ראשי | רוחניות | איך למצוא אהבה אמיתית‏

איך למצוא אהבה אמיתית‏

רוצה כבר למצוא אהבה אמיתית וטובה? איך למצוא אהבה אמיתית‏

רוצה כבר למצוא אהבה אמיתית וטובה? רוצה לחלוק את החיים שלך עם מישהו רציני? מישהו שכבר יודע מה הוא רוצה ולא משחק איתך משחקים? מעיין דגן על הדרך הכי נכונה, אמיתית, טובה וקלה למצוא אהבה.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

רוצה כבר למצוא אהבה אמיתית וטובה? רוצה לחלוק את החיים שלך עם מישהו רציני, שמבין וסגור על עצמו? מישהו שכבר יודע מה הוא רוצה ולא משחק איתך משחקים? רוצה כבר קשר אמיתי שיוביל לחתונה והקמת בית ומשפחה?

רוצה למצוא אהבה?
אהבה היא כוח חזק, בדיוק כמו הכוח הפנימי שלך, הכוח הלא נראה הזה, שמניע אותך כל פעם מחדש, לקום ולצאת מהבית, גם כשאין לך חשק או כוח. כוח של אמונה, כוח הרצון החזק שלך. זה הכוח המיוחד שיש באהבה והוא זה שגורם לך להתלבש, להתאפר, להתארגן, להתקשר, לתאם, להוציא כסף ולצאת לנסות שוב... כי?
 
חשבת פעם מה מניע אותך? מה נותן לך את הכוח? מאיפה הוא מגיע?
האם חשבת פעם שאולי, כל מה שאת מרגישה לפעמים בתוכך משהו שמרגיש קצת כמו התחושה הזו, שאומרת לך בשקט, שאת בכלל לא מתאימה לעולם ההיכרויות והדייטים הזה.
את חושבת לפעמים שאת נקשרת מהר מידי? חושבת שאת טועה כשאת נותנת אמון באנשים? שאת לא יודעת להיות ביצ'ית או קרירה? מאמינה שאת גם לא מספיק מרוחקת או לא מספיק דומה לאשת קריירה עצמאית ומצליחה?
 
במאמרים אלה, אנחנו מנסים להעמיק את הידע ואת ההבנה שלך. עצרי לרגע את הפיזור של כל הכוחות והרצונות שלך ותנסי לרגע לחשוב, להרגיש ולראות את הדברים אחרת.

כל  "אי ההתאמה" שלפעמים את מרגישה, כל המטרה שלו, של הבלבול הזה, של ההרגשה הזו, שהדברים לא קורים לך נכון, לא זזים כמו שחשבת שהם צריכים. משהו מרגיש כאילו יש איזה מחסום לא נראה, שכביכול קיים בחיים שלך. נמצא כמו קיר ענק באמצע החיים, באמצע הדרך וחוסם ממך להגשים יותר חום ואהבה. חוסם את ההתרגשות והשמחה, את הזוגיות הטובה והרצינית שאת רוצה, מפריע לך ליצור לך את הבית והמשפחה שאת יודעת ומאמינה שתהיה לך.
כל התסכולים האלה נמצאים רק בשביל שתביני, שתפרצי כמה גבולות. נוכחים רק כדי שתשימי לב שיש שם פתרון. פתרון קל ופשוט.

הבעיה היחידה עם ההבנה והפיתרון היא דווקא דרך המחשבה שלך, או עד כמה את רוצה ועד כמה תהיי מוכנה לשנות את השקפת העולם שלך. כי דרך החיים, הראייה שלך את העולם היום כמו שאת רגילה להבין ולחשוב עליו לעומת העולם של הכוח החזק שיש באהבה יכולים בהתחלה להיראות בעינייך כמו שני הפכים.

מה שעמוק בתוכך שאת מרגישה וחושבת מעיד על היכולת שלך לשנות הכל, על הכוח שיש בך. אבל, זה יקרה אם תראי את הדברים בראייה מעט שונה. וזו ממש לא הדרך שאת חושבת ומסבירה לעצמך את הדברים שקורים לך עכשיו, או שפעם קרו לך ועדיין נוכחים כאן.

לסיכום, אהבה היא כוח, רעיון, תחושה שגורמת לך לחפש, לנסות ולרצות להגשים אותה ביום יום שלך, במציאות. מה שאנחנו רוצים באמת, הוא להרגיש את הטוב הזה שיש בכוח או ברעיון של האהבה, בתוך החומר של החיים. בגוף, בתשוקות, בחום אנושי, ברגש, בעוצמה ובמחשבה שלנו. לדעת בביטחון שיש אהבה בחיים שלנו.

הדרך הכי טובה הכי קלה והכי קצרה להגשים אהבה כבר היום, היא להשתמש בעקרונות, בחוקים ובכוח הזה לטובתך. שיפעל יחד איתך להגשים אהבה טובה ואמיתית במציאות הרגילה והיומיומית שלך.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

אהבה, אהבה רוחנית, מעיין דגן