ראשי | תחזית אסטרולוגית שנתית 2015 | הורוסקופ אהבה שנתי | תחזית שנתית לאהבה 2015. מזל עקרב

תחזית שנתית לאהבה 2015. מזל עקרב

תחזית שנתית לאהבה 2015. מזל עקרב תחזית שנתית לאהבה 2015. מזל עקרב

מיוחד לשנת 2015: מה יהיה באהבה? תחזית מיוחדת לפנוים ופנויות אשר יודעת מתי זה יקרה ומה עלינו לעשות כדי שזה יצליח...


ברבעון הראשון של השנה
ינואר:

צפויים לכם מפגשים והיכרויות עם אנשים בעלי מנטאליות שונה מאוד מזו שלכם, כמו גם עם תרבויות זרות. עונת החורף מניבה עבורכם מזל וברכה. זה עיתוי מוצלח כדי להגשים בו את אשר הקפאתם זמן רב. יש מי שעושה למענכם יחסי ציבור מבלי שביקשתם ממנו. כל שאתם צריכים הוא להניח לדברים לזרום.

פברואר -מרץ:
האנרגיות הקוסמיות מעודדות מעשים, לא דיבורים. גישה נחרצת מצידכם תסלק מדרככם יריב רומנטי משכבר הימים. טיפול בכפפות משי עלול להתפרש כחולשה. אתם מצליחים לגבור על מי שהתחרה בכם וזוכים במי שייחלתם לו, אך טרם הגיע הזמן להתרווח על זרי הדפנה. מישהו שהיטבתם עימו רוצה להשיב לכם כגמולכם. גם אם לא ממש נעים לכם, אל תהססו להסתייע בו.

ברבעון השני של השנה
אפריל - מאי:
אם חיפשתם לעצמכם אנרגיות רומנטיות, כדאי שתשתלבו בחיי חברה פעילים. גם רצוי שתעשו את הטלפון ההוא-ההוא, אתם יודעים. זה הזמן להצטרף לחוגים מרחיבי אופקים גם אם אין בהם תועלת מיידית לתחומים בהם אתם עוסקים. הזמן משחק לטובתכם ברומן שמתגלגל ומבשיל, אך אין להסיק מכך כי לצד השני מותר לגרור רגליים.

יוני:
הכוכבים עלולים לעורר דאגות שווא. ייתכן כי אתם לוקחים קשה מדי את אשר אפשר להתייחס אליו בקלילות. אתם עלולים למצוא את עצמכם משקיעים בקשר שלא מניב פירות. זה אומר כי שום דבר טוב לא יצמח לכם ממנו. מישהו מבשל עבורכם הפתעה רומנטית שעלולה להביך אתכם. יש לו המון כוונות טובות, אך הוא לא בקיא בטעמכם.

# לפריחתו והתחדשותו של בוסתן האהבה יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.

ברבעון השלישי של השנה
יולי - אוגוסט:
מישהו מבקש כי תעזרו לו בשידוכים אך להפתעתכם הוא גם מציב תנאים. מותר לכם לרמוז לו כי אתם רואים בזה חוצפה. מאהב שהפך ל-'אקס', שואף לחדש את הקשר אך סבור כי תסרבו לו. אם בכוונתכם להיעתר, רמזו לו על כך. אנרגיה של התחדשות מעודדת אתכם לרענן את חיי האהבה שלכם. זה הזמן להגשים את אשר מנקר לכם בראש.

ספטמבר:
מישהו נוקט בשפה מעורפלת בכל הנוגע לעתיד היחסים. אולי כדאי שתזמינו לעצמכם תגובה קצת יותר ברורה. אתם ממתינים לעיתוי מוצלח על מנת לומר למישהו מן העבר את דעתכם עליו. במקביל, זה לא ממש ישרת את האינטרסים שלכם. בילוי שאתם חושקים בו, לא מסתדר עם מי שאתם רוצים בחברתו. נראה כי מישהו יצטרך לוותר על משהו.

לקראת סוף השנה
אוקטובר - נובמבר:
השגרה נותנת בכם את אותותיה. אם בראש שלכם לזכות בריגושים, תצטרכו להמר על רעיון הרפתקני. זה הזמן להסתער על נתיב רומנטי שאתם חושקים בו. יש דברים שיסתדרו מאליהם ברגע בו תהיו בתנופה. אתם זוכים במידע שקשור להיכרות טרייה. שיחות מיותרות בנושא עלולות להגיע אל אוזניים לא רצויות.

לב העניינים: אם חיפשתם אנרגיות רומנטיות, כדאי שתשתלבו בחיי חברה פעילים. הזמן משחק לטובתכם ברומן שמתגלגל ומבשיל, אך אין להסיק מכך כי לצד השני מותר לגרור רגליים. אנרגיה של התחדשות מעודדת אתכם לרענן את חיי האהבה שלכם.

# לפריחתו והתחדשותו של בוסתן האהבה יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

תחזית שנתית לאהבה, תחזית שנתית לאהבה 2015, תחזית שנתית לאהבה 2015. מזל עקרב, תחזית אסטרולוגית לאהבה 2015