ראשי | פירוש השם | משמעות השם סיגל

משמעות השם סיגל

משמעות השם סיגל. משמעות השם סיגל

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.


פירוש/מקור השם: קיצור השם 'סיגלית'- פרח נוי.

יסודות הטבע בשם:  ס- אש י-אדמה ג-אש ל-אוויר.

גימטרייה קבלית:  אות דומיננטית: ס' ערך גימטרי: 60.

מספר נומרולוגי: 4.

קלף טארוט:  מס' 14- סובלנות (temperance).

משמעות אסטרולוגית: מזל קשת.

צבע מקשר לכוכב: סגול.

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אובסידיאן, ספינל (במיוחד חסרת הצבע), סודלייט, טופז (הכתומה והזהובה), טורקיז.


תכונות וכישורים:
ליסוד האש השפעה מובהקת על אישיות אדם זה שכן גם מזל קשת הוא בן למשפחת מזלות האש. בהשפעת האות הדומיננטית, האש והקשת, אדם זה ביסודו אדם טוב האוהב לעזור, חם ומתלהב, אוהב לדבר ולפעמים אף יתגלה כחסר טקט. לאדם זה היכולת לקבל מוסר או אמת מאנשים אחרים ויחד עם זאת, נוהג הוא לתת לאחרים את ההרגשה שהוא תמיד צודק. הוא שואף להגיע רחוק וגבוה ככל האפשר, בקו הישיר והמהיר ביותר, ניחן ביכולת ריכוז פנימי, בנכונות להתקדם ללא היסוס, באומץ ובשלמות עם המטרה אליה חפץ הוא להגי.

אדם זה מופעל מכוח הרצון הפנימי ופועל מתוך מודעות, שימת לב, דריכות ותבונה אינטואיטיבית. יש בו מידה רבה של החלטיות ועקשנות, אך חוכמתו מאפשרת לו להימנע מלהטיח ראשו בקיר. בהשפעת האוויר והקשת, אדם זה ניחן באינטליגנציה פעילה, בצלילות ובשיקול דעת, ובחוכמה. האות ס' מסמלת בטחון, סובלנות ויכולת לקבל את העולם כמו שהוא בפשטות ובמתינות. בהיותה אות סגורה הנכתבת במשיכת יד אחת ארוכה היא מסמלת את עולם הטבע שהוא סגור ומושלם, בעל חוקים משלו.

בהיעדר השפעה של יסוד המים, חיבורו וקרבתו של אדם זה לעולם הרגשות קלוש ובהשפעת האות הדומיננטית יחווה הוא סגירות בכלל וסגירות רגשית בפרט. ממשימותיו בחיים: ללמוד להיפתח ולקבל דברים אף אם אינם נראים לו ממבט ראשון. הקלף מרמז על ביצוע משימה שלכאורה נראית כבלתי אפשרית, על יכולת לגשר על פערים, לתמרן בין מכשולים, על סובלנות, שילוב בין ניגודים ליצירת שלמות וארגון.

אדם זה בורך בידע לשלב בין העולם הרוחני והחומרני מתוך הבנה שהללו שני עולמות שפועלים בשילוב באדם. בהשפעת האדמה והמספר הנומרולוגי, אדם זה יתגלה כשאפתן וקרייריסט חסר פשרות. הוא נוטה להוקיר ערכים כגון: משמעת, עקביות, דבקות במטרה וחריצות. יש בו מידה רבה של מעשיות ורעיונות פילוסופיים מופשטים אינם גורמים לו להתפעלות יתרה. הוא ישאף להימנות על חוג חברתי מכובד המעניק כבוד ויוקרה לחבריו.

בתא המשפחתי יתגלה כאדם תומך ועוזר טיפוס ביתי הנוטה לבחון את בן זוגו ולהעביר ביקורת. הפרטים הקטנים אינם נסתרים מעיניו. מידה רבה של תאוותנות ומיניות מפעפעת בו. בהשפעת האש, אדם זה מועד לכעסים, רוגז, ועצבים המופיעים תדיר ומשפיעים על הווייתו. בחברה, זהו אדם נעים ומקובל, אהוב וחברותי.


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה