ראשי | פירוש השם | משמעות השם דורון

משמעות השם דורון

משמעות השם דורון. משמעות השם דורון

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.


פירוש/מקור השם: מתנה, שי, מנחה.

יסודות הטבע בשם: ד- אש  ו- אדמה  ר- אוויר  ו- אדמה  ן- מים.

גימטריה קבלית: אות דומיננטית:ו' ערך גימטרי: 6.

מספר נומרולוגי: 5.

קלף טארוט: מס' 5- הכוהן הגדול (The Hierophant).

משמעות אסטרולוגית: מזל שור.

צבע מקשר לכוכב: ירוק.

קריסטלים המחזקים את תכונות המזל: קרניליאן, רודונייט, ספיר כחול, סלנייט.


תכונות וכישורים:
כל ארבעת יסודות הטבע שולטים בשם הזה אך השפעתו של יסוד אדמה חזקה יותר הן בשל מופעו הכפול והן בשל היות מזל שור נשלט ע"י האדמה. לאדם זה יכולת לבנות מערכת יחסים פשוטה וישירה עם עולם החומר והחפצים הסובבים אותו. כדי להבין דברים, יש לו צורך בלחוש אותם. ממלכת התענוגות היא ממלכתו: מין, אוכל וכסף. יש לו היכולת ליהנות בצורה עמוקה, ממושכת ויסודית. הוא מעשי, עקבי, שקול ויציב. ניחן בשלווה, בסבלנות והתמדה עד להשגת המטרה המבוקשת.

בהשפעת יסוד האדמה והאוויר הוא אחראי ומהימן, מאוד חכם, ישר ובעל היכולת לראות בצלילות ובהירות. קסמו האישי וכוח הרצון החזק עוזרים לו לפלס דרכו לכל מטרה ויעד. הוא יודע לבטא עצמו בחופשיות ובקלות, כריזמטי ובעל כישורים מילוליים משובחים. נחשב לבקי בידע, מעניין ורב תחומי. אדם זה נוטה להיות מחד חברתי ולבבי ומאידך יש בו את הצורך להתבודד ולהיות מרוכז בעצמו. האות ו' מסמלת את האיזון הרוחני ואת היכולת לחבר ולגשר בין עולם החומר לעולם הרוח.

הקלף מסמל את שליטה והעזרה רוחניים. בהשפעת האות הדומיננטית, הקלף ויסוד האוויר באדם זה טמונים זרעים פוריים של עולם הרוח. ביכולתו לקשר בין עולם החומר לעולם הרוח ולנתב את מסלול חייו תוך איזון שני העולמות ליצירת מכלול שלם. בהשפעת יסוד המים והמזל יש בו רגישות מיוחדת לסובב אותו, לאנשים ולאווירה מסביבו וחשוב לו לשמור על הרמוניה. חשוב לו השקט, השלווה  והביטחון ולהיות שמח בחלקו. בהשפעת יסוד האש הוא רווי בכוח החיים המתגשם בעולם הפיסי ומשתוקק להפעיל את כל החושים על מנת להרוות את תשוקתו למיצוי החיים.


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה