ראשי | פירוש השם | משמעות השם עדי

משמעות השם עדי

משמעות השם עדי. משמעות השם עדי

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדיהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

פירוש/מקור השם: תכשיט, כלי יקר ותפארת להתקשט בו "כולם כעדי תלבשי" (ישע' מ"ט יח).

יסודות הטבע בשם: ע – אדמה ד – אש י - אדמה.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: ע' ערך גימטרי:70.

מספר נומרולוגי: 3.

קלף טארוט: מס' 15 – השטן (The Devil).

משמעות אסטרולוגית: מזל גדי.

צבע מקשר לכוכב: אינדיגו (כחול – סגול).

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אמטיסט, גארנט, מלאכית, סמוקי קוורץ.

תכונות וכישורים:
בהשפעת יסוד האדמה הדומיננטי ומזל גדי, אדם זה בעיקרו טיפוס ארצי, שורשי, מעשי, קפדן ויציב. הוא מכיר בחשיבות התחייבויותיו ואינו נסוג מאחריות שנוטל על עצמו. יש לו מוסר וכוח עבודה יוצאי דופן ואפשר לסמוך עליו. יסוד האדמה מקנה לו את הכישור להתבונן על המציאות כמו שהיא, לקלוט את החיים מתוך ראייה אובייקטיבית. הקלף מסמל חומריות ויצרים חומריים, רצון להצליח ולעלות על אחרים מבחינה חומרית, תאוות חומריות. אין רצון או חוסר יכולת להבין דברים או מהויות רוחניות. אדם זה שואף להצליח ולהשיג דברים בחומר בלבד ולרוב דרך עבודה קשה ומאומצת. האות מסמלת את עין האדם זו הרואה מבחינה פיסית את העולם החיצון וזו הרואה אל תוך האדם פנימה, אל אישיותו, אופיו ונשמתו. העין היא האיבר המקבל וקולט – דרכה מוזן תת המודע של האדם ונקלטים כל הרשמים של עולם החומרי.

היעדר השפעה של יסוד האוויר והיות חייו ורצונותיו ממוקדים בעולם החומר, ממותנים בזכות המספר הנומרולוגי אשר מקנה לו כישורים יצירתיים יוצאי דופן, כשרון להדרכה ולהוראה, יכולת טובה להבעה בעל פה ויכולת לקלוט ערכים מופשטים ולתרגמם למושגים מעשיים. לאדם זה מניות ויצריות רבה מאוד (האדמה תורמת את היצרים והאש את התשוקה), זקוק הוא להרבה מגע, חום ואהבה כמו ילד. אוהב הוא לצחוק, לחייך ובעל חוש הומור אך יחד עם זאת קל להתרגז גם בשל חשיבות "אני" חזקה מאוד. אדם זה נוטה לתת להיבטים היפים של החיים פחות תשומת לב ולהגביר את חשיבותם של ההיבטים הפחות יפים.

קישורים:
לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?

לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה