ראשי | רוחניות | הילינג

הילינג

הטיפול בהילינג הינו העברת אנרגיה. הילינג

הטיפול בהילינג מנסה להביא את הגוף לאיזון ע"י הפניית אנרגיה לחלק שבו קיימת החסימה עקב רמת אנרגיה נמוכה וכשהחסימה משתחררת הגוף מגיע לאיזון.

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285800 שלוחה 387

לפי המסורת ההודית קיימת אנרגיה החיונית לבריאות גוף האדם. האנרגיה – פראנה בשפתם, הינה המקור של כל החיים. המהות האנרגטית של הגוף מורכבת מאש, אויר ומים. מהאוויר אנו מקבלים אנרגיה- פראנה, האש יוצרת את הטג'ה  והמים את האוג'ה. 

הפראנה כוח המייצר חיוניות פיזית ביצורים חיים.
הטג'ה נוצרת ע"י שרפת המזון.
האוג'ה היא אנרגיה המשמשת כדבק בין הרוח והנפש לגוף הפיזי.
 
הסינים האמינו באנרגיה המניעה את היקום, ואצלם האנרגיה-  צ'י בשפתם, הינה יסוד העולם.
 
תמצית הצ'י היא אנרגיית המרידיאנים. קיימים שנים- עשר מרדיאנים עיקריים המסודרים בשישה זוגות המשלימים זה את זה בכל זוג איברים קיימים היין – שהוא בעל קוטביות שלילית והיאנג-  בעל קוטביות חיובית. האיזון בין האיברים נשמר באמצעות אנרגיה שנעה במחזוריות במערכת המרידיניאנים.
 
האנרגיה על פי התפיסה הסינית: כח הפועל לשינוי בעולם, כל הדברים והאירועים קשורים, היקום– נמצא בתנועה מתמדת.
 
כאשר האנרגיה זורמת באופן חופשי העולם נמצא במצב של הרמוניה. וכך גם גוף האדם – אם האנרגיה זורמת בערוצי האנרגיה בגוף בצורה תקינה הגוף נמצא בהרמוניה. אצלנו– לפי היהדות אנו מוצאים בקבלה, כי אנו מורכבים מגוף ונשמה והאנרגיה – הגוף האסטרלי.
 
מהי האנרגיה? כוח שנוצר בשדה אלקטרומגנטיים –שיש בו מטען חיובי ומטען שלילי.
מסביב לגוף האדם יש מספר שכבות של אאורה – הילה, המכילות את השדות האנרגטיות. ההילה שונה מאדם לאדם. גובה ההילה שונה גם הוא. אפשר לראות את האנרגיות באמצעות מצלמת קירליאן המצלמת את ההילה שמסביב קצות האצבעות ומכאן יש לנו מידע על מצבו של האדם ועל מצב האיברים בגופו באמצעות איכות האנרגיה, האם האנרגיה מאוזנת, או שיש צורך באיזונה.
 
בהילה שבעה תדרי אנרגיה הנובעים מהצ'אקרות, וכפי שהזכרתי בכתבה על הצ'אקרות, לכל צ'אקרה צבע שונה. אם האדם בריא ומאוזן אנו נראה בהילה את כל הצבעים בו זמנית. אם קיים חוסר איזון בצ'אקרה מסוימת אנו נראה בהילה שינוי בצבע.
 
הטיפול בהילינג הינו העברת אנרגיה.
כאשר יש בגוף ירידה ברמת האנרגיה החיונית יש תופעה של התכווצות כלי הדם, השרירים וחושי הקליטה וכך מופיעה תחושת כאב בגוף.
האדם הוא שילוב של גוף נפש ונשמה. האיזון  האנרגטי בין שלושת המרכיבים הוא תנאי לבריאות גופנית, נפשית ורוחנית.
 
כאמור, קיימת קוטביות בגופים השונים וכאשר אנו רוצים לאזן את האדם אנו מפעילים את הקטבים השלילים והחיוביים. כאשר קיים חוסר איזון אנרגטי מופיעה תחושה של אי נוחות ההופכת במשך הזמן לחוסר תפקוד ולמחלה פיזית.
 
הטיפול בהילינג מנסה להביא את הגוף לאיזון ע"י הפניית אנרגיה לחלק שבו קיימת החסימה עקב רמת אנרגיה נמוכה וכשהחסימה משתחררת הגוף מגיע לאיזון, הגוף קל יותר ותחושות הכאב חולפות.
 
אנרגיית החיים והאנרגיה הרוחנית הנן אנרגיות ראשונית והן נמצאות בכל מקום איזונן גורם להרגשה טובה.
 
יש מספר דרכים לטיפול בהילינג. אני עובדת בשיטת העיפעוף. בשיטה זו מעבר אנרגטי דרך שריר מתוח מרעיד את העפעף. בזמן העפעוף מופיעים במוח גלי אלפא, (כמו בשעת מדיטציה), מצב זה ידע כרגיש לקליטה על חושית.

בשיטה זו אני בודקת את מרכזי האנרגיה על מנת:
• לאתר מרכזים סגורים.
• לבדוק אם קיים עודף מתח או חוסר אנרגיה.
• לאתר נקודות רגישות לאורך המרידיאנים ואז לאזן אותן.

ליצירת קשר ופרטים מלאים על תחיה כהן אביאלי

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285800 שלוחה 387




עוד באותו נושא:

תחיה כהן אביאלי