ראשי | רוחניות | טכניקת ®EMF Balancing Technique

טכניקת ®EMF Balancing Technique

טכניקה זו מפותחת על ידי פגי פניקס דוברו (ארה"ב) מאז 1988. טכניקת ®EMF Balancing Technique

סקירה של טכניקה ®EMF Balancing Technique ורקע תיאורטי קצר הדרוש להבנתה.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

טכניקת ®EMF Balancing Technique או איזון השדה האלקטרו-מגנטי, היא טכניקה אנרגטית שנועדה לנקות, לאזן ולהגביר את מעברי האנרגיה הקשורים בשדה האלקטרו-מגנטי המקיף את הגוף.
בדרך זו היא מעוררת ומחזקת תהליכים פנימיים של צמיחה והעצמה ברבדים השונים של האדם - הגופני, הרגשי והמנטאלי-רוחני. טכניקה זו מפותחת על ידי פגי פניקס דוברו (ארה"ב) מאז 1988. היא נמצאת בשימוש ונלמדת בלמעלה מ-70 מדינות בעולם ב-15 שפות שונות.

רקע
פיזיקאים רבים בימינו מסכימים כי ניתן להגדיר כל חומר ביקום כאנרגיה ש"רוטטת" בתדרים שונים ואת היקום עצמו כשדה אנרגיה אחד גדול המקשר בצורה כזו או אחרת בין צורות האנרגיה "הפרטיות".
באם נסתכל על החומר ברמת החלקיקים שלו, כל קשר בין אלקטרון לפרוטון נעשה באמצעות החלקיק הנושא את כוח האלקטרומגנטיות, הפוטון. מכאן נובע, שכל קשר שיש לנו בחיי היום יום, בתוכנו ועם המציאות סביבנו, קשור בהחלפה אינסופית של חלקיקי פוטון או בעצם שידור וקליטה הדדיים של כוח האלקטרומגנטיות בינינו לבין המציאות שסביבנו. אלקטרומגנטיות ופוטונים אחראיים לתופעות כמו האור, החשמל ומשיכה מגנטית. חלקיקים אלו (הפוטונים) נעים במהירות האור והם ללא מסה או מטען חשמלי, כך שברוב המקרים איננו מסוגלים להבחין בצורה ישירה בפעולתם.

ברמה הגופנית, גופנו מקרין סביבו שדה אלקטרומגנטי. תופעת האלקטרומגנטיות קשורה באופן הדוק למטענים חשמליים הנמצאים בתאוצה, כפי שקורה בכל רגע בגופנו (כל חוויה גופנית, מחשבה או תזוזה - כרוכה בהעברתו של מטען חשמלי בין מספר עצום של נוירונים במוחנו ולאורך גופנו). עדיין אין הסבר מדעי מלא המסביר מהו טבעו של השדה האלקטרומגנטי האישי שמסביב לגוף, הקשר בינו לבין שדה האנרגיה הגלובלי המצוי ביקום ומהו טבעה המדויק של המודעות האנושית בתוך כל הגורמים הללו.

אנו נניח, לצורך ההסברים שלנו על הטכניקה, כי כפי שיש לכל אדם אנטומיה פיזית המורכבת ממספר מערכות (מערכת העצמות לצד מערכת השרירים, העצבים וכן הלאה) כך ישנה אנטומיה אנרגטית המורכבת ממערכות שונות, למשל המרידיאנים, ערוצי האנרגיה בהם מטפלת הרפואה הסינית והצ'אקרות, מרכזי אנרגיה המקבלים טיפול בענפים שונים של טיפולים אנרגטיים.
המודעות האנושית מצויה באנטומיה אנרגטית זו. היא בעלת טבע אלקטרומגנטי וקשורה באופן הדוק למערכת מסוימת בה אנו מתרכזים בטכניקה זו.
מערכת זו מכונה בשם Universal Calibration Lattice®, או רשת הכיול האוניברסאלית ובקצרה: ה-UCL.

מערכת ה-UCL היא בעלת מבנה רשתי רב-מימדי, של סיבים ולולאות העשויים מאנרגיה רוטטת בתדרים שונים והיא הקשר האישי שלנו לשדה האנרגיה הגלובלי המקשר בין כל רשתות האנרגיה הפרטיות ביקום.  שדה זה מכיל אנרגיה אינסופית אותה אנו יכולים לנצל ליצירת המציאות האישית האופטימאלית ביותר עבורנו, על פי חוכמתנו הפנימית.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה