ראשי | פירוש השם | משמעות השם ספיר

משמעות השם ספיר

משמעות השם ספיר. משמעות השם ספיר

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.


פירוש/מקור השם: אבן חן בצבע תכלת "נופך ספיר ויהלום" (שמות כ"ח יח).

יסודות הטבע בשם: ס- אש פ- אדמה/אוויר  י- אדמה ר- אוויר.

גימטרייה קבלית:  אות דומיננטית: ס' ערך גימטרי: 60.

מספר נומרולוגי: 8.

קלף טארוט: מס' 14- סובלנות (temperance).

משמעות אסטרולוגית: מזל קשת.

צבע מקשר לכוכב: סגול.

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אובסידיאן, ספינל (במיוחד חסרת הצבע), סודלייט, טופז (הכתומה והזהובה), טורקיז.


תכונות וכישורים:
לשלושת יסודות הטבע המופיעים בשם השפעה מאוזנת בשם שכן מזל קשת הינו בן למשפחת מזלות האש ובכך מגדיל את ייצוגו של יסוד האש מעבר לייצוגו ע"י האות הדומיננטית. בהשפעת הקשת ויסוד האוויר, אדם זה ניחן באינטליגנציה גבוהה, בצלילות דעת ודרך של מחשבה  תחילה. אדם זה שואף להגיע רחוק וגבוה ככל האפשר, בקו הישיר והמהיר ביותר באמצעות כוח ריכוז פנימי, נכונות להתקדם ללא היסוס, יכולת ריכוז ושלמות עם המטרה אליו הוא חפץ להגיע. הרפתקאות, אתגרים וטיולים יהיו חביבים עליו ביותר כמו גם תקשורת ושיחה, יש ביכולתו להלהיב את זולתו תוך שהוא חדור אמונה בחיים עצמם.

בהשפעת הקשת פעולותיו נעשות במודעות מלאה המונעת על ידי הרצון, זה הנובע מההקשבה הפנימית ומשימת הלב. הקלף מלמד כי ביצוע משימה שלכאורה נראית כבלתי אפשרית עשוי להתרחש באמצעות היכולת לגשר על פערים, לתמרן בין מכשולים. שילוב בין ניגודים ליצירת שלמות והרמוניה מתאפשרת אודות לסובלנות, מתינות ויכולת גישור.

האות ס' מסמלת בטחון, סובלנות ויכולת לקבל את העולם כמו שהוא בפשטות ובמתינות. אדם זה יודע לשלב בין העולם הרוחני והחומרני מתוך הבנה שהללו שני עולמות שפועלים בשילוב באדם. בהיותה האות ס' סגורה, הנכתבת במשיכת יד אחת ארוכה, היא מסמלת את עולם הטבע שהוא סגור ומושלם, בעל חוקים משלו.

בהיעדר השפעת יסוד המים ולפיכך, חיבור לעולם הרגשות, ובהשפעת האות ס', אדם זה יתגלה כבעל סגירות רגשית ובעל קושי להיפתח ולקבל דברים. הוא אדם חם נדיב, אוהב ורגיש אך נתקבל בקושי רב לשוחח על דברים אישיים, אינטימיים ורגשיים. בהשפעת המס' הנומרולוגי הוא ניחן בתכונות מיסטיות, בזיכרון חד, אינטואיציה חריפה ויכולת נדירה לחדור אל הזולת. זהו אדם המבטא עצמו בחופשיות ובקלות בחברה ונחשב לבקי בידע, מעניין ורב תחומי.


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה