ראשי | תחזית אסטרולוגית שנתית 2015 | הורוסקופ אהבה שנתי | תחזית שנתית לאהבה 2015. מזל גדי

תחזית שנתית לאהבה 2015. מזל גדי

תחזית שנתית לאהבה 2015. מזל גדי תחזית שנתית לאהבה 2015. מזל גדי

מיוחד לשנת 2015: מה יהיה באהבה? תחזית מיוחדת לפנוים ופנויות אשר יודעת מתי זה יקרה ומה עלינו לעשות כדי שזה יצליח...


ברבעון הראשון של השנה
ינואר:

השפעתו הברוכה של כוכב יופיטר מרעיפה עליכם מזל. זה הזמן להשתחרר מחסימות שכבלו את ידיכם. הרפתקה רומנטית שלא ממש הקדשתם לה זמן או נשמה, מתבררת כטובה מכולן. החיים מלאי הפתעות. אל תזלזלו בעצותיהם של בעלי ניסיון. שידוך מתוכנן יתברר כמוצלח יותר מהיכרויות ספונטאניות. מתעוררים געגועים אל אדם שלא פגשתם זמן רב. כדאי שתשאלו את עצמכם אם ייתכן כי שכחתם את רגעי האכזבה.

פברואר-מרץ:
אתם משתחררים מטיפוס בעל אנרגיות שליליות. זה לא שהוא אדם רע אך אין סיכוי לשפה משותפת ביניכם לבינו. צפויות התגרויות שכדאי לכם להתעלם מהן. בניגוד לאשר הורגלתם, לא לכל מילה אתם חייבים להגיב. אדם מדהים רוצה בחברתכם, אך לא פוצה פה כל עוד אינו בטוח כי גם אתם רוצים בו. תצטרכו ליטול את המושכות לידיכם.

ברבעון השני של השנה
אפריל - מאי:
אתם מצליחים לפצח חידה רומנטית שטרדה את מנוחתכם. מצד שני, כלל לא בטוח כי הפתרון עושה לכם טוב. קחו פסק זמן מתסבוכת רומנטית שאתם שרויים בה. אם תתרחקו מעט, תזכו בנקודת מבט טובה יותר מזו שקיימת. אנרגיה הרמונית מובילה אל שידוכים והכרויות. אם היססתם בנוגע לפגישה עיוורת, קחו את הסיכון.

יוני:
נראה כי מסתיים קשר שלא ממש הצליח להמריא. אין סיבה לאכול את הלב, להיפך, העתיד צופן טובים ממנו. ידיד שתמך בכם ברגעים קשים, זקוק עתה לעזרתכם. אל תמתינו לפנייתו, היו אתם אלה שפונים אליו. בהמשך יש צ'אנס לניצוץ רומנטי. אתם מהרהרים בעננה אפורה שרובצת על זיכרונות האהבה שלכם. זה מסוג הדברים שלא תוכלו לחלוק עם איש.

# לפריחתו והתחדשותו של בוסתן האהבה יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.

ברבעון השלישי של השנה
יולי - אוגוסט:
אירוע שולי גורם לכם לראות באור שונה אדם שלא חיבבתם. נראה כי יש בו צדדים שלא ממש הכרתם, גם כאלה הנחשבים לחושניים ורומנטיים. אתם הולכים נגד המוסכמות ומצליחים להוכיח כי חוק העדר לא חל עליכם. התעלמו מאנשים שלא יודעים לפרגן. אתם משגרים מסר אל אקס שזמן רב לא התראיתם עימו. קחו בחשבון כי הוא ירצה להחזיר דברים לקדמותם.

ספטמבר:
אדם קרוב מבקש את חוות דעתכם בנוגע למצב רגשותיו של אדם שלישי. אל תמהרו לחלוק שבחים שאינכם שלמים עימם. נראה כי אתם גלויים ושקופים יתר על המידה. מישהו מכיר את נקודות התורפה שלכם ומנצל אותן לטובתו. טיפוס מעצבן מעורר פרשייה שהעדפתם לשכוח. הוא לא ממש מתכוון לפתור בעיות, אלא סתם בא לו להתווכח.

לקראת סוף השנה
אוקטובר - דצמבר:
מישהו עושה לכם תרגיל כדי לבחון עד כמה אתם מוכנים לבוא לקראתו בקטע שבין גברים לנשים. הכול הוא עניין של אינטרסים, שלכם ושלו. ניצוץ רומנטי תופס אתכם ברגע הכי פחות צפוי. האירוע כה מפתיע, עד שאתם מתקשים להאמין כי יש בו משהו. מישהו שאתם דלוקים עליו מזדמן לכם באקראי. אל תחמיצו הזדמנות גם אם היא לא הייתה בתוכניותיכם.

לב העניינים: אדם מדהים רוצה בחברתכם, אך לא פוצה פה כל עוד אינו בטוח כי גם אתם רוצים בו. תצטרכו ליטול את המושכות לידיכם. התעלמו מאנשים שלא יודעים לפרגן. אתם משגרים מסר אל אקס שזמן רב לא התראיתם עימו. קחו בחשבון כי הוא ירצה להחזיר דברים לקדמותם.

# לפריחתו והתחדשותו של בוסתן האהבה יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

אסטרולוגיה מזל גדי, תחזית שנתית לאהבה 2015. מזל גדי, מזל גדי 2015, מזל גדי2015 אהבה