאי לכם להתפשר על המצוי, אלא לשאוף להשגת הרצוי. מישהו רומז כי הוא ערך השוואות ביניכם לבין אדם אחר. קחו בחשבון כי אם המסקנות היו לרעתכם, הוא לא היה מדבר איתכם.

ברבעון השני של השנה
אפריל - מאי:

התחום הרומנטי צופן שאלות יותר מתשובות. אם לא תילחצו ולא תלחיצו, נראה כי הערפל יתפזר מעצמו. בשורה טובה תופסת אתכם בדיוק בזמן. נראה כי כבר פיתחתם חששות שלא הייתה להם אחיזה במציאות. תצטרכו לעשות משהו עם מחזר מעיק שלא מבין רמזים. האדיבות שאתם מגלים כלפיו, מתפרשת בעיניו כחולשה.

יוני:
גם אם אתם כועסים על פרטנר שמלחיץ אתכם, נראה כי אין לכם אינטרס להתעמת איתו. תצטרכו להמתין לעיתוי הולם יותר. קטעים שמתחילים במישור העסקי והקרייריסטי עשויים לגלוש אל התחום האישי. כך או אחרת זה ישתלם לכם. שימו לב למי שלא ממש משקר לכם אך גם לא מספר את כל האמת. תהיה זו טעות להאמין כי חל בו שינוי לטובה.

# לפריחתו והתחדשותו של בוסתן האהבה יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.

ברבעון השלישי של השנה
יולי - אוגוסט:
נראה כי אתם זוכים במחמאות מצד אובייקט רומנטי שהוקסמתם ממנו. את הסיבה להשתפכות כדאי שתחפשו אצל גורם שלישי. אם קצת נשבר לכם ממחזר שנוהג לערפל את כוונותיו, זה עיתוי הולם להציג לו אולטימאטום. אתם עורכים ויתורים מפליגים לטובת אהוב אשר שבה את ליבכם. יש מי שיטען כי קצת הגזמתם בנדיבותכם.

לקראת סוף השנה
ספטמבר - דצמבר:
מצב רומנטי הפכפך עשוי להתברר כשופע מזל וברכה. לפתע אתם קולטים כי יציבות אינה מטרה אלא רק אמצעי להשגת אושר. יש מי שמציע לכם הצעה לבילוי שלא מעט אנשים דחו אותה. נראה כי הפעם כדאי לכם לשחות עם כיוון הזרם. מתהדקים קשריכם עם אדם שלא ממש התלהבתם ממנו במבט הראשון. נראה כי רק מבט נוסף חשף את צפונותיו.

לב העניינים: טיפוס הרפתקן מעודד אתכם לעשות דבר מה שלא מסתדר עם מצפונכם. רק אתם תוכלו להחליט אם לכאן או לשם. אתם עורכים ויתורים מפליגים לטובת אהוב אשר שבה את ליבכם. יש מי שיטען כי קצת הגזמתם בנדיבותכם.

# לפריחתו והתחדשותו של בוסתן האהבה יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

הורוסקופ שנתי לאהבה, הורוסקופ לאהבה, הורוסקופ שנתי לאהבה 2015, תחזית שנתית לאהבה 2015 מזל מאזניים