ראשי | פירוש השם | משמעות השם יהודה

משמעות השם יהודה

משמעות השם יהודה. משמעות השם יהודה

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

פירוש/מקור השם: הבן הרביעי שילדה לאה ליעקב (ברא' כ"ט לה).

יסודות הטבע בשם: י- אדמה ה-אש ו- אדמה ד-אש ה-אש.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: ה'. ערך גימטרי: 5.

מספר נומרולוגי: 3.

קלף טארוט: מס' 4- הקיסר (the emperor).

משמעות אסטרולוגית: מזל טלה.

צבע מקושר למזל: אדום.

קריסטלים המחזקים את תכונות המזל: יהלום, ספיר לבן, בלאדסטון, סיטרין, ג'ייד.


תכונות וכישורים:
ליסוד האש השפעה דומיננטית מאוד על אישיות אדם זה שכן גם המספר הנומרולוגי מזוהה עם מזל קשת הוא בן למשפחת מזלות האש. אש הטלה אחראית על הראש והוא מייצג את המחשבה בעוד אש הקשת אחראית על התנועה, הפעולה, על מימושם של הרעיונות ועל הרגשות המצויים בתוך החומר. בהשפעת הטלה, לאדם זה חיוניות, מחשבה ורגש שופעים המעוררים באדם זה את הרצון להגשים עצמו. הוא בעל מצג לוהט, פועמת בו התשוקה לחיים, יכולת התחדשות, התלהבות, נכונות תמידית לפעולה, יוזמה ועצמאות.

יש ויתגלה כאישיות דרמטית ודינאמית, כחבר נלהב האוהב לעזור ולתמוך, המשתתף בכל ליבו בבעיות חבריו ובהגשת סיוע ועזרה. האש שבו מקצרת את זמן תגובותיו והוא עשוי להתגלות כמהיר חימה אך גם ככזה שאינו נוטר טינה לאורך זמן. זהו אדם מיני ויצרי מאוד, אוהב נשים (או גברים) וזקוק כמו ילד להרבה מגע, חום ואהבה. הקלף מצביע על כוח, שליטה, עצמה רוחנית ואנרגיה רבה. שליטה של אחרים מכוח סמכות הנובעת ממעמד או מאישיות. זהו אדם אגרסיבי ואקטיבי הלוקח כל מה שברצונו, לוחץ ופועל עד שהכול נכנעים לרצונו.

האות ה מסמלת את המרכז הרוחני של העולם, את האלוהות. הכוח השולט ביקום אינו צריך הוכחות לעוצמתו ובוודאי לא הוכחות פיסיות ( עושר, הצלחה, חכמה וכיוב') עוצמתו היא הכוח הרוחני המניע את היקום. בהשפעת האדמה, הוא ניחן בכל הכרוך בעולם העבודה, אדם מעשי, עקבי ודבק במטרותיו, שאפתן ואף לעיתים עקשן. יש לו היכולת לרדת לפרטי פרטים לעיתים על חשבון הראיה הכוללת. בהשפעת המספר הנומרולוגי והקשת, הוא ניחן ביכולת לחשיבה מופשטת, בכישורים יצירתיים יוצאי דופן, בכישרון להדרכה ולהוראה וביכולת הבעה מילולית טובה. במגעיו עם הזולת נוטה להתנהג כילד, וכך גם נתפס: מצחיק ומעניין, לא אחראי מספיק, אוהב לשמח אנשים ולהרשים.

לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה