ראשי | רוחניות | החוזה הבלתי כתוב עם המתקשרת שלך

החוזה הבלתי כתוב עם המתקשרת שלך

מתקשרים פועלים ומדווחים מתוך "חור ההצצה" שלהם על עולמך. גם הראייה שלהם מוגבלת לאמונותיהם. החוזה הבלתי כתוב עם המתקשרת שלך

מה תוכלו להפיק מפגישה עם המתקשר/ת שלך? איך יודעים שמצאתם את הדבר האמיתי והמתאים? ועל הכוח שאתם מעניקים למתקשר/ת שלכם לטוב ולרע...

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285414

הכמיהה שמישהו יהיה חכם יותר מאיתנו ויעניק לנו תשובה לתהיותינו בעת פרשת דרכים, חוסר סיפוק, או תחושת אובדן הדרך היא כמיהה עתיקת יומין. כך שמי שמוצא את עצמו מהרהר על פגישת יעוץ עם מתקשר/ת יכול להרגיש כחלק מקשת רחבה של אנשים מכל השכבות החברתיות ומכל רמת השכלה. כמעט כולם רוצים לקבל הבנה חדשה שתחלץ מהתקיעות, רוצים לדעת מה התפקיד או היעוד בחיים, או מהי הפעולה שתתרום הכי הרבה להתפתחות. ולאו דווקא מתוך הקשבה לקול הפנימי. רוצים תשובה מבחוץ! וזה לגיטימי. לעיתים תחושת הערפל כה מעוורת והסערה הפנימית כה עזה, כך שזקוקים לייעוץ מבחוץ. אפילו המתקשר/ת פונה בעת הצורך לעמית למקצוע.

במשך כ - 1,200  שנה האמינו אנשי יוון העתיקה כי האורקל מדלפי מדברת בשם האלים, ואיפשרו לה להעניק עצות לשליטים ולאזרחים במגוון נושאים יחד עם ניבוי מאורעות העתיד. עניין של חיים ומוות? אכן כן. הכמיהה להניח את הראש על כתפו של מדריך לחיים עלולה לפעמים לגרום נזק של חיים ומוות. מה גורם לי להיות כה דרמטית? העובדה שתקשור הוא ורבלי ומכיוון שמדובר בכוחה של המילה.חיים ומוות ביד הלשון אמרו חז"ל אכן כן!

אז מה טוב בזה?
תקשור אמור להעניק לכם הבנה רחבה יותר על חייכם. להרחיב את הראייה על היחסים שלכם עם עצמכם ועם הסובבים, לשקף את הדפוסים, המניעים והאמונות שמנחות אתכם ושמנהלות את חייכם, למקד ביכולות וגם במה שלא מאפשר ליכולות לצאת לאור, להאיר על תפיסות מעוותות שנקבעו במוחכם, כמו: אם אתכחש לרצונותי ואנמיך את עצמי - בן הזוג שלי יאהב אותי יותר...
תקשור יעניק מידע על חוויית החיים הכוללת יותר, או במילים אחרות: השיעורים שלכם, החוויות ה"קשות" והטובות ויצביע על איך חוויות חייכם מציידות אתכם במסע אל המהות הנישמתית שלכם. תקשור אמור לסייע בפענוח של עצמכם! זה הרבה.

מה רע בזה?
היכולת של מתקשרים להעביר מסר שיש בו אלמנט של הפחדה או קביעה חד משמעית. לדוגמא: "רובצת קללה על הגברים במשפחתך"...אמא'לה, לברוח מייד משם. או: "לעולם לא תהייה שחקן, שכח מזה".. ומה זה להיות שחקן? ואם תנווט את תשוקת המשחק לבמת ההוראה? ואם לימודי המשחק יעניקו משהו שהוא מעבר למה שהם התכוונו לתרום באופן מודע? שורה תחתונה - אין מתקשר/ת שמותר לו לגדום חלום או כמיהה. חובה עליו להתריע על מידת התאמתך לעיסוק אך אין להניח לו לדכא אותך.

מה כללי הברזל במפגש עם מתקשר/ת?
אל תעניקו כוח בלתי מוגבל ליועצים שלכם. נכון שמראש מדובר במפגש שבו אדם אחד מעניק כוח לרעהו, אך שמרו על הדדיות במפגש. כמו שהייתם פועלים במפגש התייעצות עם עורך דין, רופא שיניים או אינסטלטור...

מתקשרים פועלים ומדווחים מתוך "חור ההצצה" שלהם על עולמך. גם הראייה שלהם מוגבלת לאמונותיהם.

אל תכנעו להאמין שמפגש אחד עם מתקשר/ת יפתור את בעיותיכם. זה יכול לקרות לפעמים כשמגיע אדם מאוד מאוד בשל לשינוי שהבין במפגש באמצעות התקשור את החלק החסר בפאזל חייו. כן, זה קורה! אבל, בדרך כלל כדי לערוך שינוי אתם זקוקים לתהליך של התבוננות מעמיק יותר.
הקשיבו לרטטים הפנימיים של גופכם בעת קבלת התשובות. אם יש בכם התנגדות פנימית למסרים המתקבלים – אל תניחו להם להכנס אליכם, לא מנטלית ולא נפשית. תנו לגוף שלכם להיות ברומטר. יש לו את היכולת לעשות זאת באופן טבעי. לגוף יש חוכמה פנימית..
אם המסרים מביאים לתחושת דיכאון, ריפיון, רעד, ויאוש  גם אם היה בהם גרעין של אמת – חוויתם מקום שאין בו אהבה.
תקשור יכול להניע לכדי תזוזות פנימיות ולגרום להתרגשות גדולה, לעיתים זעזוע פנימי, בכי ולתחושות חזקות, אבל בגדול – עליכם להרגיש סוג של רוממות רוח, לחוות הקלה למרות הקשיים בדרך. עליכם להרגיש מובנים יותר לעצמכם, חומלים יותר את עצמכם וסולחים יותר. להרגיש שעכשיו המושכות בידיים שלכם ולחוש תקווה ואופטימיות שתימצא הדרך להגיע אל המקום שהולם אתכם במדוייק.
תקשור טוב מגיע ממקום של חסד, אהבה, ורצון כנה לתמוך, להעצים, ולחזק אותך. כל מה שלא מרגיש כך – לא נעשה על ידי איש שפועל מהמניעים הנכונים. הוא יכול לדייק במסרים אבל משהו פגום בדרך.
תקשור טוב מכיל אתכם ושומר עליכם ומגונן עליכם, כך שתוכלו להכיל את המידע ולהתחזק דרכו.
סמכו על עצמכם גם אם הקושי שלכם הוא... לסמוך על עצמכם. חלק בתוככם תמיד יאותת לכם  במדוייק. אתם יכולים להיות בטוחים.

וניבוי עתידות?
תקשור יכול לראות סיטואציות עתידיות. אך הנחת העבודה היא שאנחנו חיים בכוכב הבחירה, כך שאם נשנה את דפוסי המחשבה והרגש גם האופציות העתידיות תוכלנה להשתנות. מה שנקרא: יצירת מציאות חדשה! תקשור יוכל לשים את האצבע על אירועי העבר ועל השפעתם על נפשך ועל הכשרתך כאדם בעל תפקיד בעולם. למשל, היית ילד מגשר בין שני הורים ניצים, האם תוכל להבין טוב יותר כיצד הפכת להיות יועץ או מאמן? חווית נטישה כילד קטן ונשארת עם האם הנטושה, האם מובן יותר מדוע אתה חש כחבר בליגה ב'? כחלק מהלא שווים....האין העבר הזה ישפיע על קבלת החלטות בכל הקשור לזוגיות – ההתמגנטות לבן או בת זוג מאותה ליגה ולא מליגה אלף?

כלומר, תקשור יכול לשקף עבורך דרך פוטנציאלית שלוקחת בחשבון את כל המשתתפים בסיפור האישי שלך יחד עם מגבלותיך וחוזקותיך לגבי פתיחת עסק, חתונה, מעבר דירה וכד', יכול לאפשר בחירה מבין אופציות ולבחון מה הכי תורם להתפתחותך, ויכול לבחון מצב היפותטי ולהעניק תשובה בהתאם. למשל, לשאול: אם תתגבר על הנטייה לברוח תמיד מכל מקום עבודה בגלל קושי בהתמודדות אל מול בקורת, האם תוכל לקבל עבודה מסוימת שאתה חושק בה והאם היא מתאימה לך? או, אם תתגבר על הקנאה לשותפה שלך  האם עדיין כדאי לך להכנס למיזם יחד איתה? בשורה תחתונה - בכל מה שקשור לשאלות פרקטיות על העתיד, יכול להיות שאסטרולוגיה או נומרולוגיה יתאימו יותר. אבל, מניסיוני, גם תקשור מעניק מענה חשוב.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על יהודית קונפורטי

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285414




עוד באותו נושא:

יהודית קונפורטי