ראשי | פירוש השם | פירוש השם יאיר

פירוש השם יאיר

פירוש השם יאיר. פירוש השם יאיר

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונומרולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדיהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.


פירוש/מקור השם: (ייתן אור). 1. בן מנשה בן יוסף (במד' ל"ב מא).
2. הגלעדי, אחד השופטים לישראל אחרי תולע בן פואה (שופ' י' ג).

יסודות הטבע בשם:  י- אדמה   א- אוויר  י- אדמה  ר- אוויר.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: י' ערך גימטרי: 10.

מספר נומרולוגי: 5.

קלף טארוט: מס' 9- נזיר (the hermit).

משמעות אסטרולוגית: מזל בתולה.

צבע מקשר לכוכב: כתום זהב.

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אמטיסט, גארנט, אובסידיאן סנופלקס, טופז כחול, ספינל סגולה.

תכונות וכישורים:
השפעת יסודות האדמה והאוויר מוחלטת ובלעדית באישיות אדם זה. אף המספר הנומרולוגי, מזוהה עם שני מזלות: בתולה ותאומים המיוצגים ע"י אדמה ואוויר בהתאמה. כוחות מאוזנים ומנוגדים אלה יעוררו לא אחת, באדם זה, את המאבק בין עולם החומר לעולם הרוח. יש וימצא עצמו נשאב אל מעמקי האדמה, אל ממלכת היצרים, התאווה והחומר ובדומה, יש וימצא עצמו נדחף אל המרומים, אל הרוח והרוחניות. בהשפעת האדמה והבתולה אדם זה ניחן בכושר ניתוח מעולה, ביכולת לרדת לפרטי פרטים, תוך בחינה דקדקנית ויסודית. הוא ניחן ביכולת להשתמש בחומרי הגלם העומדים לרשותו בכדי ליצור מוצר מוגמר ומושלם, ביכולת להוציא מן הכוח אל הפועל.

בהשפעת הבתולה הוא לומד לשלוט על משיכתו לעולם החומר ולזכך את הווייתו. יסוד האוויר תורם לאדם זה את הכישורים האינטלקטואלים , את המשיכה לידע עיוני, את האהבה ללימוד ולתקשורת, את המחשבה החקרנית, הקולחת והמהירה. סקרנותו לחקור את כל תופעות החומר כדי להבין כיצד פועלת בתוכם הרוח באה על סיפוקה באמצעות כישוריו הקוגניטיביים. האות י' היא האות הקטנה ביותר ולכן מייצגת ענווה, פשטות וצניעות. זהו אדם צנוע ללא קשר לחינוכו, שקט ושלוו. הקלף מלמד אותנו כי הבנת האמת אינה תלויה באמצעים נוספים מלבד האדם עצמו. חכמתו נובעת מבדידות והתבודדות ממושכת. הקלף מתאר מצבים של הפסקה, מנוחה, בחינה ושקילה מחדש של מצב לשם הבנה והארה פנימית. בנוסף, מסמלת האות י' הארה רוחנית והתקרבות רוחנית.

בחיבור עם הקלף- לעיתים עקב השאיפה להגיע להארה פנימית מתחזקת הנטייה להתבודדות באופן קבע. נטייה זו עשויה לגרום נזק לאדם זה, שכן יש ויתעורר קושי להשתלב בחברה והתבודדות תהווה מכשיר לבריחה מהמציאות וחוסר יכולת להתמודד עימה. בהיעדר יסוד האש, אדם זה יתגלה כאיטי, סביל, חסר מרץ, התלהבות וחיוניות שופעת. יחד עם זאת, הוא יתגלה כאדם לבבי וחברותי, אך גם כאוהב את פינתו השקטה תוך צפייה שלא יטרידו אותו. אהבתו תתגלה כאהבה טהורה, לא מינית במידה מספקת.


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה