ראשי | פירוש השם | משמעות השם לאה

משמעות השם לאה

משמעות השם לאה. משמעות השם לאה

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

פירוש/מקור השם: רפה/ חולה, אשת יעקוב שבאה לו תחת רחל אחותה הצעירה בערמת לבן אביהן (ברא' כ"ט טז-כג) ולאה כשמה, הייתה חולה ועיניה רכות.

יסודות הטבע בשם: ל – אויר א- אוויר  ה- אש.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: ל' ערך גימטרי: 30.

מספר נומרולוגי: 9.

קלף טארוט: מס' 11 –  צדק (Justice).

משמעות אסטרולוגית: מזל מאזניים.

צבע מקשר למזל: ירוק תכלכל.

קריסטלים המחזקים את תכונות המזל: ג'ייד, רוזקוורץ, ספיר טורמלין.

תכונות וכישורים:
יסוד האוויר הדומיננטי בשם זה מסמל איזון, אנרגיה יצירתית, שכל חשיבה, תקשורת, פריצה רוחנית ויצירה. בהשפעתו, אדם זה שואף ללמוד ולהבין לעומק את המהות הרוחנית של העולם כולו, כדי שניתן יהיה להשתמש במהות זו לשם קידומו הרוחנית הבעיה מתעוררת נוכח העובדה שהוא מבין רק מהויות רוחניות לוגיות (מכיוון שאוויר הוא יסוד לוגי) ולכן הוא מנסה להכניס את המהות הרוחנית של העולם לתוך יסודות לוגיים כגון פילוסופיות אקדמאיות שונות. לאדם זה יקשה מאוד להתמודד עם מהויות רוחניות שלא ניתן להסביר או להבין אותם לוגית, ולרוב נטייתו תהא לבטל או להתעלם מהן ולכן ראייתו והבנתו תהיינה חלקיות בלבד.

בהשפעת המאזניים, הצדק והאמת הינם ערכי יסוד בעוברם יהא מוכן להילחם. שאיפה להרמוניה ביחסים עם הזולת, שיתוף פעולה, גישור, פישור, הקשבה ופתיחות מאפיינים את הווייתו. אותיות האות ל' נגזרות מהשורש ל.מ.ד – מעיד על יכולת למידה: קליטה של דברים חדשים והפנמה שלהם וכן כשרון למידה שכלית. האות מציינת לימוד והבנה. אדם זה נוטה לשקול ולבחון דברים לפני ביצועם ורק לאחר שהוא בטוח ברכו יבצע מעשה. הוא אוהב ללמוד ולהבין דברים, יותר מאשר להוציאם אל הפועל. קיימת סכנה ב"שקילת יתר" שעשויה לעכב או למנוע קבלת החלטות במיוחד נוכח העובדה שרוח הסתירות והספקנות נוטה לשטות בו ולגרום לו לא פעם לרצות דבר והיפוכו. זהו אדם השייך לעולם המחשבה, לשכל  הישר ולהגיון הצרוף. הוא ניחן ביכולת הבעה מילולית מבורכת, ביכולת שכנוע ומסוגל להגיע לדרגות אומן באומנות הויכוח. יחד עם זאת, הוא יתגלה כשקול המוכן לקבל כי קיימת יותר מאמת אחת. לאדם זה חוש מפותח לאסתטיקה, יופי והרמוניה.

בהשפעת המספר הנומרולוגי המזוהה עם מזל טלה, בן למשפחה מזלות האש, אדם זה ניחן באנרגיה רבה וביכולת ביצוע מרשימה. הוא בעל אומץ לב, יושר אישי, כנות וישירות. טוב-לב, נדיבות, אופטימיות ושמחה הם ממידותיו. זהו אדם לבבי וחברתי, אך גם האוהב את פינתו השקטה ומבקש שלא יטרידו אותו. אהבתו טהורה, הוא יכול לאהוב אהבה אפלטונית כמו גם אהבה מינית המוצעת בגין מופעו של האש, יודע ליצור קשר חם ואינטימי עם חבריו, ומעורר בסביבתו פתיחות גדולה לאהבה, לכבוד הדדי ולחברות. אינטואיציה ורגש משמשים גם הם במערכת השיקולים יחד עם הכלים הלוגיים לקבלת החלטות.

לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה