ראשי | פירוש השם | משמעות השם נעם

משמעות השם נעם

משמעות השם נעם. משמעות השם נעם

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

פירוש/מקור השם: רוח חן ותפארת, רצון וחסד "לחזות בנעם ה" (תה' כ"ז ד) ונאמר על החכמה "דרכיה דרכי נעם" (שם, ג' יז).

יסודות הטבע בשם: נ-מים  ע- אדמה  ם- מים.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית- נ' ערך גימטרי: 50.

מספר נומרולוגי: 7.

קלף טארוט: מס' 13- מוות (death).

משמעות אסטרולוגית: מזל עקרב.

צבעים מקשרים למזל: אדום כהה, סגול כהה.

קריסטלים המחזקים את תכונות המזל: אגת בוטוצוואנה, אלמוג שחור, קונזייט, לברדורייט, מלאכית.

תכונות וכישורים:
יסוד המים הוא הדומיננטי בהשפעת היסודות על אדם זה שכן גם מזל עקרב הוא בן למשפחת מזלות המים. אדם זה דורש וזקוק לתשומת לב, חמימות ואהבה, הוא אמיץ, עפ"ר נוקשה ויציב כלפי חוץ, קשה להוציא ממנו או לראות אצלו רגשות, מונע בעיקר על ידי רגשות ואינטואיציה (יסוד מים) ומושפע מאוד מהעולם מסביב. כל תהליך חיצוני משפיע על הרגש שלו וכתוצאה מכך פועל אינטואיטיבית תוך שימוש ברגש גם אם לא מבחינים בכך.

הוא בעל עוצמה רבה המוקרנת לכל הסביבה. מסר הקלף הוא מחיקת הישן והמסואב למען הולדתו של שבר חדש וטהור, מציין התמרה מישן לחדש. בהשפעתו ובהשפעת העקרב הוא נתון לתהפוכות ושינויים ועשוי לחוות הרבה פעמים תהליכים של מוות ולידה מחדש. למרות שאינו אוהב ורוצה שינויים ומעדיף להיצמד לישן ולבטוח, הוא אינו בורח מקשיים וסכנות, נהפוך הוא, המכשולים מחשלים אותו ומציבים לו אתגר. היעדר יסוד האוויר מפוצה על ידי המספר הנומרולוגי והעקרב אשר חונן אדם זה במחשבה זריזה, קרה ומאופקת אולם עצמת רגשותיו, היא מעניקה לו תחושה של חיים. אדם זה ניחן ביכולת לחשיבה מופשטת, בעולם פנימי עשיר ובנטייה להשקיף על המציאות מבעד ל"משקפים פילוסופיים".

פירוש המילה נון בארמית הוא דג לכן האות מייצגת פוריות שכן הדגים מתרבים בהמוניהם. זהו אדם מגנטי ונחוש, חושני ומיני עד כי בן המין השני לא יכול להישאר שווה נפש במחיצתו, הוא אוהב מין ולמין יש חלק חשוב בחיים לטוב ולרע. הוא אדם רגיש ופגיע הזקוק לחיזוקים. חולשתו מתבטאת בסגירות רגשית. יש לו קושי לשוחח בחופשיות על נושאים אינטימיים ואישיים במיוחד אלו הקשורים לעולם הרגשות. יחד עם זאת, הוא מאוד מחובר לעומקים הנפשיים ויש לו יכולת מופלאה לחדור אל נפש הזולת ולרדת לנבכי נשמתו.

הדג הוא גם סמל המיסטיקה בגלל שהוא חי במים שהם סמל של הפנימיות והרוחניות. האות מסמלת רוחניות ומיסטיקה. אדם זה נוטה להקדיש זמן למיסטיקה ורוחניות אשר זרעיהם זרועים אצלו בהוויה, בעומקה. יש בו היכולת להגיע לעמקות רוחנית ומחשבתית. זהו איש ביתי ויציב. מאפיינות אותו מעשיות, שורשיות, עקביות, הולך לאט אבל בטוח, וכושר התמדה. כמים, הוא עשוי לשוות מראה של רוגע ושלווה כלפי חוץ אך בפנים הוא עשוי לרחוש ולתסוס.

לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה