ראשי | קבלה | היא עוד תשוב?

היא עוד תשוב?

תורת הזיווגים בקבלה עוסקת באפשרות לחזות את רמת ההשתוות וההתאמה הרוחנית והגשמית בין גבר ואישה. היא עוד תשוב?

לאחר פניות רבות מצד קוראים השואלים כיצד ניתן, בדרך קלה יחסית לדעת האם קיימים סיכויים כי אהוב ליבם יחזור אליהם והקשר הזוגי יתחדש. גמלה בליבי ההחלטה להגיש לכם שיטה פשוטה לחישוב הגורל בנושא. היכנסו ובדקו האם תשוב האהבה.

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285484

"לא טוב היות האדם לבדו אעשה לו עזר כנגדו" בראשית ב' יט'.
בתם מעשה הבריאה הבחין הקב"ה במצוקת הבדידות הנפשית והפיזית בה שרוי האדם וקבע כי הפתרון לבדידותו הוא יצירת האישה מגוף האדם שתהיה לו בת זוג. מכאן, שהן הגבר והן האישה נוצרו מאותו גוף ראשון וההתפצלות הביולוגית לשני מינים זכר ונקבה סימנה מחד את עצם היותנו שונים ומאידך קרובים מאד, ולכן פעמים רבות נבחין באנרגיה נשית בגברים ובאנרגיה גברית בנשים. חשוב שנדע כי דווקא השונות בין זכר ונקבה עוזרת להתפתחותה של המודעות הרוחנית. פרט למשיכה הגופנית בין המינים המבוססת על הצורך במציאת בן זוג לרבייה חלה עלינו החובה לדעת כי לא עם כל בן זוג שאליו אנו נמשכים מינית ניתן יהיה לקיים קשר הרמוני, לעיתים הקשר יהיה דיס הרמוני.

תורת הזיווגים בקבלה עוסקת באפשרות לחזות את רמת ההשתוות וההתאמה הרוחנית והגשמית בין גבר ואישה. אם תהיה לו לעזר או לנגד. דהיינו אם הקשר יהיה שלם, מאוזן ומוצלח או לחילופין בעל אופי אנרגטי שלילי, מה שעלול לגרום למועקות ולפגיעות עד לרמות של דחייה ושנאה. חיזוי מוקדם ובדיקת התאמה על פי חכמת הקבלה עשויים לחסוך לנו בעיות רבות העלולות להתעורר מחוסר התאמה. חכמת הקבלה מלמדת שבשמים מזווגים זיווגים אולם רובנו איננו מכירים בכך שתאוות ורגשות רדודים מהווים כעין מסך ומונעים מאיתנו את האפשרות לקבל את האור של האל. לפיכך אנו נשארים שבויים ומגודרים בעצמיות וברצונות שלנו ובכך האגו (רצון עצמי לקבל) מונע בעדנו לקבל ולהבין את רצון הנשמה ובמעשנו הרעים אנו מרחיקים את זה המיועד לנו ככתוב: "כל החסרונות שיש לאדם הם מצד האדם עצמו כי אור ה' יתברך שופע עליו תמיד אך האדם במעשיו הרעים עושה צל לעצמו" (ל. מוהר"ן).

בזמן פרידה אנו חשים כנפרדים מהקוטב השני ומתעורר בנו כאב הנשמה. זהו אינו כאב גופני קליני הניתן לפתרון באמצעות טיפול תרופתי, אלא בכי הנשמה על הימצאותה נזקקת לאהבה.יען כי בכל פרידה יש מן המוות. במקרים בהם הפרידה נבעה מחוסר התאמה מוחלטת בין בני הזוג, דבר שניתן לבחון לעומק בדיוק מירבי על פי מזל וגורל, אזי עם כל הצער שבדבר הסיכויים להבריא את הקשר ולהצית את אש האהבה קלושים מאוד. אך במקום שבו הפרידה נבעה ממניעים אחרים שאינם תלויים במזל ובגורל אזי הסיכויים להבריא את הקשר ולהחיות את האהבה גבוהים מאוד.

יובן למעין כי כל אדם נפרד תמיד ממישהו קרוב וממילא כל פרידה מאדם אהוב עלולה לגרום למשבר. ככל שהשקעתנו ביחסים גדולה יותר, רב הכאב, כי לאמיתו של דבר אנו מאבדים את עצמנו. לאהבה פנים רבות עוצמות שונות והיא משתנה תדיר כיצור חי ונושם. כל יום שעובר עם הקשיים, השמחות והעצב מחזק או לעיתים אף מחליש את החיבור בין בני הזוג רווקים או נשואים. חבלי הקסם המחברים בין גבר לאישה אינם ניתנים לראיה בעין, אלו בנויים ממשיכה גופנית, שכלית, רוחנית ומעצם נוכחותו של בן הזוג בחיינו שגורמת לנו להרגיש בטוחים ונאהבים. היהדות כדת מחנכת מתייחסת לנושא הזיווגים בכללותו באופן מעמיק וברצינות תהומית. עדות רבה לכך ניתן למצוא במקרא, בכתבי קודש ובספרות קבלה של חכמי ישראל לאורך הדורות.

לאחר פניות רבות שנערמו על שולחני מצד קוראים נבוכים השואלים כיצד ניתן, בדרך קלה יחסית, לדעת האם קיימים סיכויים כי אהוב ליבם יחזור אליהם והקשר הזוגי יתחדש. גמלה בליבי ההחלטה להגיש לכם שיטה פשוטה לחישוב הגורל בעניין זה. אדגיש כי אין לראות בנאמר עובדה מוחלטת וגמורה וכי כל הנאמר על אף חדותו הוא בבחינת קווים כלליים בלבד. ברצוני להמליץ לכל אלה המתקשים לשמור על מסגרת זוגית יציבה או שיחסיהם כבר במשבר לפנות לייעוץ עפ"י תורת הקבלה ולבחון באופן מעמיק כיצד ניתן לפתור את הבעיה ולנטרל אותה. כל זאת כאמור על מנת לחסוך את עוגמת הנפש ומכאוב הלב.

להלן מסע הגורלות האם ישוב הבעל לאשתו או האישה לבעלה: לצורך קבלת תשובה אנו נעזר בשיטה הנומרולוגית הרגילה. תחילה יש להמיר מאותיות למספרים את שם השואל/ת ושם האם ושם האישה/הבעל ושם האם ולחברם לכדי תוצאה אחת. להוסיף את תאריך היום העברי ולחלק ב-7. על פי השארית הנותרת תעלה התשובה בלוח הגורלות.

לדוגמה : דוד (14) בן שרה (505), רחל (238) בת חוה (19). היום בחודש יא' (11). כעת נחבר - 14+505+238+19+11= 787. נחלק 787 ב-7 =112.4. התשובה היא 4.

להלן טבלת התוצאות:

שארית 1 הבעל לא ישוב לביתו. חשש למעשה כשפים וצריך פעולה רוחנית להשבתו.

שארית 2 בעוד ימים מעטים כעת חיה ישוב הבעל לביתו בעז"ה.

שארית 3 אם עזב בעקבות מחלוקת ומריבה ישוב רגוע ולא בצער. מומלץ קמיע לשמירה על הזוגיות.

שארית 4 הבעל ימשיך בנדודיו ויחזור לאחר זמן רב.

שארית 5 בזמן חזרתו של הבעל לביתו יתגלו קשיים רבים שימנעו את שובו. מומלץ לבדוק את גורל הזיווג.

שארית 6 הבעל מלא געגועים וצער על שעזב ובקרוב ישוב בעז"ה.

הערה: אם לא נותרה שארית והמספר כולו מתחלק ב-7 דע כי לא ישוב הבעל לעולם וזה החישוב נכון גם לאישה שעזבה את בעלה ורוצים לדעת אם היא תשוב.

     
ליצירת קשר ופרטים נוספים על יצחק אהרון

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285484




עוד באותו נושא:

קבלה, אהבה, זוגיות, חכמת הקבלה, זוגיות והעצמה, תורה הקבלה, יצחק אהרון