ראשי | פירוש השם | משמעות השם אגם

משמעות השם אגם

משמעות השם אגם. משמעות השם אגם

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.


פירוש/מקור השם: 1. מקוה מים, יאור, משקע מים "והיה השרב לאגם" (ישע' ל"ה ז).
 2. קנה ואגמון הסוככים על המבצר "ואת האגמים שרפו באש" (ירמ' נ"א לב).

יסודות הטבע בשם: א – אויר ג – אש ם - מים.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: א' ערך גימטרי:1.

מספר נומרולוגי: 8.

קלף טארוט: מס' 0 –  השוטה (The Fool).

משמעות אסטרולוגית: יסוד אוויר, כוכב אורנוס.

צבע מקשר למזל: כחול.

קריסטלים המחזקים את תכונות המזל: אמטיסט, אלמוג כחול, טורמלין שקופה, המטייט.

תכונות וכישורים:
בהשפעת המספר הנומרולוגי אדם זה ניחן בתכונות מיסטיות מובהקות. בהשפעת האות הדומיננטית ויסוד האוויר ניחן הוא בנטיות רוחניות. על אף היעדר יסוד האדמה מהשם, לא אחת ימצא עצמו נאבק ומתמודד בין שני כוחות מנוגדים (אך משלימים): הכוח הראשון, שואף לשאתו מעלה אל מרומי עולם הרוח, ההגות והמחשבה בעוד הכוח האחר, מבקש למשוך אותו אל המעמקים היצריים, התאוותניים והגשמיים.אדם זה ניחן בכוח משיכה אישי, כמו אפוף הוא בעננה המשרה אווירה רומנטית קסומה. הוא ניחן במוזרויות כלשהן (לאו דווקא שליליות) הגורמות לו להיות טיפוס יוצא דופן. אורנו מחזק מעורר בו את הרצון להתבדלות ולמקוריות, את חוסר התלותיות במסורת ובישן, את הצורך בשינוי, את ההתרגשות ויכולת התבטאות ללא ספק ואת הרגשת החופש.

אדם זה זקוק למרחב פעולה מלא ולמרחב מחיה אוטונומי ללא הגבלות. הוא עשיר במעוף וכושר המצאה, ביצירתיות ויוזמה, בסגנון חשיבה מתוחכם ובדרך פעולה מתחכמת, בזיכרון מושחז ובכישרון מניפולטיבי לענייני מסחר וכספים. בהשפעת המים והמספר הנומרולוגי הוא ניחן באינטואיציה חריפה וביכולת נדירה לחדור אל נפש הזולת. לא אחת יתגלה כטיפוס שקשה להתייחס אליו בשוויון נפש. הוא נוטה להעמיד כל דבר בסימן שאלה, לפרק את שאינו מביא עוד תועלת וללכת אחר רעיונות נעלים.

חולשותיו עשויות להתבטא, בין היתר, במצבי רוח הנעים מהתרוממות נפש לשפיפות, בנטייה להזדהות עם הזולת עד כדי אובדן הזהות העצמית, בחוסר מנוחה, אי יציבות ובנטייה לברוח מהתמודדות ומהמציאות. אל עניין הזוגיות יתייחס ברצינות ובכובד ראש, במבנה הזוגי יתגלה כאדם חם ולבבי, אוהב וקשור לבן הזוג, יצרי ומיני אך גם דורש את המרחב שלו. את ילדיו ישאף לכוון אל אפיקים שיש עימם תועלת חומרית כלשהי ולעצמו יאחל להימצא בחברת אנשים שנונים ופקחים אך גם כאלה הנוטים להעריצו ולטפח לו על השכם.

לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה