ראשי | תחזית אסטרולוגית שנתית 2015 | הורוסקופ אהבה שנתי | תחזית שנתית לאהבה 2015. מזל קשת

תחזית שנתית לאהבה 2015. מזל קשת

תחזית שנתית לאהבה 2015. מזל קשת תחזית שנתית לאהבה 2015. מזל קשת

מיוחד לשנת 2015: מה יהיה באהבה? תחזית מיוחדת לפנוים ופנויות אשר יודעת מתי זה יקרה ומה עלינו לעשות כדי שזה יצליח...


ברבעון הראשון של השנה
ינואר:
אדם שמקנא בהצלחותיכם הרומנטיות ממטיר עליכם עצות חינם. קחו בחשבון כי לא כל הסובבים אתכם הם נשמות טהורות. ככל שמנסים לשים לכם רגליים, כך נראה כי הצלחתכם ממריאה אל על. אנרגיה ממוזלת שורה על הפנויים והפנויות שביניכם. הכוכבים מיטיבים עם אלה מכם שבדידותם נמאסה עליהם.

פברואר - מרץ:
מתחדש קשר עם אדם שהיה לכם עימו קליק בעבר. שינויים שחלו בתנאים ובנסיבות יאפשרו את העמקת היחסים. אם אתם שוקלים הצעה רומנטית שקיבלתם בקשו התחייבות ברורה. אל תברכו על המוגמר כל עוד לא נחתם הסכם. אווירה מסתורית מרחפת על קשר חדש שנוצר. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, נסו לפזר את ענני הערפל.

ברבעון השני של השנה
אפריל מאי:
שמועות שווא עלולות לשנות את דעתכם על מחזר שלא עולל לכם כל רע. הישמרו מפני רכילות מיותרת. יותר מכל אתם זקוקים עתה לאווירה של מרחבים ונופש. חופשה כפרית תהיה הדבר הנכון בעיתוי הנכון. נראה כי נדיבותכם זקוקה לקווים אדומים שאין לחצותם. יחי ההבדל בין טוב-לב לבין תמימות שעלולה להזיק לכם.

יוני:
גם אם החמצתם שידוך חדש, עדיין קיימת הזדמנות נוספת שמאפשרת את הגשמת הדברים. אנרגיה מיסטית מכוונת את צעדיכם ומעניקה לכם מזל וברכה. הספונטאניות אמורה להאפיל על שיקולים שכלתניים. מחזר בראש טוב מציג בפניכם פן שלא הכרתם. כדאי שתבחנו את הדברים לעומק עוד לפני שאתם מגיבים.

# לפריחתו והתחדשותו של בוסתן האהבה יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.

ברבעון השלישי של השנה
יולי - ספטמבר:

קטע רומנטי מסעיר והרפתקני עלול לערער את היציבות שכה דרושה לכם. מכל מקום, זה סיפור שדורש הרהור נוסף. אתם ממשיכים להיות מושפעים מאירוע שהתרחש במרחקים ייתכן בחו"ל. כך או אחרת המזל איתכם. מישהו מנסה לפתות אתכם לתת צ'אנס להצעה מעורפלת. ככל שהוא לוחץ יותר, כך כדאי לכם לחשוד יותר.

לקראת סוף השנה
אוקטובר - דצמבר:
הכוכבים מעודדים אתכם לחפש את הרצוי ולא להתפשר עם המצוי. בעיקר אם מדובר בנתיב הלב. אתם מופתעים מעוצמת רגשותיכם כלפי אדם שלא ייחסתם לו משמעות. נראה כי היגיון לחוד ורגש לחוד. הפופולאריות החברתית שלכם ממריאה לגבהים חדשים. נצלו את האנרגיות כדי לזכות במי שאתם רוצים בו.

לב העניינים: אנרגיה ממוזלת שורה על הפנויים והפנויות שביניכם. הכוכבים מיטיבים עם אלה מכם שבדידותם נמאסה עליהם. אווירה מסתורית מרחפת על קשר חדש שנוצר. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, נסו לפזר את ענני הערפל.





עוד באותו נושא:

מזל קשת, תחזית שנתית לאהבה, תחזית שנתית לאהבה 2015. מזל קשת, תחזית שנתית לאהבה 2015